42. מה יקרה אם תהיה תאונה או פיגוע בתוך מנהרה או גשר? כל התחבורה לירושלים ומירושלים תעצר. איך תגיע עזרה ראשונה למנהרה החסומה? איריס | 04.04.11 (ל"ת)
41. איך ירימו את הכביש משער הגיא בשמונה מטרים? כמה שנים יסעו אלפי משאיות למלא את ההעמק שאותו חפרו כדי לסלול את כביש מספר 1? 5-20 שנים יסעו על הכביש הזה אלפי משאיות, כלומר,הרבה שנים יהיה סיוט להגיע לירושלים וכולם ילמדו בינתיים לאיך להסתדר בלעדיה. מאיפה יביאו את כל המילוי של תוספת 8 מטרים גובה לכל הכביש משער הגיא לשואבה? מהכנרת שמייבשים למטרות נדלן? ממש תעלת בלאומילך. רק שבסופו של דבר לא יעלה לנו 2.5 מליארד אלא 25 מליארד. לא נראה ששר התחבורה והשרים מבינים בכלל מה הולכים לבנות פה. וואי ואי וואי, 20 שנה יהיה סיוט לנסוע מתל אביב לירושלים ובחזרה. מטורף דורית | 04.04.11 (ל"ת)
37. בלתי אפשרי ! זה מחייב מהירות ממוצעת של 120 קמ"ש (אורך הכביש כ 60 ק"מ) - כלומר גם קטעים של 150 קמ"ש מת"א על שער הגיא אפשרי אולי - הכביש כיום מתוכנן לפי 140 קמ"שרדיוסים וכו'. מה קורה בעליה / ירידה בהם המהירות קטנה יותר - בקיצור עוד בירבור מבית מדרשם של נתניהו וכץ. rel-h | 03.04.11 (ל"ת)
36. תשדרגו קודם את כביש 2 מנתניה וצפונה תשדרגו קודם את כביש 2 מנתניה וצפונה , תאורה, מסלולים , מחלפים משופרים , ואח"כ תדאגו למרכז................................................................................................................................. מיקי | 03.04.11 (ל"ת)
34. לא ברור מה המטרה ונגד מי. יכולתם לשפר אבל אתם לא רוצים בינתיים תמררו את החיים לישובים שבדרך לא ברור לאיזו מטרה. ע | 03.04.11 (ל"ת)
32. השתגעו בארץ - די לבנייה המטורפת הזו . תשאירו לנו ירוק בעיניים כל הדרך היפה לירושלים נהרסה והפכה להיות שפוכת של בטון. כל כך כל כך עצוב די להרס | 03.04.11 (ל"ת)
31. בזבוז כסף בזבוז כסף אמיתי-במקום זאת, יש להשקיע בפתוח רכבת לאילת והקמת תחנות רוח ליצור חשמל. אריק וייס | 03.04.11 (ל"ת)
28. משמח מאוד לשמוע ! נחמד לשמוע על תוכנית לחיבור 2 הערים המרכזיות של מרכז הארץ טוב יותר זו לזו. יאיר | 03.04.11 (ל"ת)
25. במקום ההרחבה, להפנות משאיות לכביש 443 בשעות העומס סתם שופכים כסף, הורסים את הנוף ויפגעו במי שנוסעים באופן קבוע בכביש. שני נתיבים מספיקים אם אין משאיות שחוסמות נתיב אחד או מנסות לעקוף וחוסמות את שני הנתיבים. הפתרון הזול, הפשוט, המהיר והירוק הוא להפנות משאיות לכביש 443 בשעות העומס. מתי יהיו כאן פוליטיקאים ראויים שיעשו את הדבר הנכון לטובת תושבי ישראל ולא יכנעו לכל קבוצת לחץ קטנה וצעקנית? ירושלמי | 03.04.11 (ל"ת)
24. בזמן האחרון הירוקים מייצגים את אוייבי ישראל בידיעה ובלי ידיעה! את ירושלים היה מותר לבנות? | 03.04.11 (ל"ת)
20. 1 מוכיח את מה שכתב 2 נשבע לכם של-1 אין מושג אפילו איפה יעבור הנתיב, מבחינתו (ושכמותו) כל מה שיעשו זה בכיה לדורות. | 03.04.11 (ל"ת)
19. טמטום ובזבוז 1. מה התועלת להביא יותר מכוניות יותר מהר אל הכניסה לירושלים, ושם כולם יתקעו בפקק יותר גדול? יכולת הספיגה של הכניסה לירושלים היא הבעיה, לא כביש 1. 2. כשיגמרו (אם יגמרו...) לסלול את הנתיבים החדשים, ממילא תהיה כבר רכבת לירושלים שתפתור את הבעיה כמו שצריך. כרגיל, כשנתונים לפוליטקאים (ולא משנה מאיזו עדה) אפשרות לבזבז כספי צ יבור - הם תמיד יבחרו לבזבז בשמחה. למה? כי חלק גדול מהכסף הם יזרימו לכיסי חברים, במסוה של מכרזים. ZE | 03.04.11 (ל"ת)
18. כלל אבצע על כול מועד סיום פרוקט תשתית שמפורסם יש להוסיף 10 עד 20 שנה כדי לאימוד את סיום האמיתי של הפרויקט ולכן זה לא יסתים ב 2016 אלה ב 2026 עד 2036 במקרה הטוב תותחן | 03.04.11 (ל"ת)
16. בונים את הכביש מזהב ? במחיר הזה באירופה וארה"ב היו סוללים כביש חוצה מדינה ולא באיכות הירודה של הארץ | 03.04.11 (ל"ת)
15. איך בדיוק תיפגע איכות החיים של תושבי הסביבה? דבר ראשון, מכוניות שנוסעות בקו ישר במהירות קבועה עושות הרבה פחות רעש מאשר מכוניות שנוסעות בעליות, ירידות ופניות ורק מאיטות ומאיצות כל הזמן. דבר שני, מכוניות שנוסעות ב-100 קמ"ש מזהמות הרבה פחות ממכוניות שנוסעות ב-20 קמ"ש בעומסי תנועה או עומדות בפקקים. ודבר שלישי, אם לתושבי הסביבה יש עדיין בעיה עם הרעש- שיבקשו להקים קירות אקוסטיים ליד היישובים במקום לתקוע את כל הפרוייקט. ולגבי הפגיעה בטבע- לא ברור לי איך אפשר לקרוא ליער גפרורי האורן שמשני צידי הכביש "טבע", סך הכל מדובר בהמוני אורנים וזהו. ואם עדיין כואב להם שכורתים את העצים האלה שאין להם שום ערך אקולוגי משמעותי- אני בטוח שהממשלה תשמח להעביר כמה מיליוני שקלים כדי שינטעו פי 10 עצים במקום אחר ביער אם האירגונים הירוקים לא יתקעו את כל התכנית, ואולי אפילו ינטעו אותם במתכונת שאשכרה יוצרת מערכת אקולוגית נורמלית ולא רק חפיסת גפרורים ענקית שטובה רק לתדלוק שריפות ולפיקניקים. מישהו | 03.04.11 (ל"ת)
12. צריכים מספר מנהרות + פועלים סיניים + ובאחת מהן להכניס את הרכבת "הכבדה"... פועל סיני זריז | 03.04.11 (ל"ת)
11. הלו, ממשלת ישראל!! במקום לשפוך מיליארדים למשפחת עופר, אולי תבנו כבר תחבורה ציבורית נורמאלית?! הם כבר חלבו את המדינה מספיק. די!!! ירון | 03.04.11 (ל"ת)
10. אושר לדורות עדיף כביש רחב ותנועה זורמת מאשר פקקים אינסופיים וזיהום אוויר שיפגע יותר בטבע יורם | 03.04.11 (ל"ת)
8. ממש אסון, יהיה להם כביש חדש ובלי פקקים. אבל אם אפשר להתבכיין ולמצוץ קצת כסף למה לא ?! מוקי | 03.04.11 (ל"ת)
6. צריך להתכונן ליום ש- 443 לא יהיה פתוח לישראלים ולכן לדעתי נכון לפתוח ציר עלייה נוסף לירושליים, ולא רק להרחיב את כביש מס' 1. איש שלום | 03.04.11 (ל"ת)
4. waist of time balagan they finish it buy 2025 why not build a new road with tunnels nxt to the train harpaz | 03.04.11 (ל"ת)
3. מעט מדי מאוחר מדי. אם כבר יוצאים לפרוייקט נרחב כזה צריך להוסיף שני נתיבים, לא אחד. טל | 03.04.11 (ל"ת)
הקץ לפקקים? אושרה פה אחד תכנית השדרוג של הכביש מתל אביב לירושלים
42 תגובות לכתיבת תגובה