אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

נותנים גז: 60% מנהגי ישראל עוברים את המהירות המותרת

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
ל-4... כן כנראה
כל מי שהגיב, אני איתו :) סלחו על הביטוי - צריך להיות עם ביצים בכדי לבצע שינויים כאלה. עם כל הכבוד, איני מאמין ששר תחבורה ישראל כץ יכול לבצע משהו. עד הכשיו, בעיני, הוא הוכיח שבשונה משר התקשורת, שמגן אפילו על האזרח הקטן מרשות הדואר, שר התחבורה לא איש ביצוע. כל מה שתוכנן לשנה שעברה הפך ליעדים של השנה הנוכחית. רוצים הצעות לשינויים קרדינלים? בבקשה: 1. תחבורה ציבורית בשבת: יתרונות: חוסר תלות ברכב פרטי (פחות רכבים, פחות פקקים, פחות הוצאות, יותר חניה אם כבר צריך), תעסוקה למגזרים לא שומרי שבת דוגמת בני מיעוטים, התיעלות כלכלית של הציבור, פחות תעונות, פחות נהגים שיקורים, פחות כוח נדרש להכיפה (שוטרים שיתפנו למלחומה בפשע ושמים). חסרונות - חרדים, בעלי עניין, חברות ליסינג ויבואנים ובמיוחד העוצר מתנגדים. 2. רכבת לאילת: יתרונות - פחות צריכת דלק על מובילים, פחות תעונות חמורות בנגב כתוצאה מנהגי משאיות מרובים שעובדים יותר מדי שעות ופחות מדי נחים. שיפור תנאי עבודה של נהגים מקצועים, צמיכה כלכלית של נגב, נוחות לציבור, התיעלות כלכלית של משק. חסרונות - חברות דלק יפסידו, נהגי משאיות יסעו פחות שעות נוספות (שלטענתם יפגה בהכנסות שלהם), עלות וזמן הקמת מסילה (מדימונה לאילת) ללא שימוש בסינים ייקח זמן רב. 3. מהירות מותרת בכבישים בין עירוניים פה צריך אופי, ואני בספק ששר כץ זה המועמד המתאים
GN | 31.03.11
3.
יש אבל שתי עובדות שהרשות לבטיחות בדרכים לא מציינת
א) אמנם 130 קמ"ש זה מעל החוק בישראל, אבל ברוב המדינות המתוקנות זו מהירות מותרת ואפילו בדרך כלל נמוכה ביחס למהירות מרבית סבירה בתנאי דרך בהם נוהגים למדוד. ב) רוב המדידות נעשות בקטעי כביש ישרים ופנויים בהם תנאי הדרך מאפשרים מהירות גבוהה. כמו שציין מגיב מס' אחד, בואו תציגו סטטיסטיקות של מהירות שמדדתם באיילון בין 8 ל-9 בבוקר.
אריק | 31.03.11
1.
מעניין כמה נהגים עוברים על מהירות מותרת באיילון בשעה 8:00-9:00 בבוקר
או בכביש גהה דרום בשעה 16:00.... חחחח מזמן צריך לקבוע מהירות מותר לפני תנאי הכביש. בצרפת לדוגמה ביום שמש מותר לנהוג 130 קמ"ש בימי חורף\גשם - 90 קמ"ש. מהירויות היגיוניות. ואז יש מספיק מצלמות מהירות שמתעדות את אלה המהמרים מעבר לכך. זה לא פסול, כי 130 לכביש החוף\איילון\כביש 1 וכד' זאת מהירות סבירה ובטיחותית ביום יבש. במקום להקים נתיבים מהירים בתשלום - עדיף להגדיל מהירות מותרת, לקבוע גם מהירות מינימלית לנתיב, ובכך להקטין ב 5-20% את כמות הזמן שכל רכב מוולה על הכביש
GN | 30.03.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת