7. יש לה יורשת לרנו יש דגם דו מושבי שיכול להזכיר את הסמארט רק יותר מעוצב וצעיר. לא יודע מה שם הדגם אבל לדעתי יכול לתת פייט חזק מאד לסמארט שתאלץ אולי להוריד קצת את האף ואת המחיר הלא הגיוני שלה. בר | 28.04.11 (ל"ת)
6. אחרי 2 נסיעות באוטו הרגשתי כמו בנגמ"ש מהתקופה הסובייטית אוטו קטן וחסכוני אבל כל מהמורה הכי קטנה בכביש מרגישים. מתלים קשים כמו בנגמ"ש מהתקופה הסובייטית. הגה ודוושות גם קשים. והתיבה הרובוטית די מעייפת. גימור באמת איכותי אבל הדלתות ננעלות כמו באוטו הודי. צריך לטרוק בחוזקה את דלתות הפלסטיק האלה. לא בנ'קישה כמו שהיה אפשר לצפות מאוטו גרמני. בקיצור: הייה מעייף מאוד לנהוג בה. מעדיף דייהטסו סיריון בכל פרמטר אפשרי. והיא גם זולה יותר. michael | 13.04.11 (ל"ת)
5. אוטו של פלצנים. ראיתי אחד בדיוק כזה בחניה של הבינתחומי לפני כמה ימים ובאמת נסע בו איזה פלצן שאפילו צילם אותו כאילו הפחנוע היקר הזה הוא איזה אטרקציה. | 12.04.11 (ל"ת)
4. המחיר והגיר א. למה כל כך יקר? אני בטוח שאפשר להפחית 20 אלף מהמחיר ועדיין להתפרנס יפה למה רובוטי מטלטל? תביאו ידני, בכל מקרה הרכב הזה לא פונה להיגיון ולנוחות אלא לרגש ולאופנה, שימו גיר ידני ותפסיקו להתנדנד ליסינגאי | 12.04.11 (ל"ת)
2. עוד דוגמא עצובה לרכב שאמור לעלות 10 אלף אירו בארץ... רכב זה לא אמור לעלות יותר מ50 אלף ש"ח.... גם אם היו מוכרים אותו ב70, אולי ב80 אלף, הוא היה מוצא לא מעט לקוחות, אבל ב110-130? נפלתם אל הראש? הגזמה לא נורמלית. סיטרוין C1 ופז'ו 107 מציעה לא פחות סטייל בתוספת זוג מקומות וזוג דלטות ב40 אלף פחות. 40 = דהיטסו סיריון 2005 = יונדאי גטס 2007-8 = חצי מסקודה פביה חדשה.... צריך להיות לא שפוי בשביל לקנות רכב כזה, אלה אם.... אלה אם כן אתה חברת ליסינג\השכרה שקונה אותה ב10 אלף דולר ואחרי 3 שנים מוכר אותה באותם 10 אלף דולר לשוק משומשות. GN | 11.04.11 (ל"ת)
1. יקרררררררררררררר יש גבול לכמה "לייפסטייל" אפשר למכור לאנשים לפני שהם יבינו שדופקים אותם במחיר. אפילו אנשים שגרים ברוטשילד מבינים את זה לא גר ברוטשילד | 11.04.11 (ל"ת)
חוכמה קטנה
7 תגובות לכתיבת תגובה