12. זמן הנסיעה ברכבת מב"ש לת"א הוא 70 דקות בלבד!! כולכם טועים!! ובדצמבר 2011 לכל היותר הזמן שיקח להגיע מב"ש לת"א הוא 50 דקות!! ולאוטובוסים בשעות השפל לוקח 75 דקות להגיע מב"ש לת"א ובשעות העומס הנסיעה יכולה להימשך חצי שעה יותר בגלל הפקקים!! | 30.03.11 (ל"ת)
10. ל-9 מדובר בקווים ישירים, שאין להם תחנות בצומת הולץ. הקווים המאספים (369, 371) ממשיכים לנסוע ולעצור בתחנות הרגילות. | 23.03.11 (ל"ת)
9. פוגע בתושבי חולון בת ים שיורדים בצומת הולץ/חולון דבר זה פוגע באלו שגרים מדרום לת"א. הנתיב המהיר מגיע רק למחלף לגרדייה - ומבטל את כל תחנות העצירה בצומת הולץ.חולון כך | 23.03.11 (ל"ת)
8. להעביר אוטובוסים בין ב"ש לת"א דרך כביש שש והנתיב המהיר זה דבר מתבקש כדאי גם לזכור כי הנתיב המהיר פתוח ללא תשלום לתח"צ, כך שאין לראות בכך צעד מיוחד. השאלה האמיתית היא איך תצליח מטרופולין להתמודד עם הרכבת אחרי שזו תסיים את ההכפלה והמסע בין שתי הערים יימשך רק חמישים דקות. המיודע | 23.03.11 (ל"ת)
7. טוב שנזכרתם...זה כבר חודשיים ככה... והמחיר נשאר אותו המחיר 16.5... (לאחר ההעלאה לפני מספר חודשים... חחח | 23.03.11 (ל"ת)
6. הגיע הזמן להכניס תחרות לאגד גם בירושלים וחיפה למה הקו בין ירושלים לחיפה עולה יותר מארבעים שקלים? יונתן | 23.03.11 (ל"ת)
5. בנוסף שיגבירו את התדירות גם בהלוך וגם בשוב של 380, זה יוסיף להם המון נוסעים!!!! משה | 23.03.11 (ל"ת)
4. מטרופולין חברה רצינית ואחראית. שיפרה פלאים את מערך התחבורה בשרון ובל נדבר על השירות, הדיקנות, האתר האינפורמטבי, שירותי הWIFI חינם, מערך האוטובוסים הנגיש לאוכלוסיות מתקשות המפעיל שירותי העלאה לנכים, הכרזת תחנה לעיוורים ואינו מזהם סביבתו. הגיע הזמן לשבור את מונפול אגד גם בירושלים. רק יטיב עם האוכלוסיה הכי חשובה בארץ - 5 העשירונים התחתונים. אלי נ | 23.03.11 (ל"ת)
3. חדשות מרעישות המחיר לא חדש, אפילו עלה לפני כ-5 חודשים. וגם הנסיעה בנתיב המהיר ובכביש 6 היא עניין של חודש וחצי. הבעיה העיקרית באוטובוסים היא העומס הרב, בשעות השיא לא נדיר לראות 10-15 נוסעים שלא עולים על אוטובוס (380 מרכבת מרכז לדוגמא) ונאלצים לחכות שעה לאוטובוס הבא. האם מטרופולין מתכוונת להגביר את התדירות לאור העלייה בביקוש? אשר | 23.03.11 (ל"ת)
האוטובוסים ייסעו בכבישי אגרה כדי להשיג את הרכבת
12 תגובות לכתיבת תגובה