אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

דו"ח מהמשטרה: 4,880 כלי רכב נגנבו ברבעון הראשון

15 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

15.
הפתרון הסופי !!!
כ- 20000 מכוניות בשנה * 100000 ש"ח למכונית זה: 2 מיליארד שקל בשנה. שוב לכל כבדי השמיעה: מדינת ישראל (אתה ואני) מדממת בכל שנה 2 מיליארד שקל. השתגענו לגמרי !!! את זה כולנו משלמים בעיקר דרך הפרמיות המטורפות לחברות הביטוח. אתם יודעים כמה בתי חולים ובתי ספר אפשר לבנות עם סכום כזה? כמה משפחות נזקקות אפשר לתמוך? כמה כבישים לתקן?..... פתרון: חוק בכנסת מס 1: חברות הביטוח יקימו על חשבונן כוח מיוחד שמטרתו חיסול הבעיה. חוק מספר 2: הורדת הפרמיות לביטוח ב 40% לאלתר. הכוח יורכב מ- 300 יוצאי יחידות קרביות, משכורות מכובדות , ציוד חדיש + מסוקים+ נשק חם. (יעלה פחות מעשירית מהסכום הדימיוני הנ"ל). אני מבטיח שתוך חודש מספר הגנבות רכב ירד פי 10. אני מבטיח שגם חברות הביטוח ירוויחו מזה. מתאים לכם? יש חבר כנסת שמוכן להרים את הכפפה?
אילן | 11.04.11
11.
ל-1,7,9... קצת סדר
אז ככה: כמו שאמרו 7,9 - רכיב GPS רק יכול לשלוח בקשת: "איפה אני" ולקבל חזרה את מיקומו. כלומר הוא לא משדר החוצה את מיקומו. ל-9: נכון שמשדר לוויני יקר, אבל לא משתמשים בשידור לוויני אלא בשידור סלולרי. המנגנון של איתוראן כולל רכיב GPS שמקבל את מיקומו ואז משדר ב GSM את מיקומו לשרתים של איתוראן. וזה הרבה פחות יקר. אבל כמובן שזה אומר שהרכב יכול לשדר לך את מיקומו אך ורק אם הוא בטווח קליטה סלולרית. כך או כך... זה הכל עניין של סדרי עדיפויות של המשטרה. בהחלט אפשרי למנוע גניבות רכב
ישראל | 10.04.11
10.
המדינה לא רוצה לעצור את גניבות הרכב
20 אלף רכבים נגנבים בשנה. על כל רכב גנוב הביטוח משלם את מלוא המיסים: 20 אלף כפול 50 אלף ש"ח מיסים = מיליארד שקל!!! המדינה מרוויחה מיליארד שקל לשנה מגניבות רכבים למה שהיא תרצה להפסיק את החגיגה? ומי משלם את המיליארד שקל האלה? אנחנו כמובן, בפרמיות ביטוח מנופחות הכוללות את אי רצונה של המדינה לעצור את גניבות הרכב. זה פשוט עוד מס שמוטל עלינו. הפראיירים החיים כאן עם פוליטיקאים שלא משרתים אותנו.
נעם | 10.04.11
9.
ל-1: מקלט gps הוא זול, אבל משדר לא...
מקלט gps שקורא לויינים ואומר לך איפה אתה נמצא הוא רכיב זול שלא דורש הרבה אנרגיה. אבל כאן כדי לדעת איפה הרכב, צריך שהוא ישדר את מיקומו - וזה כבר סיפור אחר לגמרי. זה לא רכיב זול, שידור ללויין דורש הרבה יותר אנרגיה וצריך גם איזה שרת שיוכל לאחסן את המיקום כדי שתוכל לקרוא את זה.
bhrbux | 10.04.11
8.
קצת מוזר שדווקא הקטנוע בראש הרשימה.
לא יהיה פרוע מדי להסיק מכך שפרופיל הגנב הממוצע הוא נוער (ישראלי?) משועמם? יכול להיות שגם חלה ירידה בביקוש לחלפים זולים לרכב? האם הישראלי הממוצע הפך להיות נהג זהיר יותר או שפשוט אין לו כסף גם לחלפים משומשים ממכוניות גנובות והוא ממשיך לנסוע עם טמבון מעוך?
תוהה | 10.04.11
4.
ל-2 צודק! המשטרה לא רוצה לתפוס את הגנבים האמיתיים
פשע זו סחורה לכל דבר, ידוע בהיסטוריה האנושית על ערים ששילמו לפושעים בכדי שאלה יפחידו את האזרחים, ואז העיר חייבה את האזרחים שהיו מעבר למוכנים לשלם מיסים מיוחדים להגנה מפני אותם הנוכלים. מעגל קסמים, והנה לכם כסף שממש צמח על עץ! רוצים לעצור את התופעה? תנו לי סאן יאנג עם איתוראן ותנו לי 4 ימים, ואני אתן לכם בית עסק שלא רק מפרק אלא גם מוכר את החלקים של הקטנוע. תיסגרו את בית העסק, ונחזור על זה שוב, אין הרבה מוסכים שסוחרים בסחורה גנובה, 100 או 200 מוסכים כאלה ולא יהיה ביקוש לקטנועים גנובים יותר (בעלי המוסכים יתחילו לפחד), ואם אין ביקוש אז אין אינטרס! אבל כל עוד בתי העסק יודעים שמי שיספוג את הכדור יהיה הגנב הקטן, אז ממש לא עכפת להם לעשות עוד קצת כסף מהצד. מדינה זבל!
אנדרי | 10.04.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת