אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

BDI: הנזק לחברות הסלולר הוותיקות יגיע עד ל-7 מיליארד שקל

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
בינתיים החברות הותיקות רק מעלות מחירים
השיטה החדשה לבלבל את הצרכן למכור רק חבילות הכוללות שירותים שונים במינונים שונים, ללא אפשרות של הצרכן לדעת מה היקף הצריכה בפועל עד למועד החיוב, לכן הצרכנים לוקחים חבילות גדולות מדי ולא מנצלים אותם, או לוקחים חבילות קטנות מדי ומשתמשים ביתר ומשלמים תעריף חריגה. צריך לזכור שהחברות החדשות יצטרכו להקים את כל התשתיות מהתחלה , החברות הותיקות כבר החזירו לעצמן את מלוא ההשקעה. בנוסף, החברות הותיקות ימנעו מהשקעות נוספות בתשתית ובשירות וזאת כחלק מהמאמץ לשמר את הרוחיות. מאחר וגם המפעילים הוירטואליים וגם המפעילים החדשים יספקו בשנים הקרובות את השירות דרך המפעילים הותיקים, רמת השירות לכל הצרכנים תדרדר. הצרכנים של החברות החדשות והוירטואליות יסבלו מהרבה תקלות עקב מחלות ילדות ו"תקלות בלתי צפויות" בהתחברות מול החברות הותיקות. את הוזלת המחירים נתחיל לראות רק בעוד 3 עד 4 שנים והיא תגיע בעיקר דרך המפעילות הוירטואליות. החברות החדשות ישווקו את עצמן בעיקר ללקוחות שאינם קיימים כיום. מדובר בעיקר בתלמידי בית הספר היסודי. החבילות שיסופקו ללקוחות אלו יהיו חבילות שיכללו תשלום גלובאלי שבין 20 ל 50 שח, כמות דקות ו SMS ים למספר מוגבל של מספרים מוגדרים מראש , וחסימה לשיחות למספרים אחרים כמו גם לשירותים נוספים. כך יצליחו החברות להגיע ל 7% מהלקוחות הפרטיים בלי שיצטרכו להציע מחירי הפסד ללקוחות החברות הותיקות .
ראש יהודי | 13.04.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת