8. לממשלה ולכל המטקבקים מטעם... אפשר לחשוב שכל המדינה עוברת מחר לרכבים חשמליים. זה יהיה תהליך ארוך והדרגתי. כך שלא צריך להלך עלינו אימים בעניין צריכת החשמל בזמן שיא. את נושא הבטיחות, אפשר לפתור בצורה פשוטה - כמו שכל נושא התקנת החשמל בבית מבוקר ע"י חברת חשמל, כך אפשר לאשר נקודות טעינה רק אם הותקנו ע"י חשמלאי מוסמך ועברו ביקורת של חברת חשמל. אם זה נחוץ, אפשר לחייב ביקורת תקופתית. אמנם מדובר בעלות נוספת לצרכן, אבל היא ישירה לעניין הבטיחות. הממשלה כמובן צופה ירידה בגביית מס מדלקים ורוצה להתאזן. אבל ברגע שיכנסו מכוניות חשמליות לשוק, הציבור כבר ידע איך לעקוף את "הנקודות לגביית מס", ולחבר אותן לשטקר בבית. אז במקום להילחם בציבור, עדיף לממשלה להתמקד בנושא הבטיחות ולדאוג שאספקת החשמל תהיה זמינה גם בשעות השיא. ים | 27.02.11 (ל"ת)
7. 2 , 3 ברור שאתם טוקבקים מטעם. אם תצליחו להסביר לי מה ההבדל בין צריכה של מזגן גדול, תנור אפיה, דוד מיים, לטעינת רכב, אז אשתכנע שאתם באמת מטעם, אם לא תצליחו אז זה ברור שאתם מטעם. הכל נעשה כדי לדפוק את הצרכן, איך שלא מסובבים את זה. גילברט | 27.02.11 (ל"ת)
5. ל - 1 החכמולוג למה? כי בלי התשתית לא היו מגיעות לכאן מכוניות חשמליות ולא יכולת לקנות אותן במחיר נורמלי בגלל אפקט הביצה והתרנגולת. טוב שמשהו הרים את הכפפה ומגיש פתרון נוח על מגש לעצלנים שיודעים רק להעביר ביקורת בטוקבקים. יאצ'ק | 27.02.11 (ל"ת)
4. מהאנשים שהמציאו את המחיקון. ועכשו קבלו את הטפשות הביורוקרטית הבאה. לא נורא, גם כאן יהיה אנטי מחיקון. ירון | 27.02.11 (ל"ת)
3. ל1 . האם אתה מסוגל לספק בטיחות טעינה בכל בית בישראל ( בעיקר כאשר ילדים מסוגלים לנתק/ לחבר שקע חשמל מרכב בכל נקודה? תחשוב חס וחלילה על ילד שהתחשמל מכבל חשוף או נקודת חשמל שאינה מאובטחת..), האם תהיה מסוגל לספק בטיחות בכל בית בישראל שיתחיל לשלשל חוטי חשמל וכבל מאריך מקומות גבוהות לחניות רכבים, ושוב לסכן עוברי אורח? אך תשכח שמרבית הדירות בישראל אינן בבעלות פרטית אלא בבניני מגורים.. האם תהיה מסוגל לספק חשמל נניח ל 300,000 כלי רכב חשמל מבלי להוסיף תחנות כח? אני לא אומר שצריך לספק מונופול לאף חברה, מצד שני המדינה חייבת לספק ביטחון בכל מקום בו יש חיבור חשמל, וכמובן לנהל את החשמל על מנת שלא יתווספו תחנות כח פחמיות מזהמות. יש הגיון במה שטוען המשרד. לצרכן חשוב שתהיה תחרות בריאה , אך לא פחות מכך ביטחון עבורו , ואפס תחנות כח בהקמה עבור מיזם רכב חשמלי!. שיהיה בהצלחה לכולם!. ניר | 27.02.11 (ל"ת)
2. ל.1 לא נכון חברת החשמל מתכננת את תשתית החשמל לפי צריכה משוערת באותו בניין, אזור, רחוב, עיר וכו. אם פתאום, לשמל, בניין שאמור לצריך X חשמל יצרוך 3X חשמל לא יהיה חשמל לא לרכב ולא לבניין. ולא, אי אפשר להכין תשתית כך שבכל מקום ומכל שקע יכולו 100 איש להטעין את הרכב שלהם כי אתה לא רוצה לשלם חשבון חשמל (תשתיות) של 5000 שקל כל חודש. לכן יש הגיון רב להכין תשתית מתאימה רק לכמה נקודות מרכזיות ולא לכל הארץ. כנראה שבעתיד הרחוק כן יהיה אפשר להטעין את המכונית בכל מיני נקודות... מכונית אחת פר בית או דירה בשעות הלילה. צפוני | 27.02.11 (ל"ת)
1. ולמה שלא ירשו לנו לטעון את הרכב משקע רגיל ופשוט ???? זה הרי אפשרי - אבל - המדינה כנראה רוצה שיהיה תעריף אחד לחשמל רגיל, ותעריף אחר לחשמל לרכב, אה, וגם - צריך לתת עבודה לעוד כל מיני גופים וחברות על חשבון כלל הציבור. | 27.02.11 (ל"ת)
טעינת רכב חשמלי תהיה יקרה יותר בשעות העומס
8 תגובות לכתיבת תגובה