אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

פרסום ראשון: מלחמת הייבוא האישי מחריפה - איגוד יבואני הרכב פנה לבג"ץ

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
יבואנים עושקים
היבוא האישי נועד לשם התחרות, במקום שהתחרות לא קיימת, היבואנים משתמשים בכל טריק אפשרי כדי לגבות כספים שלא מגיעים להם כדין. למשל כלי רכב שמשוחררים עם מיסים, אי אפשר לקבל מהיבואן או מהמכס, מה סכום המס שגבה גובה המכס עבור המדינה ומה מחיר הרכב ללא מיסים. אדרבה, גלו לעם את הסוד, ונראה מה הולך לקופת העם ומה הולך לקופת היבואן. לטובת כולם, אנו זקוקים לתחרות ולא למונופולים כלשהם.
שלום | 28.03.11
1.
הקליקה נלחמת על הקצפת....
ידוע שעל רכבי יוקרה יש רווחים גדולים יותר - ולכן הרבה יותר כדאי לייבא אותם ביבוא אישי. ולכן הטבואנים נלחמים על הנישה הזאת ! אני יכול להעיד שחסכתי סכום שמתקרב למאה אלף שח ברכישת רכב - ביבוא אישי. האם נראה למישהו שהסוכן האישי לא מרוויח ??? האם היבואן קונה במחיר יקר יותר מסוכן עבוא אישי קטן ? רק מני סעיפים אלה - ניתן לראות שהיבואנים מרוויחים סכומי עתק ! מה שמפתיע - מדוע משרד התחבורה משתף איתם פעולה באופן מסורתי ??? ולמה בכלל צריך רשיון ליבוא רכב ? אני מציע שיגדירו דרישות ברורות - מה התנאים להעלות רכב על כבישי הארץ. מעבר לעמידה בדרישות אלו - מדוע הממשלה צריכה להתערב ? האם הממשלה קובעת על איזה מחשב אני עובד או איזה רכוש אחר אני קונה או מייבא ? צריך לתת לשוק ולתחרות לעשות את שלהם. והממשלה צריכה להתרכז רק בצד הבטיחותי של כלי הרכב.
דן | 21.03.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת