אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בעקבות הצונאמי ביפן: מחזיקי הרכב הצמוד ישלמו יותר

35 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

35.
לקובי מראשל"צ שדיבר נגד "מקבלי" הרכב מהעבודה
רק לידיעתך, אני משלם יותר ממך על הרכב ותורם למשק פי 3 ממך חוצמזה - שלפי התיאוריה שלך צריך לשים אותך בכלא על פעם שאתה מאחר לסגור את הברז באמצטיה החצי שנייה. אתה מבזבז מים לכל המדינה. חוצפה שכזו! אם היית עושה משהו עם החיים שלך במקום להסתכל בחצר של השכן אולי היית גם מועיל משק...מה שאתה לא, סביר להניח
Seven | 23.03.11
32.
לא נכון זה כבר לא ישפיע עלינו. הממשלה כבר הפכה את הליסינג ללא משתלם ממזמן
כבר מזמן לא משתלם להחזיק ליסינג בישראל. כמו כל דבר אחר חיפשו מאיפה אפשר לשתות מאיתנו עוד דם וכסף וביצעו. אני מחכה כבר שנה שייגמר החוזה ואוטוטו מחזיר את הליסינג. וכמוני עוד אלפים אחרים. אמרתם שצריך יותר מס כי הליסינג פוגע באיכות הסביבה? עכשיו תאכלו את הכובע כשאלפים כמוני יעברו לנהוג במכונית ישנה יותר שבאמת תזהם יותר ממאזדה 2008. אוצר מושחת מדינה מושחתת = העם סובל ואיכות חיים חרא יותר מרוב העולם.
אוטוטו מחזיר תליסינג | 23.03.11
28.
לכול הבכיינים ואלו שרוצים לעשות רק רע ולבכות על
כך שהליסינג תוקע אותם -תפסיקו לבלב ת'שכל, אני עובד בחברה ולוקח ליסינג - בשביל השווי מס של 3000 ש"ח (שלי בנטו עולה 1000 ש"ח נטו שזה רכב+ דלק+ביטוח+המון פאן) אני אעשה מה שבראש שלי - בשבת נסעתי לאילת ,ישבתי בים 5 שעות וחזרתי הביתה ..למה? ככה , שכול מי שזה כואב לו -בעיה שלו , כול הירוקים -הזיהום של הרכבים אולי , אולי מגיע ל10% מהזיהום בארץ- לכו לרמת חובב , לכו לתחנות הכוח , לכו למפרץ חיפה -תלחמו שם שלא יהיה זיהום ויש גם סיכוי יותר טוב שתצליחו וגם תעזרו לאיכות האוויר במדינה .. יש מישהו שלא נהנה להתנפל על מי שמקבל רכב מהעבודה? זה מה שאני מבקש ממעביד חדש ומקבל - העלויות לי זניחות , אז אני נוסע בקקמיקה יפאנית ולא באוטו גרמני/אירופאי אבל זה שווה לי ונוח לי -מי אתם בכלל שתשמיצו?? בגללי ובגלל עוד עובדי היי-טק הכלכלה במדינה הזו במצב טוב - ומי שזה כואב לו שיקפוץ!!!
נוני | 23.03.11
27.
למגיב 17
אין לי מושג מאיפה שאבת את הנתונים השגויים האלה, נהג רכב ליסינג לא עושה 60 אלף ק"מ בשנה, למעשה הממוצע הוא פחות מ 30 אלף לשנה. רוב חברות הליסינג מגבילות קילומטראז' וגובות מחיר לא זול על חריגה. הליסינג כבר מזמן אינו משתלם וחברות הליסינג התחילו להרגיש שלקוחות לא מחדשים חוזים.
סתם אזרח | 23.03.11
18.
הליסינג מת ממזמן, המדינה רצחה אותו
לכל מי שחושב שהמדינה מפסידה מזה שבליסינג הרגל קלה על הדוושה טועה ובענק. המדינה ממסה דלק בצורה מאוד כבדה ולכן מרויחה מעליית המיסים הזאת. אבל שווי המס האסטרונומי גורם לכל ההייטקיסטים לנטוש את רכבי הליסינג. זה פשוט לא שווה לשלם 3000 נטו על רכב כל חודש שבסופו של דבר לא נשאר אצלך. מי שבסופו של דבר ישאר עם הרכבים האלו הם אלו שהרכבים מגולמים להם, עובדי ממשלה, חברת חשמל, רשות הנמלים. לשאר 'פשוטי העם' זה פשוט לא שווה.
נעם | 23.03.11
17.
הגיע הזמן!!!
הגיע הזמן שיפתרו את עניין הליסינג הזה אשר בשביל שאחוזים קטנים מהמשק יקבל אוטו כמעט בחינם שועבד ונהרס כל שוק הרכב וקומץ קטן באחוזים של עובדים רוקד על הגב של כלל האנשים ומקבל 90% מכלל הרכבים החדשים ל כ 20% מכלל העובדים!!!איפה עוד יש דבר כזה??? בנוסף להמצאה הישראלית המושחתת היחודית הזו קשה להבין איך לא לקחו בחשבון את הראש הישראלי הידוע שבו אם נותנים אצבע יקחו לך את כל הגוף ונהג ליסינג ממוצע עושה איזה 60 אלף קילומטר בחינם בשנה וכך יוצא שהוא בקושי עובד ועולה למשק הרבה כסף (הוא הרי נוסע כל כך הרבה שלא נשאר הרבה זמן לעבודה) בנוסף לזיהום הסביבה שבו מעטים מזהמים את כולם והכל בשביל להטיב עם מיעוט של עובדים!!! פה זה לא אמריקה וליסינג לא מתאים פה כי פה במקום חוקים ברורים כמו בארה"ב יש שחיתות וקומבינות וזו התוצאה של עוד איזה קומבינה!!!
קובי | 23.03.11
14.
הגיע הזמן לפוצץ על בועת הליסינג
אכלנו מסיק מרורים מכם, בעלי הליסינג למיניהם... מספיק להאכיל אותנו בחרא יפני תוצרת מאזדה ולקרוא לזה רכב טוב. שיטת העדר המפגרת שיש בישראל ובארה"ב פשוט מטומטמת ומטעה אנשים! הגיע הזמן שאנשים יבינו שרכב קונים בגרמניה, קונצרן VAG על כל דגמיו, עדיף פי כמה וכמה על רוב הזבל היפאנומטי שמביאים לפה לארץ. וכהוחכה לדברי אני יכול להביא את המוניות בארץ, שזה הרכבים עם הנסועה השנתית הכי גדולה בארץ, וזה רכבים שעובדים 20 שעות ביממה בערך, נוסעים בכבישים הכי קשים בארץ נסיעה עירונית רוב היום, אלו הם הרכבים עם העומס הכי גדול שיש במדינה שלנו, ורובן ככולן מתוצרת גרמניה: סקודה, סיאט ופולקסווגן שכולן שייכות לקונצרן VAG, וכמובן מרצדס - הרכב הכי גרמני שיש. יש מוניות קיה בודדות, אבל הן טיפה בים לעומת כל המוניות תוצרת גרמניה. הגיע הזמן שגם הליסינג יעברו להיות תוצרת גרמניה, לסקודה וסיאט (המותגים היותר זולים של פולקסוגן), יש רכבים הרבה יותר אמינים ומהנים ממאזדות למיניהן ובטח ובטח יונדאי.
שי | 23.03.11
13.
האמריקאים מוכנים לשלם ביד רחבה עלאאאק
ברור שאם סובארו B4 עולה לאמריקאי 70 אלף שקל (20 אלף דולר), לא נורא להוסיף עוד כמה שקלים. בארץ מחירה הוא 160 אלף שקל (יותר מכפול) אז ממה ומאיפה אפשר להוסיף? אתם צודקים , היד של הישראלים לא רחבה - מי שכל היום מז....ם אותו בת...ת גומר עם חלק אחר רחב (לא היד)
עופר | 23.03.11
11.
חחחח מאזדה 3 120.000 ש"ח ! איפה הגענו , בושה
הרכב בארה"ב בקושי נוגע ב 20.000 $ !!!!!!!!!! אפשר בארה"ב לקחת ליסינג 400 $ BMW סידרה 5 תראו כמה חברות הליסנג דופקות אותכם ואתם ממשיכים לקנות ולהחכיר כמעט קניתי רכב חדש פרטי רגע לפני אמרתי לעצמי אני לא משתתף בגזל הזה ושוב קניתי מכונית יותר ישנה 3 שנים אחורה איזה בושה הכוח בידיים של כל משתמשי הליסינג שאף אחד לא יקח לא תשאר להם ברירה אבל המדינה כבר הוכיכה לכולם שלא משנה כמה היא תתפדוק את האזרח הוא ישלם וישתוק
עודד | 23.03.11
10.
כרגיל, כולם מאיימים להחזיר הרכב וממשיכים לשלם....................
חברים, עשיתי זאת. החזרתי את הרכב. אחרי שנים עם רכב ליסינג, ניצלתי הזדמנות החלפת מקום עבודה ונפטרתי סופית מההתמכרות הזו. קניתי סובארו B4 סטיישן 2006. רכב עם הנעה כפולה, מנוע בוקסר, 165 כ"ס, תא נוסעים מרווח, תא מטען ענק, איכות מרכב ונהיגה מהנות ביותר, תענוג. אין מקום להשוואה בכלל לכל המזדות והפוקוסים המקרטעות. לא מתקרבות לרמת המרכב הזו ואיכות הנהיגה. אז נכון, לא זול לקנות וגם הדלק יקר (שוקל לעבור לגז), אבל עלות האחזקה זולה יותר בחישוב הכולל (הרכב בכלל שייך לקבוצה 5 ועלות האחזקה שלו זהה לרכב קבוצה 2 בליסינג).
סמי פלייסטיישן | 23.03.11
8.
הכל שטויות
אילו מפעלים בכלל ניזוקו? כמה הם מהווים מכלל המסירות בארץ? גם ככה כל יצרן מכובד מחזיק במספר מפעלים, כולל באירופה ובארה"ב ונעזרים בספקי משנה בכל העולם. ובמקרה ה"גרוע" נסע על רכב אירופאי, שהוא יותר איכותי, מותאם יותר לתנאי הארץ וגם ככה המפעלים שלהם בעודף קיבולת.
אריק | 23.03.11
7.
מי בכלל לוקח רכב מליסינג ב2011?
אני כמו כמעט כל מי שאני מכיר, מחכה שיגמר לו החוזה ומתכוון לקנות רכב (במקרה שלי, עוד חודשיים). בלי קשר אם יעלו או לא יעלו את המחיר, ממשלת ישראל החליטה להפוך את העניין הזה של הליסינג ללא משתלם בכלל. כנראה שהלוביסטים של יבואני הרכב לחצו עליהם
שמשון | 23.03.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת