8. יבואנים עושקים היבוא האישי נועד לשם התחרות, במקום שהתחרות לא קיימת, היבואנים משתמשים בכל טריק אפשרי כדי לגבות כספים שלא מגיעים להם כדין. למשל כלי רכב שמשוחררים עם מיסים, אי אפשר לקבל מהיבואן או מהמכס, מה סכום המס שגבה גובה המכס עבור המדינה ומה מחיר הרכב ללא מיסים. אדרבה, גלו לעם את הסוד, ונראה מה הולך לקופת העם ומה הולך לקופת היבואן. לטובת כולם, אנו זקוקים לתחרות ולא למונופולים כלשהם. שלום | 28.03.11 (ל"ת)
7. 6- המס הוא על מחיר הייבוא ולא על מחיר הקנייה שם יש מס הכנסה ליבואן. מחיר הייבוא של היבואן זול יותר, ולכן מס הקנייה קטן יותר. יונתן | 26.03.11 (ל"ת)
6. למה הממשלה בעד היבואנים הרשמיים? פשוט. ככל שהרכב יותר יקר המדינה מרוויחה יותר כסף ממיסים. אם נזכור שהמס על רכבים בארץ הוא באיזור ה-100% נגלה שמדובר בהרבה מאוד כסף. למדינה אין שום אינטרס לאפשר יבוא מקביל מאחר והוא גורם לה להפסיד הכנסות ממיסים... | 23.03.11 (ל"ת)
5. ייבוא אישי, ההוכחה שניתן לרכוש את אותו הרכב, במחיר מוזל בעשרות אחוזים. מומלץ לאמץ את השיטה בשאר המגזרים המסחריים, כך תוגבר התחרות לטובת ציבור הצרכנים. | 22.03.11 (ל"ת)
4. התחילו לרעוד קצת. הקצפת הופכת להיות מופחתת שומן... פתאום כבר לא יוכלו לממן לעצמן ג'יפ חדש כל שנה. אוי... נלך לבג"ץ. חלאות. במקום לשווק מכוניות במחירים הוגנים לצרכן, דופקים את הצרכן ומטיבים עם חברות הליסינג. | 22.03.11 (ל"ת)
2. קניתי ביבוא אישי הרווחתי סכום עצום. בדרך היו הפחדות - לא תקבל אחריות יבואן, לא תקבל קריאת תיקון וכו. האמת פשוטה, לכו על זה , חסכון עצום . די להתערבות הרגולטור בכיסים ודי ועושק היבואנים.!!! מרכון אבינדב | 21.03.11 (ל"ת)
1. הקליקה נלחמת על הקצפת.... ידוע שעל רכבי יוקרה יש רווחים גדולים יותר - ולכן הרבה יותר כדאי לייבא אותם ביבוא אישי. ולכן הטבואנים נלחמים על הנישה הזאת ! אני יכול להעיד שחסכתי סכום שמתקרב למאה אלף שח ברכישת רכב - ביבוא אישי. האם נראה למישהו שהסוכן האישי לא מרוויח ??? האם היבואן קונה במחיר יקר יותר מסוכן עבוא אישי קטן ? רק מני סעיפים אלה - ניתן לראות שהיבואנים מרוויחים סכומי עתק ! מה שמפתיע - מדוע משרד התחבורה משתף איתם פעולה באופן מסורתי ??? ולמה בכלל צריך רשיון ליבוא רכב ? אני מציע שיגדירו דרישות ברורות - מה התנאים להעלות רכב על כבישי הארץ. מעבר לעמידה בדרישות אלו - מדוע הממשלה צריכה להתערב ? האם הממשלה קובעת על איזה מחשב אני עובד או איזה רכוש אחר אני קונה או מייבא ? צריך לתת לשוק ולתחרות לעשות את שלהם. והממשלה צריכה להתרכז רק בצד הבטיחותי של כלי הרכב. דן | 21.03.11 (ל"ת)
פרסום ראשון: מלחמת הייבוא האישי מחריפה - איגוד יבואני הרכב פנה לבג"ץ
8 תגובות לכתיבת תגובה