אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלעדי ל"כלכליסט" - דו"ח: חברות הדלק ניפחו הוצאות כדי להגדיל את רווחיהן

60 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

60.
אתם לא רואים ? פרסום הדלק מעלה את המחיר , החנות מעלה את המחיר
יש מישהו שקונה דלק עקב פרסום ? ומה אכפת לממלא הדלק אם יש שם חנות או לא , אם הספק רוצה שיבואו אליו אזי שיגרום ללקוח להגיע , שיהיה כדאי ללקוח מה שקורה בישראל הוא שהלקוח מממן את הדרך שבו הוא מגיע לספק כפי שאומר ומסביר בתקופה האחרונה , הופכים אותכם לעבדים על פי חוק ואת אומרים תודה תדירו את רגלכם מתחנת הדלק ותוך ימים בודדים המחיר ירד תדירו את רגלכם מחנות הדלק ותוך ימים בודדים המחיר ירד אל תבכיינו באתר , תעשו מעשה
לא עוד | 08.03.11
59.
חברות הדלק אינן מרוויחות אחוזים. הן מרוויחות שקלים!
כשהמס גבוה, חברות הדלק מרויחות יותר שקלים. לכן אינן מעוניינות בהורדת המס. כאן יש כאן זהות-אינטרסים (בין קרטל הדלק ומשרד האוצר) כנגד הצרכן. גם אם תסביר להם שעל דברים כאלה בדיוק נפל המשטר במצריים, לא יבינו עד שלא יחושו איום ממשי.
 | 07.03.11
53.
צריך רק לראות את ההנחה הניתנת לחברות ומועדוני לקוחות כדי להבין שניתן לחתוך ב-50%
חברות הדלק כולן, נותנות הנחות לחברות ולמועדוני לקוחות בסכום של 35-55 א"ג לליטר בנזין 95, זאת מתוך כ- 70 א"ג מרווח השוייק. לא צריך להיות מומחה כדי להבין כי ניתן ללא פגיעה של ממש בחברות הדלק להוריד את מרווח השוייק ב- 50%
סתם אזרח | 07.03.11
51.
חברת "דלק "עובדת עלינו גם בדלקנים-שימו לב
לפני כ5 שנים החתימו אותי כבעל עסק מחברת דלק על הסכם לדלקן לפי המחיר המומלץ -יש להם פטנט שנקרא "המחיר המומלץ" לסולר זהו מחיר שהממשלה לא מפרקחת עליו כשהוחתמתי המחיר המומלץ היה כ-6.5 שח לליטר וגם בתחנות היה מחיר דומה במשך 5 שנים עלה המחירמ 6.5 שח ל כ 12 שח לליטר!!חברת דלק שולחות לכל צרכן דלקן דף חשבון מפורט עם והכל היכן תדלקת מתי וכד הכל רשום חוץ מהמחיר שהם גובות לליטר . לצערי ואולי באשמתי לא שמתי לב למחיר המולץ לשינו שלנו נכון זו אולי חוסר תשומת לב כשאתה בא לתחנה המחיר רשום בגדול בחוץ ואתה לא מעלה דעתך שיש כזה הפרש (אני בטוח שיש הרבה שלא בודקים) וכך יצא ששלמו על דלק במשך 3 שנים יותר מ 17000 שח.-טוב שבמקרה עליתי על זאת כשפניתי לחברת" דלק" הם אמרו שחתמתי על הסכם ושאני צריך לבדוק את ערך המחיר המומלץ כל פעם -אז שלא יעבדו עליכם הם משחקים עם הסעיף מטשטשים את המחיר כי יודעים שאנחנו עסוקים ביום יום -תודה רבה לכם חברת "דלק" לי כבר אין דלקן יותר
חי | 07.03.11
49.
עבודה בעיניים
עובדים עלינו בעיניים. אפילו בטבלה רואים שמחיר הדלק הוא 2.40 ש"ח, מס בלו 3.00 ש"ח, ומע"מ 1.00 ש"ח. כלומר 4 ש"ח מיסים על 2.4 ש"ח מחיר הדלק לפני מס. אז מה הקשר למרווח השיווק??? מה הם חושבים שם בממשלת ישראל, שאניחנו מטומטמים? שאפשר לירוק לנו בפנים, ואחרי זה להכניס כתבות שעיתונים שיספרו לנו שזה גשם??? מה הם חושבים, שאפשר להעלות את המיסים בלי סוף, וכולם ימשיכו לספוג? אחרי זה מתפלאים ש"יש מחסור ברופאים" ו-"אין מספיק מהנדסים בהייטק"? כולם כבר לא כאן. האחרון שעוזב שיחבה את האור.
ראובן | 07.03.11
43.
הסולר הסולר הסולר - להחזיר לפיקוח!!! הם לוקחים מרווח של 5-3 שקלים!
הידעתם שהסולר לא מפוקח כי החליטו להסירו מפיקוח? מה קרה מאז? המחיר נסק ונסק והם עכשיו מוצצים את דמנו באמצעות הסולר. אני בטוח שחברות הגדולות משלמות מרווח שיווק של כמה אגורות ורק אותנו דופקים. תחזירו לפיקוח הצילו!!!הצילו!!!להחזיר לפיקוח!!!
בר | 07.03.11
39.
יש שיטה פשוטה לגלות מהו מרווח השיווק
פשוט מאוד, תבדקו מה ההנחה הטובה ביותר שחברת הדלק נותנן למועדון לקוחות - זהו מרווח שיווק גדול לדוגמה, פז וסונול מציעות 35 אגורות הנחה ל "חבר", דור-אלון מציעה את אותה הנחה למועדון you אם החברות הגדולות יכולות לתת 35 אגורות הנחה ועדיין להרוויח -
כלכלן רחוב | 07.03.11
37.
למגיב 17 - הסולר הוא ביצת הזהב של חברות הדלק
לפני עשר שנים, כשזה היה עדיין בפיקוח, המרווח היה 50%. תאר לעצמך מה המרווח היום. עצם זה שדלק נחות כמו סולר עולה יותר מבנזין כבר מדליק מאה נורות אדומות. בסוף נגלה שכמו במצריים, מישהו משמן את החבר'ה כדי שיוכל להמשיך לרכב עלינו.
אחת | 07.03.11
30.
האשם בנו ולא בחברות הדלק.
חברות הדלק קבלו אישור מהממשלה לנפח מחירים כמו כול סוחר רדוד במשק. הסוחר קיבל סחורה במחיר איקס.תמכור בכמה שתרצה אבל אני רוצה רווח Y.אנחנו העמך משלמים את ההפרש.ועוד קונים רכבים זוללי דלק כי החברות מממנות .בואו נעשה כמו אחרי מלחמת יום כיפור.יום בשבוע לא נוסעים ברכב הפרטי.יום בשבוע לא קונים עיתונים.לא יקרה לנו שום דבר רע .רק נרוויח ונחסוך.תחשבו על זה!!!!
yosef | 07.03.11
29.
כמה דברים שרציתי לומר
היום יש תקווה לשינוי כי זו תקופה שכזאת לכן על העם לייצר לחץ למי שאיכפת שיקח שלט מחאה יעלה על אוטובוס לי-ם יעמוד על מדרכה ויפגין אין צורך באלימות ועבירה על החוק רק לעמוד על המדרכה בשקט השלט יעשה את שלו אחד יכתוב על הלחם השני על החלב השלישי על הדלק הרביעי על המים החמישי על הדיור השישי על הרכבת לאילת השביעי על תחבורה ציבורית בפריפריה השמיני על הקמת נמל תעופה שני בנגב וכך כל אחד על מה שמפריע לו ברמה ארצית
מיכאל | 07.03.11
27.
מהיכרות מעמיקה עם דוח ששינסקי אני בכלל לא אתפלא אם החברות צודקות
למרות שגם אני סובל ממחיר הדלק. התרגילים האלה וה"לקיחה מהעשירים" לא יכולים להחליף מדיניות כלכלית ומדיניות חברתית. זה אולי יעבוד בטווח הקצר אבל לטווח הארוך הכסף הזה יתמוסס בים ההוצאות ההולכות והגדלות. תחשבו! אל תתלהמו.
טל | 07.03.11
23.
עושים הכל כדי להסיט מהם את האש?
מרווח השיווק הוא כולה 70 אגורות מתוך מחיר של מעל ל-7 ש"ח - 10% מהמחיר בלבד!!!! לעומת זאת המיסים הם מעל 50% מהמחיר - 4 ש ק ל י ם לא פחות ולא יותר. אז במקום להתמקד בעלות היקרה של המיסוי, מתמקדים במרווח השיווק???? 30 אגורות???? זה מה שעם ישראל שווה ??? ולממשלת ישראל - הרצחת וגם ירשת? אין לכם בושה? כמה מטומטמים אנחנו נראים לכם? תפגעו בחברות דלק, והן בתמורה יפגעו בעובדים (קיצוצים/ פיטורים) כדי לא לרדת ברווח, ואז למעשה לא השגתם כלום, אלא רק אנשים יותר ממורמרים.
ממשלה חצופה! | 07.03.11
22.
יאללה הבלאגן מתחיל
נו רואים שרוצים אפשר להוריד את מחירי הבנזין. זה מתחיל ברווחי חברות הדלק ועובר למס השערורייתי שאותו גובה המדינה. בקיצור אפשר להוריד את מחיר הדלק ל 4 שקלים לליטר בנזין עם ההורדות של רווחי חברות הדלק ועם הורדת המיסים של המדינה. זה רק מוכיח שהכל נופל עלינו הצרכנים המסכנים והקטנים. מדינת מיסים ובירוקרטיה. בושה למדינה ולעומדים בראשה.
שאולי | 07.03.11
21.
אם הממשלה תבטל את הבלו המחיר ירד ל-3.72 ש"ח לליטר!
וזה חיסכון של הרבה אלפי שקלים למשפחה לשנה. מי שנוסע 16000 ק"מ לשנה יחסוך 3.5 שקלים לליטר כפול 1600 ליטר - 5600 נטו לשנה! אסור לשכוח שעל הבלו מוטל כיום גם מע"מ - אנחנו משלמים מס על זה ששילמנו מס. הדרך הקלה ביותר להפחית את מחיר הדלק היא לבטל לגמרי את הבלו. שימצאו דרך אחרת לאזן את התקציב!
איתן | 07.03.11
17.
כמה מרוויחים עלינו בסולר, מישהו יודע?
הסולר הוא ללא פיקוח אז כל חברה דופקת אותנו בכמה שהיא רוצה. והמדינה עאלק אומרת שאנחנו הצרכנים מרוויחים ממנה כי המס על סולר הוא מזערי לכן "המדינה" עושקת אותנו ב"קנס" רישוי של אלפי שקלים מעבר לתשלום הרישוי הרגיל לרכב בנזין ש"מפצה" את המדינה על אובדן הכנסות ממס. באירופה חלק גדול מהמכוניות הוא דיזל אבל פה בארצנו הנאורה משפיטים אותנו - אין דיזל פרטי כמעט כי המדינה "מפסידה" כסף מכך.
נציג משתמשי הסולר | 07.03.11
14.
ספרו נא לי מה מכל המיסים הניגבים פה חוזר אל הציבור ובאיזו צורה? הא? הא? הא?
ספרו נא לי מה מכל המיסים הניגבים כאן חוזר אל הציבור ובאיזו צורה? הא? צורת המיסוי הזו פשוטה, נוחה ובלתי מאיימת על ממשלת נתניהו. מה יצא מכל המחאה שהקימו הנהגים לפני כחודש וחצי בדרך לירושלים? - אצבע משולשת לאוזן של כולנו, הנהגים. ובשביל מה מס בלו כ"כ גבוה אם יש נוסף על כך מע"מ בסוף? אולי ללחוץ שיאחדו את המיסוי ולחלק אותו במסדרונות הממשלה בצורה שתהיה נוחה לכל מי שניזון מהפיטמה הזו? מישהו מוכן לפתוח פה ביבוא מקביל מארצות אירופה לאוקטן 95 לפחות?
ברי צקלה | 07.03.11
12.
מדינה מגעילה של תאבי בצע בכל פינה.
אין גבול לחמדנות,אין גבול לתאוות הבצע. מעניין איך בכל העולם המחירים שפויים ואין מס על מס. רק אצלנו (קשה לי לומר "היהודים..." בהקשר הזה) כולם רוצים עוד ועוד. אין מנוס - אנו עם חמדן שאין לו בעיה לנצל גם את בני עמו הוא. ראו את מקרה כספי ניצולי השואה. כל מילה מיותרת.
אבי | 07.03.11
10.
לא יתכן שהממשלה תרויח מעליית מחירי הדלק והדיור
מיסים על דלק כמו על דיור צריכים לחול על יחידת קניה כמו ליטר או דירה (לפי סוג/גודל מ"ר) ולא על מחירי השוק. כשהממשלה מקבלת מס באחוזים היא למעשה מרויחה מעליות המחירים. וכך, בשעה שהצרכן הפרטי והמשק הפרטי נאנקים תחת עליות מחירים בשוק הדיור ונאלצים למצוא דרכים לחסוך ולהתייעל המשק הציבורי משמין ותופח במקום להתייעל.
michael | 07.03.11
1.
מחיר הדלק יכול להיות עכשיו בארץ פחות מ-6 שקלים לליטר!
היפותטית כל מה שהממשלה צריכה לעשות זה לבטל את המע"מ להקטין את המרווח של חברות הדלק וקיבלת הנחה של 1.3 על כל ליטר. אבל, מצד שני למה שיוותרו על המע"מ - זה ים של כסף קל למדינה ואנחנו הרגלנו אותם להתנהג אלינו כמו חזירים...
נציג הפרולטריון | 07.03.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת