אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מבצעים בפול גז: יבואני הרכב נפלו על הראש

33 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

30.
הפעלת הגיון!!!!
"על פי הטבלה נמסרו בפברואר 18,500 מכוניות לעומת 20,700 מכוניות שנמסרו בינואר. הסיבה לירידה: עיקר המסירות של חודש ינואר התבססו על לקוחות שרצו לרשום את מכוניתם כ"מודל 2011". " שוכחים שבפברואר יש 10% פחות ימים מאשר בינואר..... זוהי טעות נפוצה אצל הרבה "סטיסטיקנים" מצויים.
שמוליק | 13.03.11
27.
לכו תיבאו מכוניות
כמעט לא צינו את זה הסיבה שהיבואנים מורדים מחירים זה חד משמעי בגלל י=היבוא האישי . הליסנג הם צרכנים גדולים של 1600 אבל מעבר לזה אין להם כוח ולכן היבואנים מנסים לצוד את האנשים שקונים מכוניות יוקרה .אם כל זה שמורדים מחירים יבוא אישי הרבה יותר זול .
jerry bar | 13.03.11
24.
אם כולם יקנו משומש
סתם..... איך יכול להיות דבר כזה. בשביל שיהיה משומש מישהו צריך לקנות חדש. מה שכן ניתן זה ליסוע עם הרכב במקום שנתיים ארבע שנים ואז אולי המחיר יירד בקצת. רוב המחיר הוא מיסוי ועלות הרכב. ליבואן לא נשאר הרבה לאחר עלות פירסום, אנשי מכירות, אולמות תצוגה ועוד. לכן גם אם לא יקנו אולי יוכלו להוריד באופן קבוע ב 5%. מחיר עלות ומחיר מבצע כל השנה לא יהיה.
אבי | 13.03.11
20.
רכב חדש-אסור לקנות במחיר המחירון!!
מחיר המחירון הינו פיקציה ע"מ להתמודד מול חברות הליסיניג.ברגע שהציבור הטיפש יפסיק לשלם מחיר מחירון עבור מזדה טויוטה ועוד כמה שמות-השוק ישבר ונראה ירידת מחירים. אבל חלק מהציבור קונה בלי להתמקח, וגורם ליבואנים ,המונופולים לגרוף רווחי עתק.עושים רעש ממחיר הדלק אבל מוכנים לשלם מחירים מופרזים עבור מכונית. החלם בהתגלמותו!
רוני | 12.03.11
15.
מדוע מבצעים
הכותב אינו מבין כלום מה אינפיניטי זה רכב של ציי ליסינג וולוו גם? יגואר זה רכב של ציי ליסיניג? פשוט מאוד אין כסף לציבור כל שיכבת הביניים נמחקת הממשלה מנותקת מן העם עסוקים בהעלאת שכר שלהם מדווחים על צמיחה איפה מי מרגיש ? ונחזור לרכבים השנה מתחלפים הדגמים והיבואנים לא רוצים להתקע עם מלאים ומוכרים במבצעים
איציק | 12.03.11
14.
כדאי לבדוק בחברות הליסינג
סיבה נוספת להנחות של היבואנים טמונה בעובדה שחברות הליסינג מוכרות רכבים חדשים בליסינג לפרטיים, בחלק גדול מהרכבים ההצעה שתקבלו דרך החברה תהייה אטרקטיבית יותר מהסוכנות ולכן היבואנים מעוניינים לשמור על הבייבי שלהם ולהתחרות בחברות הליסינג. רכשתי רכב חדש דרך אלבר במחיר נמוך יותר מהיבואן וגם בפריסה לתשלומים! WIN WIN
עוז | 12.03.11
9.
באולמות התצוגה [ליוקרה] ההנחות עוברות את ה100K הכל שאלה של מו"מ מיקוח
כמי שעבד בשוק הרבה זמן. מי שבאמת רוצה לקנות רכב ב500K ומעלה וצדה את עינו מכונית ספציפית. אם הוא בעל תכונות מיקוח מפולפלות ונעימות הוא ייקח את הרכב ב400K כולל מערכות מיגון. כיהשוק הזה היה ונשאר תמיד סודי לכלל הציבור ופרוץ היטב בחוג הסילון. תאמינו לי, גם אנשים שיש להם, לא פראיירים. ומי שרוכש רכב ב600K כי ככה אמר לו סוכן המכירות באולם. בדר"כ זה עצמאי שהתעשר ולא מי שחיי את עולם העושר מגיל צעיר.
אבידר | 12.03.11
8.
מה שמגיב 1 כותב הוא הסיבה העיקרית.
אצלנו חצי מהעובדים בחברה שאינם בדרג ניהול בכיר (כלומר החברה סופגת את שווי הרכב) פשוט החליטו להחזיר את המאזדה לאחר שהבינו שזה לא כלכלי בעליל לקחת רכב חברה. גם מוותרים על 3500 ש"ח מהברוטו וגם סופגים שווי מס מוגדל אחל מלפני שנה. בקיצור, ממש לא משתלם לקחת רכב מליסינג למרות עלות הדלק, אלא אם גרים מרחק רב מאוד מהעבודה. תכפילו את זה במספר חברות ההייטק ותקבלו אלפי החזרות רכב שעברו לשוק יד שניה.
עובדי חברות הייטק הפסיקו לקחת רכב צמוד | 12.03.11
6.
הליסינג גוסס, רק מי שעובד עם האוטו לוקח. מעניין מה קורה בליסינג הפרטי
מעניין לשמוע עם הליסינג הפרטי הולך בשוק, בסה"כ זה נראה גם לא משהו, לקנות רכב חדש במחיר מחירון עם תנאי תשלום משופרים ממה שהבנק הגנב לוקח. לא נשמע אטרקציה בעיקר כאשר חלק מהחברות עושות הנחות כאשר אתה קונה מהן ישירות. בואו נעשה חישוב ונחשוב: חמשת אלפים שקל הנחה בריביות והתשקשרות עם צד שלישי תאב בצע או עשרת אלפים שקל הנחה בסוכנות. מממ נראה לי שבמדינה שלנו האופציה הראשונה תעבוד.
למדה | 12.03.11
2.
תביאו מאות מכוניות ביבוא אישי במיוחד מארה"ב.
זה לא כל כך מסןבך כמו שזה ניראה. צריך קצת סבלנות עד שהרכב מגיע לארץ,ולהכין את רשיון היבוא ממשרד התחבורה,אחר כך במכס זה משתחרר מקסימום תוך 3 ימים אם הכל תקין. רק ככה היבואנים יורידו עוד יותר את המחירים.
חנות הממתקים של נדיה | 12.03.11
1.
יש עוד משהו שלא רשמו
ב-2011 נכנסה הרפורמה במיסוי על רכבי-חברה. כתוצאה מכך ,הרבה עובדים החזירו את הרכבים שלהם לחברה. נוצר מצב של back fire שבו גם שוק המשומשות קיבל היצע גדול (את הרכבים שהוחזרו מוכרים בתור רכבים משומשים) ,וגם הלקוחות של חברות הליסינג "סגרו את הברז" (או ביקשו לדחות ,כדי לראות כמה עובדים יוותרו על הרכבים שלהם). כתוצאה מכך ,היבואנים ,המחוייבים לרכוש מכסה של רכבים מהיצרנים בכל שנה, היו חייבים למכור (גם במחירי הפסד) מהמלאי שהצטבר אצלם. אם הם לא יעמדו במכסות ,מחירי הרכב שהם יקנו מהיצרנים יעלו בעתיד ,או ,שומו שמיים ,הם ייאלצו לרכוש את הרכבים ממשווקי משנה ,מאחר שהכמויות לא מצדיקות רכישה ישירה מהיצרן. בקיצור ,מי שרוצה לרכוש ,עדיף שימתין עוד כחודש - אז היבואנים יהיו יותר נואשים ,והמחירים יהיו יותר טובים.
 | 12.03.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת