6. מבנה הרכב מזכיר לי רכב משנות ה 50 בשנות ה 50 של המאה הקודמת ייצר קארח פון בורגווארד יצרן הרכב הגדול והטוב בגרמניה בזמן המלחמה ואחריה ייצרן הרכב הקרבי והמשאיות של הרייך השלישי, הוא ייצר בשנות ה50 מיקרוואן חמוד בעל אותה צורהבמדוייק, זה נראה העתק של הבורגווארד ההיא . בקיצור אין חדש תחת השמש, מפעלי בורגווארד נסגרו בגלל מחסור במזומנים אבל נחשבו לחדשניים ונועזים בדורם עם תכנולוגיה מתקדמת של רכב, aviהרצליה | 03.03.11 (ל"ת)
5. מיסים אל תיהיו תמימים המיסים שיוטלו על רכב כזה צריכים לכסות הפסד מס דלק ל-5 שנים. עזרא | 02.03.11 (ל"ת)
4. בעתיד הרחוק כל נהג יחזיק למזכרת בקבוקון נפט ובנזין, לזכר הימים שבהם נסע על בנזין. אין מנוס מתחליפים לנפט. | 02.03.11 (ל"ת)
3. הינה, החזון החשמלי כבר כאן איזה מזל שלא קניתי ג'וק חדש (רכישה שבוטלה עקב אי עמידה בהטחות מצד היבואן) בקצב כזה, תוך שנתיים חשמל ינגוז חזק מאוד במנועים קונבנציונליים והמחירונים לרכבי בנזין כנראה יפלו ודי חזק GN | 02.03.11 (ל"ת)
1. 300 זו פריצת דרך לכל דבר ועניין! אבל בוודאי המדובר במפלצת כבדה. וברכבים פרטיים לא יהיה אפשר להשיג כזה מרחק בלי הגודל/הנפח. בוליבולי | 02.03.11 (ל"ת)
פולקסווגן מציגה: ביריון חשמלי לשישה נוסעים
6 תגובות לכתיבת תגובה