אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

עידן עופר מגדר את עצמו: גם רכב חשמלי, אבל גם בנזין ירוק

24 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

21.
אכן טכנולוגיה ישנה ... כמו כן לא הוסבר
כמה אנרגיה צורך התהליך ? מה אם האנרגיה להעברת חומרי הגלם (פסולת עץ) למפעל שלהם ? (אחרי שהוא אמר שאין יעילות העברה של הביו דיזל במשאיות) לי ניראה שהאחים עושר מנסים לעשות פה סיבוב הרי יש להם פה בתי זיקוק וחלק מהתשתית מה רע להוסיף עוד קצת עגבניות לשקשוקה ולקבל סיבסוד מהמדינה בשביל ההפצה של ה"דלק" הזה לכלל המדינה.
נון. | 24.04.11
18.
ל - 15 - ההבדל בין מה שתיארת למה שמתואר כאן - הוא חומר הגלם
בניגוד לשימוש בפחם כחומר גלם, השימוש בעץ הוא נקי כמעט לחלוטין - ואני אסביר: העץ - הוא חומר גלם שנלקח מהסביבה החיה - כלומר כל החומר בעץ (פחמן, מימן, חמצן) הוא חומר שנלקח קודם לכן מהאטמוספרה ומהאדמה, כך שבעת השריפה/גזיפיקציה של העץ, לא ערערנו את האיזון בסביבה. הפחם, לעומת זאת, הוא חומר שהיה קבור באדמה מיליוני שנים, ולכן - השריפה שלו מוסיפה לאטמוספירה כמויות גדולול של CO2 וכן חומרים נוספים (גופרית, וחומרים אחרים) שהפחם ספח אליו בתקופה שבה היה קבור באדמה.
 | 23.04.11
17.
תהליך פישר טרופש
התהליך קיים מתחילת המאה הקודמת והינו בעייתי מאוד מבחינת כמות האנרגיה הנדרשת לגזיפיקציה והכמויות העצומות של תוצרי הלוואי שיש לסנן מההידרופיול שנוצר. חברת Sasol בדרום אפריקה היא חברת ענק המייצרת דיזל בשיטה הזו מפחם וקיימת ביקורת רבה על הפגיעה באיכות הסביבה בשל הזיהום הרב שמפעליה גורמים.
יאיר | 22.04.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת