אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מבחן "כלכליסט": קטנה, אבל משפחתית

17 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

17.
צודק הטוקבקיסט 15
אכן איכות אירופית הנדסת אנוש ואמינות פורד ומזדה שוב מוכיחים את עצמם.המכוניות מהמזרח עדיין מפגרות באיכות והנדסת האנוש.עניין של זמן עד שהיפנים או הקוראנים יפנימו ויכניסו את האלמנט של הנדסת אנוש למכוניות שלהם.עד אז פורד עדיין טובה מהם בכמה דרגות ראו מבחני דרכים של כל המגזנים .
גרי | 10.04.11
16.
בקרת איכות
בצעירותי, לימדה אותי אמי שאחת הדרכים ללמוד על אישה היא על ידי הסתכלות על אצבעות הידיים והציפורניים. על-פי מצבן ניתן ללמוד על אסתטיקה, ניקיון, טיפוח עצמי ועוד. באנלוגיה על כך, אחת הדרכים ללמוד על איכות המבנה של המכונית היא על ידי בדיקת הגימור של מכסה תא המטען מצידו הפנימי. אם הפח וחיזוקיו חשופים, ולא מרופדים, אם הצירים של המכסה אינם הידראוליים אלא בצורת תומכות התופסות מקום בתא המטען ואם חוטי החשמל לתאורה חשופים ולא מוגנים בתוך צינור גומי, מדובר בפחנוע. כזה הוא המקרה בסוזוקי SX4 , בקיה פורטה וב-i25 של יונדאי. לעומת זאת במאזדה 2 כמו במאזדה 3 בפוקוס ובאירופאיות אחרות המכסה מאסיבי יותר, מרופד וחוטי החשמל מוגנים היטב. זה מצביע על איכות בסיסית גבוהה יותר. גם אני התלבטתי בין שתי המכוניות הנבחנות כאן. אכן היונדאי מעוצבת יפה יותר אבל הגימור ונוחות הישיבה בפועל טובים יותר במאזדה כמו גם ההיגוי וחוויית הנהיגה ולכן בסופו של דבר בחרתי בה.
נוסע בעולם | 06.04.11
6.
א, האם הייתה קונה יונדאי במקום מזדה אם מזדה הייתה נמכרת באותו מחיר עם אבזור דומה?
אני בספק. אם אתה לא ציי רכב אשר מקבל הנחות מפליגות, לא הייתה עושה את זה. מחירון גם מוכיח את זה. ביקוש ליונדאי נמוך בהרבה ולא סתם. אגב, לטעמי, נוחות הכסא של מזדה 3 החדשה על הפנים, עם זאת, בכל פרמטר אחר זו ליגה אחרת. וגם לא לשקוח - מזדה 2 סדן מגיעה אלינו אחרי הרכבה בתאילנד (לא בטוח שזה פחות טוב מהונדה הטורקית, אבל בכל זאת זה לא יפני אמיתי).
ב. | 04.04.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת