17. צודק הטוקבקיסט 15 אכן איכות אירופית הנדסת אנוש ואמינות פורד ומזדה שוב מוכיחים את עצמם.המכוניות מהמזרח עדיין מפגרות באיכות והנדסת האנוש.עניין של זמן עד שהיפנים או הקוראנים יפנימו ויכניסו את האלמנט של הנדסת אנוש למכוניות שלהם.עד אז פורד עדיין טובה מהם בכמה דרגות ראו מבחני דרכים של כל המגזנים . גרי | 10.04.11 (ל"ת)
16. בקרת איכות בצעירותי, לימדה אותי אמי שאחת הדרכים ללמוד על אישה היא על ידי הסתכלות על אצבעות הידיים והציפורניים. על-פי מצבן ניתן ללמוד על אסתטיקה, ניקיון, טיפוח עצמי ועוד. באנלוגיה על כך, אחת הדרכים ללמוד על איכות המבנה של המכונית היא על ידי בדיקת הגימור של מכסה תא המטען מצידו הפנימי. אם הפח וחיזוקיו חשופים, ולא מרופדים, אם הצירים של המכסה אינם הידראוליים אלא בצורת תומכות התופסות מקום בתא המטען ואם חוטי החשמל לתאורה חשופים ולא מוגנים בתוך צינור גומי, מדובר בפחנוע. כזה הוא המקרה בסוזוקי SX4 , בקיה פורטה וב-i25 של יונדאי. לעומת זאת במאזדה 2 כמו במאזדה 3 בפוקוס ובאירופאיות אחרות המכסה מאסיבי יותר, מרופד וחוטי החשמל מוגנים היטב. זה מצביע על איכות בסיסית גבוהה יותר. גם אני התלבטתי בין שתי המכוניות הנבחנות כאן. אכן היונדאי מעוצבת יפה יותר אבל הגימור ונוחות הישיבה בפועל טובים יותר במאזדה כמו גם ההיגוי וחוויית הנהיגה ולכן בסופו של דבר בחרתי בה. נוסע בעולם | 06.04.11 (ל"ת)
15. נו באמת, זה מה שמוצע, יש את אופל קורסה העולה עליהן בשלוש דרגות לפחות... אבי תל אביבי | 06.04.11 (ל"ת)
13. ל6 המלצה- שב פעם במושב של פולקסווגן גולף/ פיג'ו 307 מהשנים האחרונות. תבין שאין נוחות ביפניות. EJ | 06.04.11 (ל"ת)
12. ל-11. בר, אבל סקודה לא מוצאת על ידי חברות ליסינג לדרג הנמוך כנראה או שההנחות שסקודה מעמידה לציי רכב לא מספיק גדולות או שהמחיר ללקוח הפרטי לא מספיק מנופח כמו במזדה ויונדאי, דבר הכרכי ליכולת של חברות ליסינג למכור את אותו רכב משומש ביוקר אחרי תקופת ההחכירה GN | 05.04.11 (ל"ת)
7. ההגה של יונדאי - זה העתק מהונדה סיוויק? נראה לי כמעט זהה. נגמרו הראיונות חדשים? GN | 04.04.11 (ל"ת)
6. א, האם הייתה קונה יונדאי במקום מזדה אם מזדה הייתה נמכרת באותו מחיר עם אבזור דומה? אני בספק. אם אתה לא ציי רכב אשר מקבל הנחות מפליגות, לא הייתה עושה את זה. מחירון גם מוכיח את זה. ביקוש ליונדאי נמוך בהרבה ולא סתם. אגב, לטעמי, נוחות הכסא של מזדה 3 החדשה על הפנים, עם זאת, בכל פרמטר אחר זו ליגה אחרת. וגם לא לשקוח - מזדה 2 סדן מגיעה אלינו אחרי הרכבה בתאילנד (לא בטוח שזה פחות טוב מהונדה הטורקית, אבל בכל זאת זה לא יפני אמיתי). ב. | 04.04.11 (ל"ת)
4. לא נסעתי בדגמים האלו אך בין מאזדה 3 ליונדאי I30 היונדאי טובה יותר. כאחד שמרבה לסוע על רכבים בקטגוריה של משפחתיות היונדאי עולה בנוחות ובשקט הנסיעה על מירב המתחרות בנישה. א | 04.04.11 (ל"ת)
3. מהפכה שקטה ? זה כבר מזמן רעש אדמה. הקוראנים של היום, מזכירים לי מה היו יפן לפני 20 שנה. ר-ע-ב-י-ם !!! היום היפנים מדושני עונג, וכמו כל אמפריה, ההסתיידות לא פועלת לטובה. מיכאל | 04.04.11 (ל"ת)
2. עיוות כפול גם היונדאי יותר טובה במקרה הזה וגם בשוק חופשי היא היתה נמכרת יותר בזול - כי תוצרת קוריאה יותר גמישה במחיר פוקוס ליסינג | 04.04.11 (ל"ת)
1. מעדיף קורולה\סיוויק\ג'טה בת שנה אין מה לעשות, ליונדאי, ובכלל לקוריאניות (קיה ושברולט) יש מה ללמוד מיפנים בכל הקשור לביצועים וצריכת דלק. ובכל זאת משפחתית זה רכב ברמת גימור גבוהה יותר, וזה מה שעושה את ההבדל בנהיגה יום-יומית. GN | 04.04.11 (ל"ת)
מבחן "כלכליסט": קטנה, אבל משפחתית
17 תגובות לכתיבת תגובה