אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

נחשף ב"כלכליסט": משרד התחבורה שלל את רישיון ההפעלה של סאן דור

10 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

10.
פרס לחברות הזרות- באדיבות גיורא רום
השינאה מנצחת, שוב - וכולנו מפסידים (גם אתם החוגגים על הדם) גיורא רום מנהל מלחמה מגלומנית כדי להאדיר את שמו, על חשבון חברת אל על. הטקבקיסטים נהנים - איזה כיף - דפקנו את אל על. ומי עוד נהנה? כל החברות הזרות: הטורקים, היוונים, האיטלקים, הפולנים, האוזבקים, הצרפתים, הגרמנים ... כוווולם יחגגו על הנוסע הישראלי. ומה הייתה הבעיה? פתאום נזכרו שסאנדור לא עומדת בהגדרות כאלו או אחרות. תמשיכו לשמוח, הטמטום ינצח.
אלון | 22.03.11
9.
מגיע להם, גם על ההפרדה בין גברים לנשים בטיסה. אל על תתביישו
רוצה לטוס עם וליד אשתי לחופשה, לא עם חבורת גברים חשוכים, תרתי משמע. אשתי ואני לא חושבים שהיא נחותה , כמו שחושבות הנשים הדתיות, ותשב בסוף. אעלק מלכה...פנימה .. יאללה לסוף המטוס. אפילו לא הודעתם איזו טיסה זו תהיה, שניבחר אם לטוס איתכם. חוצפה.
קנו מטוס פרטי, יש כסף | 21.03.11
7.
רת"א והמחדלים כנסו לאמת!!!!!!!!!!
עכשיו למי ששואל את עצמו למה הורידו את ישראל בדירוג הבטיחות הנה התשובה באופן ברור. במשך 30 שנה מדינת ישראל בראשות מנהלי רת"א לדורותיהם ושרי התחבורה במטרה לשמור על אלעל שיתפו פעולה עם אלעל להמשיך בפארסה התעופתית והשקרים הבעיה שלאמריקאים זה נמאס והחליטו שלא עוד והורידו את שראל בדירוג.לא חוק טיס נורמלי, אלעל שעושה כרצונה בדרך לריסוק המתחרות ראו ישראייר ודלתה בטיסות לארה"ב.הגיע הזמן שנבין שאנחנו ביהירותנו לא לבד בעולם ונתחיל סוף סוף לעבור מהחרטה למוד רציני של כללי עבודה הנהוגים אפילו בניגריה.כמו כן צריך להפוך את רת"א לגוף עצמאי שלא כפוף לשרים בכנסת ולהפרידה מהפוליטקה כפי שנהוג בFAA בארה"ב.
שאול | 21.03.11
5.
גיורא רום
גיורא- היכן היתה ר.ת.א 34 שנים מאז הקמתה של סאן דור? אתה רוצה לספר ש 34 שנה החברה הזו לא עומדת בתקן וצריך לסגור אותה מעכשיו לעכשיו? מה תעשה עם 400 אלף הנוסעים שהיא מטיסה מדי שנה , תאשר נחיתה לשיראל של עוד חברות זרות שכן עומדות בתקן?כמה נחמד יהיה לך להביט במטוסי אל-על וסאן דור חונים על רחבת המטוסים בשבת- האם זאת המטרה שלך היתה שקיבלת את הפקיד, לצמצם את התעופה הישראלית בעיקר בגלל כישלון של ר.ת.א. עצמה? השלכות של המעשה פזיז זה ברורות: הפסדים לאל-על, צמצום כוח אדם וכניסה נוספת של תדירויות של חברות זרות. חכם? גיורא החליט לבד בלי לחשוב פעמיים כשחיסל את סאן דור.
יוסי | 20.03.11
3.
הונאה
מה שבאמת מוזר בכל הסיפור... הוא שרק לפני יומיים (ביום שישי) הזמנו כרטיסים בחברת סאן-דור לטיסת יעד באירופה! וזאת על אף שכבר ביום חמישי (יום לפני) רשות התעופה האזרחית שללה להם רישיון הפעלה. ועוד לפני שבוע - מינהל הבטיחות והתעופה האירופי איים לבטל את רישיון ההפעלה המבצעי של חברת סאן דור. לדעתי זו ממש חוצפה של חברת סאן דור (אל-על), האם זה לא הונאה ?! איפה האמינות במדינה הזו, אי אפשר לסמוך על אף אחד!!!
פרייאר תורן | 20.03.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת