אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בעל השליטה בקיקה ישראל: "אנחנו ממש לא איקאה"

12 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

12.
האם באמת רמי שביט נמצא מאחור?
צרם לי לשמוע את רמי שביט מתבטא בצורה כזו על כך שאין לו כתובת דואר "כדי שלא יבלבלו לו את השכל ", מר שביט רק לעדכונך: היום זה כבר לא מיילים היום מדברים ברשתות חברתיות ואם לא תהיו שם תמצאו את עצמכם מהר מאוד כמו המשביר המיושן של פעם ,,, מר יעקב קדמי, מנהל חטיבת השיווק בפרטנר, הסביר את תוצאות המהלך השיווקי של חברת הסלולר בתחום הטלפונים החכמים והוכיח איך תוך 3 חודשים הצלחו להגיע לנתח שוק כל כך גדול של כ- 70% דרך רשתות חברתיות ,,, אז טיפ קטן : אולי צריך ללמוד מהגדולים ולא לזלזל מול קהל מכובדים שנכח בכנס . עוד להערכתי הקנייה המקוונת בישראל תלך ותתעצם , ותגיע ל- כ- 15% בעשור הבא דור ה "Y "אינו הדור של פעם ,,, כולם מחוברים ,,,,.
סימה  | 09.05.11
11.
מוכיח ביטחון או מעבר לכך משהו שאנחנו עוד לא יודעים
עקביותו של בטיטו רק מעידה על כך שקיימים אלמנטים מאחורי הכלאים שכנראה אף אחד לא כל כך יודע אני מאמין לו נראה לי שהולכת להיות הצלחה מסחררת לאותו חברה אוסטרית שנוחתת כאן בישראל. כל הכבוד בחור בעל תעוזה רבה ואין בכלל מה לדבר על כך שהוא אחד הממולחים.
גלבוע | 30.03.11
3.
קיקה נכנסת לתחרות בשוק סוער!
שמעתי את סולומון בטיטו בכנס המרתק והוא ממשיך להתעלם במפגיע מהתחרות מול איקאה שלא תיתן לו מנוחה בעתיד.רמי שביט הציג רקע מענין בנושא השיווק האלקטרוני שלגביו ישנה הגזמה,כיום,לא מועטה למרות שהעתיד לפניו.עופר ברייר הגזים לדעתי בהצגת הרשתות החברתיות כמקור שיווק מרכזי.קונים ספק יחוו את תענוג הקניה ברשת.
תמי | 25.03.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת