אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

זהו את ההבדלים: מאזדה מציגה גרסה 3 "מחודשת"

10 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

10.
למגיב 9 - טויוטה 2008 - התכוונת לגיר רובוטי עם מצמד בודד
אם היה גיר ידני - אז זה לא נורא, כי אז השליטה היא בידי הנהג, הבעיה היא גיר אוטומטי-רובוטי שיש לו מצמד בודד. הוא לא מעביר הילוכים מספיק מהר (כמו שהייתה יכול לעשות ידנית), וגם לא עושה את זה חלק כמו אוטומט. אומנם עניין של הרגל, אך כולנו מכירים נהג ישראלי המפונק - חייב רכב משפחטומטי. נ.ב. - נהג ישראלי מפונק אך לא חכם - מוותר על אביזור מפנק ומציל חיים, אבל לא מוותר על תיבה אוטומטית.
GN | 26.04.11
9.
נסעתי על כמה מכוניות לאחרונה ( 4 שנים) הנה חוו"ד -
קיה פורטה- מפנק אבל לא חזק כמו שהיבואן מנסה להציג ,צריכת דלק לא רעה בכלל, פינוקים רבים לנהג (ד"א -כסא הנהג לא קשיח אלא מאוד נוח). מזדה 3 הישנה- אוטו צפוף למדי, די מפתיע מבחינת כוח וזינוק , ספורטיבי משהו אבל בשורה התחתונה קצת רועש מדי ו-צמא מאוד . מזדה 3 החדשה - לצערי ,אותה גברת בשינוי אדרת רק פחות ספורטיבית, משעממת. קורולה 2008- גיר ידני מ-ע-צ-ב-ן .. קורולה 2010- אחלה אוטו , קצת משמעם אבל הנוחתו והשאר- חבל"ז , כרגע הבחירה שלי לעוד שנתיים...
נוני | 25.04.11
2.
למגיב 1
מי שנסע ולו בגרסת המינימום של מאזדה 3 באירופה או בארה"ב לא יכניס את הרגל שלו לדגם הזה בארץ אלא מחוסר ברירת ליסינג :) לא מדובר על נפח המנוע של 2.0 כמינימום לא מדובר על כך שכל האבזור סטנדרטי הופך לאופציונלי בארץ אבל איכות החומרים, הגימור של האוטו,ההקפדה על הדברים הקטנים טובה פי עשרת מונים. אגב במאזדה כמו כל בכל תעשיית רכב מודרנית יש מדד לכמות הרעש בתוך תא הנוסעים ע"פ תנאי הדרך והמהירות.
אחד שיודע | 24.04.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת