אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

פברואר 2011: מאזדה ממשיכה להוביל את ענף הרכב

9 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
די! נמאס לי מצעצועים יפאנומטים! הליסינג האלה מדרדרים את השוק והישראלי קונה מה שנראה חדש וזול.
אוטו קונים בגרמניה, נקודה! אני בחיים לא אחליף את הגולף שלי בזבל יפאנומטי שנהפך לגוש קקה אחרי המכה הכי קטנה שהוא מקבל. רק שלשום חבר שלי שיש לו מאזדה 3 2008 התנגש בוולבו מאחורה, מהירות של מקסימום אולי 30 קמ"ש. כל הפגוש התפרק, המכסה מנוע גם, עשה לעצמו מכת שלדה אחושרמוטה ויש ירידת ערך גדולה על האוטו. מסכן קיבל מכה מההגה ואפילו כריות האוויר לא נפתחו. כנראה שזה מאוד רווחי לכולם, רכבים שכאלה... שמתפרקים אחרי כל תאונה. גם לליסינג, גם לחברות הביטוח שמעלים את הפרמיות אחרי כל תאונה, וכמובן למוסכים. רק לישראלי המטומטם כדאי להבין כבר שהחיים חשובים יותר! אפשר בכלל להשוות איכות הרכבה של איזה BMW או אפילו אופל נגיד לקיה? או ליונדאי? אולי למאזדה? זה צעצועים מפח! חבל שהישראלי קונה כל מה שנראה חדש ומריח חדש, במקום להשקיע קצת יותר כסף ולרדת שנתון או שתיים ולקנות רכב איכותי שישרת אותו לעוד הרבה מאוד שנים. יש 2 חברות יפניות שאני עוד קצת תופס מהן וזה ניסאן וטויוטה, שהרכבים שלהם נחמדים, אבל עם מה שקרה לטויוטה וכל הריקולים שלהם לאחרונה, אני תופס מהם מרחק לזמן הקרוב, מה שמשאיר אותנו עם ניסאן, שזה בעצם חברת בת של רנו (צרפתית), והמון דגמים שלה מורכבים בכלל בארה"ב. אז זה החברה היפנית הכי לא יפנית שיש.
שי | 05.03.11
6.
גם אני בדיעה כמו מגיב 3 אבל יש לקחת בחשבון עוד דברים
כשהפריירים קונים רכב חדש השנתונים הקודמים ולא משנה מאיזו שנה מוזלים וכך אנשים נפטרים מהרכבים הישנים וקונים רכב חדש יותר דבר שטוב יותר מבחינת בטיחות שלא כמו פעם שהיינו רואים המון גרוטאות בכביש כיום רובן הולכות לאספנות
hawk | 05.03.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת