אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אות הקלון למפרסם הסקסיסטי: קניון ארנה

16 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
קמפיין דוחה - לא ידעתי מה לענות לילד שלי כששאל על תוכן התמונות שפורסמו
אני מסכים לגמרי. נאלצתי להתמודד עם שאלות ילדי כשראו שלט ענק של הקמפיין בכניסה לשכונת מגוריי. פשוט מגעיל אבל יותר מזה, מראה על היחס וההתיחסות של בעלי הקניון ומשרד הפרסום כלפי הקהילה והזלזול הבוטה בנו ובילדים שלנו. פרסומת דוחה והאנשים שיצרו אותה ואישרו אותה דוחים אפילו יותר איכס
יואל | 08.03.11
3.
הפרסומות - המכה ה 11
פיתחתי עיקרון- חברה שמפרסמת - אני לא קונה את מוצריה. לתת ל מ כוערת לפרסם מוצר עדיף להשמיד את המלאי. ולמה צריך לקפוץ [המציגים הינם שחקנים] ולקשקש על רכבות ולטפס על קירות על מנת לשתות מי סוכר??????. או עשרות אנשיפבלבן על מנת לשכנע אותי "לא" לרכוש את "מי החלב" ועוד
אילן | 08.03.11
2.
לא פדופליה ולא בטייח
חוסר הבנה בסיסי של המושג פדופליה (מצורף ציטוט מוקפדיה) "בקמפיין ההלבשה של החברה מוצגת כדמות האישה האידיאלית נערה קטינה כבת 16 בהקשר מיני. הדבר נטען מעודד תופעות כמו פדופיליה ואלימות מינית כלפי נשים וילדות" פֶּדוֹפִילְיָה, בהגדרתה הרפואית-פסיכולוגית, היא פאראפיליה (הפרעה בעוררות מינית) אצל מבוגרים, המתאפיינת במשיכה מינית עיקרית או בלעדית לילדים או לנערים צעירים (בדרך כלל גילאי 13 ומטה). פדופיליה מוגדרת כהפרעה נפשית על ידי הספרות האבחונית (DSM IV וה-ICD-10). אדם בעל משיכה כזאת נקרא פדופיל.[1] החוק בישראל, בדומה למדינות אחרות, אינו עוסק במושג "פדופיליה", אלא מטיל עונש על קיום פעולה מינית עם קטין (מתחת לגיל ההסכמה).
לא פדופליה ולא בטייח | 08.03.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת