7. 5 אתה תמים , תראה מי יהיה הקונה ותבין בעצמך תמתין 18 שנה ותראה אם הנכס יעבור למדינה ,הסיכויים שזה יקרה שואפים לאפס בחלק התחתון של האפס לא עוד | 10.03.11 (ל"ת)
6. קודם שישפרו וירחיבו את הכביש - ביזיון לא יכול להיות שכל בוקר יש עומסים עד כדי עצירות בלא מעט קטעים משלמים כסף על שירות והשירות לא טוב!! חוצמזה מה עם חניונים בדרך car pool ואפשרות סיבוב??? קצת ירוק !! ולא רק כסף!!!! מתוסכל כביש 6 | 10.03.11 (ל"ת)
5. ל-2 ו-3 מה לא ברור? הכביש יעבור לרשות המדינה בעוד 18 שנה. המכירה היא של חלק המדינה בכביש עד תום תקופת הזכיון. א | 10.03.11 (ל"ת)
4. מדינת גזלנים. במקום למכור תקנו את החצי השני ותפתחו את הכביש לכולם. תשתית זה זכות יסוד | 10.03.11 (ל"ת)
3. לא ברור אם זה BOT הבעלות כעת פרטית והבעלות תחזור בסוף למדינה אז איך כעת המדינה יכולה למכור נכס שאינו שלה ? מוטי | 10.03.11 (ל"ת)
2. רגע, אני לא מבין - זה לא אמור היה להיות BOT ? הכביש לא אמור לעבור לרשות המדינה בסופו של דבר, ללא תמורה ? אני לא מבין מה קורה פה. מישהו מוכן להסביר לי ? תודה. | 10.03.11 (ל"ת)
1. אחרי שישנסקי לא הייתי קונה מהמדינה שום דבר. לך תדע, חמש דקות אחרי המכירה המדינה יכולה להעלות את שיעור המס בכבישי אגרה ל 90%... הרי הקרקע היא משאב של המדינה.. בן | 10.03.11 (ל"ת)
אקזיט בכביש 6: השאלות שמאחורי מכירת חלקה של המדינה בחברת דרך ארץ
7 תגובות לכתיבת תגובה