אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מלחמת המחירים של פסח: בשופרסל תוקפים את מגה בול

11 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

11.
כאילו שלא כולם מבינים שהכל תלוי בהרכב עגלת הקניות ולא בזהות הבודק/פרזנטור
מלבד מוצרי יסוד (חלב, לחם, ביצים וכדומה), שממילא עולים פחות או יותר אותו דבר ברשתות השיווק, בכל יתר העגלה שופרסל בוחרים את המוצרים הנוחים להם, שבהם הם זולים יותר, ומגה בוחרים את המוצרים הנוחים להם, שבהם הם זולים יותר. ומילה לויקי קנפו- לומר שלעשות פרסומת לרשת שיווק, חברה מסחרית לכל דבר ועניין, זה חלק מאג'נדה חברתית, זה פשוט מגוחך. למרבה הצער, המסקנה המתבקשת היא שאו שאת משקרת לעצמך או שאת מנסה להאכיל את הציבור בלוקש הזה.
הציבור לא מטומטם | 02.04.11
9.
בחירת סל הקניות משפיעה על המחיר
הרשתות השונות מתחרות ביניהן על ידי קביעת מחירים תחרותיים על חלק מהמוצרים, ועל חלקם המחירים גבוהים יותר. תמיד אפשר להרכיב סל קניות במקום אחד שיהיה זול יותר מאשר אצל המתחרה. השאלה היא מה יש בפנים. אל תאמינו לפרסומות, כי אין לכם מושג מה הם השוו. יכול להיות שהם דחפו פנימה וופלים של זוגלובק, נוזל ניקוי לאסלה של אסם, ומטאטא של התעשיה הצבאית - לא משהו שאתם קונים באופן קבוע... לכו למספר רשתות פעם בשנה. זה אמנם קשה, כי יש לכם מסלול קבוע בסניף המוכר, אבל זה יכול להשתלם לכם מאוד בטווח הרחוק. אם תחסכו 5-10% בכל קניה, זה יגיע לאלפי שקלים בשנה.
זוזליזוז | 28.03.11
1.
די עם זה כבר.... זה נראה כמו מירוץ חימוש חסר תכלית !
שתי הרשתות מוציאות הון עתק כדי לפרסם עצמן. זה דומה למירוץ חימוש בין שתי מדינות - כל מדינה מתחמשת ומתגברת את צבאה בסכומי עתק, אבל המאזן האסטרטגי בין שתיהן נשמר כפי שהיה לפני מירוץ החימוש. במאבק בין שופרסל ומגה, המרוויחים היחידים הם משרדי הפרסום והפרזנטורים. ההפסד הוא של כל הלקוחות, שמממנים את עלות הפרסום במחירים שהם משלמים. זו הסיבה שרמי לוי יכול להוריד מחירים - הוא לא מוציא סכומי עתק על פרסום.... אז יאללה, תפסיקו עם השטויות האלו כבר. אף אחד לא באמת מאמין לפסרומות האלו. בסופו של דבר, כל אחד הולך לסופר הקרוב אליו, לזה הנוח יותר, הפחות צפוף או לזה שבו הסחורה יפה ונקיה יותר.
רועי | 28.03.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת