אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלעדי ל"כלכליסט": כל עובד בנמל אילת המופרט יקבל מענק של 35 אלף שקל

23 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

21.
לעג לרש...
הרי אתם מבינים מי יזכה בנמל...אחים עופר או חברים אחרים של ביבי,ולאחר שכל עובד יקבל 35000 שקל ברוטו ישאר לו במיקרה הטוב 20000 שקל ואחרי חודש חודשיים הוא יפוטר ויבוא במקומו עובד קבלן שלא מקבל שום זכויות ואחריו יגיע עובד זר וזו תוצאת ההפרטה!!! בסופו של עניין המדינה רוצה להיפטר מכל העובדים שלה ולא לדאוג לעתידם אלא רק לחברים של אנשי השילטון... מושחתים נימאסתם!!! מישהו ראה פנתר שחור לאחרונה...?
מבין | 05.04.11
15.
35000 ש"ח?משכורת אחת של פועל בנמל אשדוד.
בסך הכל משכורת של חודש עבודה אחד של סוור ותיק מדור א' בנמל אשדוד או חיפה.ובזה רוצים לסתום להם את הפה שלא יתנגדו להפרטה,נראה איך מישהו מפריט את נמל אשדוד ומפצה את העובדים בסכום כזה,במקרה כזה כל היבוא והיצוא של המדינה נסגר.
דב בינדר | 05.04.11
14.
תתעוררו-מוכרים אותנו בזול
שיטת השקשוקה חוזרת ובענק.איך מוכרים נמל ב 150 מיליון בלבד. עוד פעם מישהו מתעשר על חשבון הציבור ואף אחד לא רואה זאת,האחים עופר יקנו עוד מטוס,דנקנר יחייך עוד פעם למצלמה ואנחנו לא נגמור את החודש.ביבי לוקח מהעם ונותן לעשירים וכשיצא לפנסיה יעשה הרצאות ב 100,000$ לשעה אקדמית(45 דקות). להתעורר!!!!!!
יודע דבר | 05.04.11
9.
אין טעם להפריט נמל שאין אליו חיבור מסילתי!
ללא חיבור של קו הרכבת לעיר אילת אין טעם להפריט את הנמל שם. נמל אילת לעולם לא יוכל להתחרות בנמלי הים התיכון של ישראל ללא קו רכבת למטען. ההובלה במשאיות של מכולות ומטענים אחרים למרחקים של 300 ק,מ ויותר מאוד יקרה. ראשית צריך לחבר את נמל אילת לקו הרכבת שמגיע למסוף נחל צין שנמצאת דרומה מדימונה. אחרי חיבור הרכבת לאילת תגיע תנופת הפיתוח לכל דרום הארץ במיוחד לאיזור הערבה ולעיר אילת במיוחד..
יואל פרידג'ון | 05.04.11
6.
עוד מתנה לטייקונים המסכנים שחסר להם כסף !!! רבותיי תתעוררו זה מחיר החינוך העלוב
של הדור הזה הם שולטים בכל ! במילים פשוטות מדינה של 7 מיליון עבדים למספר בודד של משפחות האם למדינה הזאת יחלנו ? שלא לדבר שהיא הוקמה לאחר אסון גדול כל כך של העם היהודי שלמרבה הצער גם הם ניצולי השואה שליבי ליבי איתם מתחת לקו העוני !!!
אבי | 05.04.11
5.
שוב המדינה מחלקת מתנות לטייקונים
נמאס שוב מחלקים את אוצרות המדינה לטייקונים נמל אילת רווח נקי לפי אתר חברות ממשלתיות 40 מ ל2008 40*15שנה לתפעול=600מליון והמדינה רוצה 150 מ השקעה בטוח מי שקונה ללא התייעלות תוך 3.5 שנים מחזיר את ההשקעה ומתחיל להרוויח 50 מ לשנה תתחילו להתעורר !!! די לשחיתות
AS | 05.04.11
4.
לדאוג לחלוקה שיוויונית של העוגה הכלכלית במדינה
טוב מאוד שדואגים לעובדים ולא רק לנושאי המשרות הבכירים. חבל, רק שחלוקת העוגה לא נעשית בצורה שווה גם למגזרים אחרים, שבהם הבעלים הם אנשים נצלנים , חמדנים, ועושקים!!!!! לכל העובדים שעליהם מגינה ההסתדרות, וועד חזק, והסכמים צתיבוריים - נפלא, אך מה בקשר לכל אותם עובדים לא מוגנים???? מתי המדינה תאג גם להם ????? הגיע הזמן שאנשים ילכו לעבודה ויהיו מוגנים על ידי הסכם תעסוקה ממלכתי, ולא אישי או לפי החשק של המנהלים או הבעלים!!!!!!!
דוכיפת | 05.04.11
2.
צריך ליצור תחרות אמיתית בין רציפי הפריקה והטעינה בנמל
הנמל היחיד שיש לישראל אל ים סוף צריך להיות מופרט ברמה של רציפי הפריקה והטעינה ולא ברמת הנמל ככלל. אם כל רציף טעינה ופריקה יימכר למפעילים שונים המתחרים ביניהם- הסוחרים יקבלו שירות טוב יותר ומשופר עם הוזלות במחירים. יש לעודד תחרות באופן הזה, ולמנוע מונופול, גם אם הוא פרטי.
אילן | 05.04.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת