אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

האוטובוסים ייסעו בכבישי אגרה כדי להשיג את הרכבת

12 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
להעביר אוטובוסים בין ב"ש לת"א דרך כביש שש והנתיב המהיר זה דבר מתבקש
כדאי גם לזכור כי הנתיב המהיר פתוח ללא תשלום לתח"צ, כך שאין לראות בכך צעד מיוחד. השאלה האמיתית היא איך תצליח מטרופולין להתמודד עם הרכבת אחרי שזו תסיים את ההכפלה והמסע בין שתי הערים יימשך רק חמישים דקות.
המיודע | 23.03.11
4.
מטרופולין חברה רצינית ואחראית. שיפרה פלאים את מערך התחבורה בשרון
ובל נדבר על השירות, הדיקנות, האתר האינפורמטבי, שירותי הWIFI חינם, מערך האוטובוסים הנגיש לאוכלוסיות מתקשות המפעיל שירותי העלאה לנכים, הכרזת תחנה לעיוורים ואינו מזהם סביבתו. הגיע הזמן לשבור את מונפול אגד גם בירושלים. רק יטיב עם האוכלוסיה הכי חשובה בארץ - 5 העשירונים התחתונים.
אלי נ | 23.03.11
3.
חדשות מרעישות
המחיר לא חדש, אפילו עלה לפני כ-5 חודשים. וגם הנסיעה בנתיב המהיר ובכביש 6 היא עניין של חודש וחצי. הבעיה העיקרית באוטובוסים היא העומס הרב, בשעות השיא לא נדיר לראות 10-15 נוסעים שלא עולים על אוטובוס (380 מרכבת מרכז לדוגמא) ונאלצים לחכות שעה לאוטובוס הבא. האם מטרופולין מתכוונת להגביר את התדירות לאור העלייה בביקוש?
אשר | 23.03.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת