21. חיפושית תייצרו כבר חיפושית (מהישנות) - אותו הדבר יותר אמין כמעט באותו המחיר מומו | 09.04.11 (ל"ת)
20. more Body style 4-door Layout RR layout Engine 2 cylinder SOHC petrol Bosch multi-point fuel injection (single injector) all aluminum 624 cc (38 cu in) Transmission 4 speed synchromesh with overdrive in 4th Wheelbase 2,230 mm (87.8 in) Length 3,099 mm (122.0 in) Width 1,495 mm (58.9 in) Height 1,652 mm (65.0 in) Kerb weight 600 kg (1,300 lb)–635 kg (1,400 lb) nil more | 09.04.11 (ל"ת)
19. מה יעשה הנהג כש..... גלגלים אחוריים לא באותה מידה של הקדמיים ? ומה יעשה במיקרה של תקר (פנצ'ר) לפי הבנתי אם חסך כך כך במישקל ברור שאין גם גלגל רזרבי , לפי מיטב הבנתי וידיעתי לאירופה הוא לא יוכנס עם כל ההחמרות בבטיחות ובטסטים שעושים פה עד שמאשרים אוטו ליבוא .... YOSSI | 09.04.11 (ל"ת)
18. 3.1 מ' אורך, 1.5 מ' רוחב, מנוע 623 סמ"ק / 2 צילנדר נתונים: אורך: 310 ס"מ רוחב: 150 ס"מ גובה: 1560 ס"מ מנוע: 623 סמ"ק, 33 כוח סוס, 2 צילנדר. מהירות מרבית: 105 קמ"ש (נתוני יצרן). מנוע אחורי לפי החברה, הרכב יכול להסיע 5 נוסעים. עזרה לכתב העמל | 09.04.11 (ל"ת)
15. ל-12 אני צוחק מתגלגל, בעיקר מה"הודים יותר חכמים..." אני לפחות מכיר כמה וגר ביניהם, למה אתה אומר שטות כזאת? אולג | 09.04.11 (ל"ת)
14. אפשר לחסוך עוד המכונית הזו מצוינת לעיר. אפשר לחסוך עוד על ידי ביטול האיתות שממילא יצא משימוש בארץ. כך יחסכו נורות האיתות ועומס ההפעלה מהמנוע החלש. וכן גם שריפת הנורות ופשטות ייצור יותר גדולה. אבי | 09.04.11 (ל"ת)
13. כבר מזמן לא עולם שלישי הודו כבר מזמן הופכת למובילה עולמית במספר תחומים... במקום להסתכל מלמעלה למטה כדאי שננסה ללמוד משהו מההודים! למשל בתחום ה IT היא כבר מזמן מובילה עולמית! EM | 09.04.11 (ל"ת)
12. תצחקו תצחקו אבל ההודים לא רק יותר חכמים מאיתנו, הם גם הרבה יותר נחמדים ומפרגנים. עולם שלישי? כבר מזמן לא בהודו, כבר מזמן כאן פנינה | 09.04.11 (ל"ת)
10. עדיף כבר את הסוזוקי אלטו רק 60 אלף ולפחות באלטו יש מערכת שמע (רדיו דיסק 4 רמקולים) מזגן והגה כוח וחלונות חשמל מה שאין בנאנו -- הנאנו תימכר בארץ רק עם היא תבוא עם מזגן ומחירה היה 40 אלף שקל לצרכן רק ככה יש לה סיכוי להימכר בארץ. וייצמן יער | 09.04.11 (ל"ת)
9. מספר 4 = ההודים יכולים בהחלט ללמד אותנו שיעור באמינות.. כנראה שאינך יודע שמספר מודלים יונדאי וסוזוקי תוצרת הודו מיובאים לישראל ואינך שומע שום תלונות לכיוון תוצרת ארץ זו... אורי | 09.04.11 (ל"ת)
8. כריות אויר ומזגן חובה!!!! על כריות ומזגן לא ניתן לוותר, אבל על רדיו אפשר: מקסימום אני יכול לזמזם משהו בדרך.... ת | 09.04.11 (ל"ת)
7. בדקתי, ובחו"ל היא נמכרת כבר 3 שנים 3000$ בהודו, 5000 יורו באירופה. ופה אפילו לא שמענו עליה עד שהכתב פה במקרה נתקל בה איפשהו באינטרנט. מישהו תמים מספיק לחשוב שיתנו להביא אותה לארץ? אם כן כבר הייתה מגיעה לפה (במחיר של איזה 50000 ש"ח) אבל זה כנראה ימנע בדיוק כמו שנמנע עד עכשיו. למה למכור משהו זול כשאנשים קונים יקר? אני רק שאלה | 09.04.11 (ל"ת)
6. אני רק שאלה מה משקל האוטו? לאיזה מהירות מגיע? ידני או אוטומט? כמה אלפים יוסיפו בארץ על המראה השנייה שנראה עליו? חוץ מזה אחלה רעיון. כיף לקרוא על מדינות שמישהו מנסה לעשות משהו למען המעמד הנמוך/ביניים. הלוואי שאצלנו זה היה קורה. ול-1 אל תדאג לא יתנו למכונית הזאת להגיע לארץ. ימציאו תירוצים על למה היא מסוכנת לנו ותהרוס את המדינה, השלום, כלכלת העולם ומה לא. אני | 09.04.11 (ל"ת)
5. נסו לחשוב מה יקרה לאטמוספירה, לאוזון ולקרח בקטבים נסו לחשוב מה יקרה לאטמוספירה, לאוזון ולקרח בקטבים כאשר מאות מיליוני רוכבי אופניים יעברו לנהיגה ברכב מנועי מזהם. עורו אחים עורו | 09.04.11 (ל"ת)
4. יוצא מהכלל מתאימה לחלק גדול מהישראלים - כאלה הנוסעים רק בעיר ואינם פלצנים - חיסכון בדלק ובמקום חנייה. עדיפה כמעט מכל הבחינות על רכב דו גלגלי - בעיקר פחות רעש פחות זיהום ויותר בטיחות -צריך היה לעודד את רכישתה. חוץ מזה יש לה יתרון גדול שהיא בוודאי תקטין את האבטלה - נזדקק להרבה יותר מכונאי רכב לתיקון התקלות. | 09.04.11 (ל"ת)
זבולון האמר
22 תגובות לכתיבת תגובה