אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלעדי ל"כלכליסט": הקופה של וילי פוד קורצת לקרנות מארה"ב

1 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

1.
אני מחרים אותם - בגלל איכות המוצרים
מי שטעם פעם גבינות שלהם או חווה את שירות הלקוחות מבין למה אני מתכוון. קניתי לפני כמה חודשים גבינת קממברט שלהם (גולד פרוסט, שזה כנראה תת חברה שלהם) , וכיוון שהיה מבצע קניתי כמה בלי לנסות קודם. טוב כמה אפשר להרוס קממברט? תתפלאו. כל מה שעשיתי (הבשלה, חימום, התכה) כלום לא עזר, טעם של קרטון במרקם של גומי. כשהצלחתי להגיע לשירות הלקוחות (אין טלפון, צריך לשלוח פקס ואולי מישהו חוזר אליך) טענה שייתכן שהגבינה פשוט לא מלוחה לי מספיק. "הלו גברת, זה לא קממברט, זה גומי בטעם קרטון, טעמת את זה?" "בטח" , כן בטח. אחרי שהתעקשתי שיקבלו את זה חזרה, היא פשוט ניתקה לי בפרצוף. עכשיו הם שינו את האריזה ל-"בנוסח קממברט". בטח בנוסח, אם אתם שותים מספיק אלכוהול, גם סחוג הוא בנוסח קממברט. טוב, חושבים שלמדתי את הלקח. אז זהו שלא. אחרי חודשים ארוכים שלא קניתי מוצרים שלהם, השבוע קניתי גבינה צהובה שלהם (במעדנייה, המוכרת אמרה שזה אדם). אז אמרה, אותו דבר, חסר טעם וריח אתם לא חייבים להאמין לי, תטעמו. אבל חבל שתעשירו את כיסם של אלה שאיכות אצלהם היא כנראה ממש מילה גסה.
הדפוק | 15.03.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת