אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"אורי יוגב הגיע כדי לחלק את הרכבת לחברים העשירים שלו"

129 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

123.
הפרטה
הפרטה היא מילת הקסם החדשה לחלוקת נכסי העם למקורבים. קראתי בעיון רב את תגובות קוראי הכתבה לתחלואי רכבת ישראל,והנני מאמין לכל מילה שנכתבה.הבעיה ברכבת ישראל,ובכל גוף /מפעל/ארגון הוא ניהולי נטו!!! הצנחת חונטות צבאיות ו/או חברים מנערי האוצר אינו שיטת ניהול. יש מספיק מנהלים מוכשרים במשק הישראלי אשר הוכיחו יכולות בארגון בו הועסקו,מבלי להחליף את כל!!!! העובדים הקיימים בעובדי קבלן. החכמה היא לפנות לחברת יעוץ מנוסה,ובלתי תלויה!!! שתבצע סקר ברמת עובד/מנהל ,ותשחרר עובדים/ומנהלים שאינם תורמים לארגון. רק כך תושג יעילות/שביעות רצון הלקוחות קרי משתמשי הרכבת. החלפת עובדים בטלנים בעובדי קבלן הינו פתרון נבזי/חזירי אשר לא יפתור את בעיית חוסר שביעות הרצון של ציבור משתמשי הרכבת. הזכרת "בזק" כחברה שההפרטה גרמה לשיפור השרות אינו מדוייק,כי השרות שופר ביום שהחברה הפכה מגוף במשרד הדואר(דואר הנדסה) לחברת "בזק" , תקציבים מתוך רווחי בזק לא הועברו למיסוי,אלא להשקעות בתשתיות לשיפור השרות.
שלמה | 12.05.11
122.
-מי קונה קרונות ?עובדי הרכבת הפשוטים?הנהג?אולי גילה?
עד לפני 10 שנים מצב הרכבות בארץ היה קטסטרופה , מאז חל גידול מסחרר ברכבות הנוסעים האם היינו ערוכים ?כמו השריפה בכרמל בערך! תשתיות?,הכשרת עובדים? ,והכי חשוב הרכבת הייתה לקבלני(שרי התחבורה) פרימריז, מציאה!! אני קורא לגילה להביא תלושים של עובדים 20 שנה נהגי קטרים ,שעות לילה/יום כול הקישקושים מסביב לשכר המשולב אולי יורידו מעלינו את הקוף ,גילה תראי להם כמה באמת אנחנו מרווחים.וש"הדור הצעיר של עובדי הרכבת הם קבוצה מוכשרת שדוכאה ע"י ותיקי הוועד מחד ונערי האוצר היהירים שבאו לעשות סיבוב על הרכבת (ועל הדרך לעשות נזקים במליוני שקלים) לפני שהמשיכו לטייקונים" מחלקה שלמה של לוגיסטיקה בגרוש . 6-שנים ללא הסכם . ביזבוז כספים משווע. לאן עבר מנכ"ל הרכבת לשעבר עופר לינ... יש הרבה תמיהות התשובות לא אצלנו העובדים אומנם לא השתתפתי בהפגנה היום אבל מעריך ויודע כמה צודקים החברים שלי ! .
יגאל | 12.05.11
119.
ידע אזרחים זה כוח
לצערי כולם בוכים ומסתכלים רק על עצמם.עובדי הקופה ועובדי הביטחון ודיילי הרציף הם עובדי חברת כוח אדם.דוגמה טובה להפרטה . השר כץ חייב לשנות את ההנהלה לשלוח את המנכ"ל הביתה ואת כל החונטה הצבאית שהביא. לשמחתנו, ה' עושה זאת במקומו. למשל הגברת קוטאי שנפסלה מלשרת בצה"ל עבדה ברכבת ועשתה נזקים במליונים .ועשיו היא בבית עם משכורת של 35000 ש"ח לחצי שנה ,זאת לא הפקרות .יוגב שדואג להעביר את אחזקת הרכבות ליוסי דסקל חברו ,יוגב שרוצה חברת בת מטענים כדי שמחירי הנסיעה יעלה ואנחנו אזרחים יקרים נשלם.עובדי רכבת הם אנחנו היום זה הם מחר זה אנחנו ,ועובדי רכבת בעד בטיחות גם הם רוצים לחזור הביתה בשלום.
ליאור | 30.04.11
117.
תקראו ברצינות זו האמת המרה ....שלי , שלנו , של מדינתנו שבורחת לנו מהידיים
תגידו אנשים על מה אתם מדברים? אני , עובד ברכבת ישראל 7 שנים - שכר הברוטו שלי הוא 9000 ש"ח .....(עם תעודות הנדסאי ותואר 1)אז לרוב נוסעי הרכבת שממש לא מרוויחים כך , תפסיקו בבקשה , בבקשה להאמין לכל אחד שמוציא מפיו "מרגליות". אם לא ההיתי נדבק בחיידק הרכבת לא הייתי כאן, אשתי שנים צוחקת עליי (היא מרוויחה כמוני .....ואין לה תואר שני ......),יש כאן מלכודת והיא תשתיות רעועות מול דרישה עצומה לרכבות , המדינה מצידה לא מוכנה להתעסק עם כל תושב שרוצה כסף (והמון...)כדי לזוז מתוואי כזה או אחר וכך העסק נראה, אין תקנים למכונאים כי ההנהלה לא מאשרת , אין תקנים לכח אדם (שלא יושב בהנהלה בת"א)בכלל כמעט. הלוואי ויהיה שינוי , אבל הפרטה ...לא תביא לשינוי שאתם הנוסעים רוצים בהצלחה לכולנו ודרך אגב כל המדינה מתנהלת כך , אנחנו לא בנויים להיות מדינה קפיטליסטית ....רק העשירים חיים כאן טוב, ומרוויחים טוב ...גם ברכבת רק ההנהלה ומקורביה מרוויחים טוב(20000-30000 ש"ח + מכוניות ועוד....)
ר | 30.04.11
116.
היא באמת חושבת שנאכל את הלוקשים האלה
לאף אחד לא אכפת משריפה שפרצה פה או תאונה שם, זה יכול לקרות לכל אחד. הבעיה האמיתית היא חוסר הפיתוח, הקרונות הישנות שחורקות ברעש מבהיל עד שכבר עדיף הודו. למה לא מקדמים את רכבת העמק? למה אין רכבת לאילת? כי כל הכספים נבלעים על ידי איגודי עובדים חזקים. אני לא אומר דווקא להפריט, חברת החשמל עם כל בעיותיה היא חברה טובה עשרת מונית מהרכבת למרות שהיא ממשלתית. אבל מה שבטוח זה שצריך לפרק את החברה ולעשות רפורמה, ההצעה של ישראל כץ נראית לי מעולה, להפריד בין התשתיות והתפעול זאת דרך בטוחה להתקדמות.
אורי לוי | 30.04.11
115.
15 שנה אני עובד ברכבת...כנסו
מאז ומתמיד היו עבירות משמעת ומאבקי כוחות עם הנהלה וזה לגיטמי כי שתי הצדדים מושכים לכיוון שונה .אבל מאז הגיע חאקי וגדוד חבריו הרכבת הידרדרה למקומות שלעולם לא היו ! תאונות מאבקי כח מיוחצנים והמון דברים ומקרים שלא דווחו.הוועד הקודם היה יד ימניו של ההנהלה שהשתמשה בהם ואז שהנהלה לא הייתה צקיכה אותם הם נפלו במלכודת שטמנו להם ומגיע להם! גילה היא נוף אחר ברכבת ובמנהיגות כך מצטייר.הנני מכיר אותה אישית ולא את פועלה רק שהיא נבחרה שמעתי עלייה לראשונה.היא נותנת מאבק שייגע בכל אחד ואחד במדינת ישראל! כן כן כו! מה שאתם קוראים!!! אני רק מקווה שהיא לא תשתנה ותחבור להנהלה וצעדיה! אני מאמין שהיא קוראת את התגובה אז אני ממך גילה אל תוותרי ואל תנכרי את העובדים אני שמטייל בכל הארץ יכול לומר לך שמצפון ועד דרום 80% מהעובדים איתך! רק רצוי שתיידעי אותנו מידי פעם בצעדייך ובהתפתחויות.
עובד רכבת... | 30.04.11
114.
גילה ,אין בי כל חמלה אליך ולחבריך , רק רע ונזק אדיר למדינה , זכרי ......שמפעלים
כושלים נסגרו בהמוניהם ועובדיהם נישלחו הביתה . כאשר תרעבו ללחם ספרי לילדיך כיצד שיגעת את המדינה ושיתקת את התחבורה כל אימת שרצית וזה המחיר ששילמו כל עובדי הרקבת. ואתם קברנטי המדינה סיגרו לאלתר את הרקבת הכשירו עובדים מבולגריה ,יון ,הם אנשים חרוצים מאוד ברבע מחיר ובכך גם תורידו בחצי את מחירי הכרטיסים. ,בהצלחה לכולם.
דורון לאופר | 30.04.11
113.
זהו המשך התהליך של השתלטות המשטר האשכנזי על נכסיה האחרונים של המדינה
והפיכת העובדים לעבדים תחת מכבסת המילים - עובדי קבלן הציבור המזרחי צריך לעשות מהפיכה כמו זו במדינות השכנות לנו התנהגות המשטר האשכנזי לא שונא מזה של מיצרים, סוריה, ירדן וכ"ו תאוות הבצע והכסף מעבירה אותם על דעתם!
שמעון | 30.04.11
110.
יור הועד גם לא מבינה גם לא מבינה שהיא לא מבינה וגם גסת רוח
מדינת ישראל זקוקה לרכבת יעילה ומתפקדת כמעט כמו אויר לנשימה. רכבת מתפתחת תעניק זריקת עידוד למשק תאפשר מגורים בפרפריה תוריד את היקף תאונות הדרכים ומה לא. בצדק ישראל מזרימה בעשור האחרון מיליארדים לתקציבי הפיתוח של הארגון הזה. יש הרבה חוכמה והיגיון ברפורמה שמבקשים לישם ברכבת. בלי הרפורמה העסק לא יתרומם כל היתרונות לא יושגו ומיליארדים ירדו לטמיון. צריך לבצע את הרפורמה בכל מחיר. ויאללה מנהלת חשבונות גסה ואלימה שכמותך. תני לעם הזה לחיות
יותם | 30.04.11
109.
עובדים עלינו
כנוסע ברכבת, אשר סובל יום יום מהיחס המזלזל והשירות שהוא מתחת לכל רמה- ממש לא אכפת לי אם מי שאוחז בגרונם של מיליוני הנוסעים הוא טייקון אחד או כמה מאות עובדים מיוחסים (אגב- הרבה מאוד מהם קרובי משפחה זה של זה...) מי שנוסע ברכבת היום, ומבוגר מספיק לזכור את התקופה בה לקבל קו טלפון היה לוקח 3 שנים- לא ניתן לעבוד עליו באיומי ההפרטה
אלון | 30.04.11
108.
פעם היה יהושע פרץ, היום גילה אדרעי
הגב' אדרעי כמעט לא מסתירה: כח, דאגה למקורבים, דאגה לכך שיהיו הרבה עובדי רכבת ושוב: כח. רכבת ישראל הוקמה ע"י מדינת ישראל כדי לשרת את האוכלוסיה. מבחינתה של הגב' אדרעי, רכבת ישראל מאפשרת לה להשתלט עליה כדי שתשרת .. אותה. את גילה אדרעי. עובדי חברת החשמל נתלים עד היום ב"הבטחה" של פנחס רוטנבר, שהיתה או לא היתה, ושעל גבה הם סוחטים את מדינת ישראל עשרות שנים.הם נתלים על אותה החלטה הסטורי. והם נתלים גם, ובעיקר, על השאלטר המרכזי. את רכבת ישראל חייבים לסגור לתקופה, להעיף משם את כולם, ולהקים אותה מחדש, תוך הקפדה על כללי התנהלות, על יחסי עובדים - הנהלה בריאים, ועל כך שמטרתה הראשונה במעלה של הרכבת היא לתת שרות לאזרח, ועל כך שהיא שייכת - למדינת ישראל. לא לעובדיה הכוחניים, ולא למשפחותיהם.
אמיר | 30.04.11
107.
מה זה משנה איך הפרצוף של יוגב או החברים שלו נראים או וועד עובדי הרכבת שחושב רק על טובת העובדים
הכל כאן רקוב עד היסוד ומעבר לזה . מכל מקום הריקבון מסריח עד השמיים . חוסר תקווה ואפילו חוסר אמונה בעתיד אישי וילדים . אין לי ברירה אלה להגיד שהאנטישמים צדקו בחלק גדול בתיאור היהודים . תאוות בצע כזאת בריכוז כזה במספר ק"מ רבועים ספורים אי אפשר למצוא באף מקום אחר בעולם אפילו בפלנטה כולה . כל מי שחכם ויוכל אני מציע מהר להוציא ויזה לארצות הברית או לאירופה ולא להתרגז כל פעם ששומעים משהוא דומה ממה שקוראים למעלה
תראו את מדינת היהודים  | 30.04.11
106.
גילה כל הכבוד
מעריך את העמדות ואת הנחישות.כעובד בחברה פרטית,שכאילו הבעיה לא נוגעת לו(מרויח פי 2 מהממוצע),ברור לי,שחברה בה קבוצת הרוב תלויה בחסדים של ברונים,היא פיאודליזם מחודש.תוציאו את הראש מהתחת,אנשי ה15 20 אלף. זה שלב מעבר בהרגלת הסוס לאכול כלום.לרוב הוא מת יום לפני ההצלחה. אתם לא נזר בריאה ולא מחוסנים מאותו עוני מנוול חוסר כבוד וחוסר תקווה,שהם מנת חלקה של יותר משלש מהאוכלוסיה כאן
שמיר | 30.04.11
103.
להפריט בכל מחיר!!! להפריט בכל מחיר!!! להפריט בכל מחיר!!! להפריט בכל מחיר!!!
להפריט בכל מחיר!!! להפריט בכל מחיר!!! להפריט בכל מחיר!!! להפריט בכל מחיר!!! להפריט בכל מחיר!!! להפריט בכל מחיר!!! להפריט בכל מחיר!!! להפריט בכל מחיר!!! להפריט בכל מחיר!!! להפריט בכל מחיר!!! להפריט בכל מחיר!!! להפריט בכל מחיר!!! להפריט בכל מחיר!!! להפריט בכל מחיר!!! להפריט בכל מחיר!!! להפריט בכל מחיר!!! להפריט בכל מחיר!!! להפריט בכל מחיר!!! להפריט בכל מחיר!!! להפריט בכל מחיר!!! להפריט בכל מחיר!!! להפריט בכל מחיר!!! להפריט בכל מחיר!!! להפריט בכל מחיר!!! להפריט בכל מחיר!!! להפריט בכל מחיר!!! להפריט בכל מחיר!!! להפריט בכל מחיר!!! להפריט בכל מחיר!!! להפריט בכל מחיר!!! להפריט בכל מחיר!!! להפריט בכל מחיר!!! להפריט בכל מחיר!!! להפריט בכל מחיר!!! להפריט בכל מחיר!!! להפריט בכל מחיר!!!
להפריט בכל מחיר!!! | 30.04.11
102.
"עובדי הרכבת- רובם מקבלים השלמת הכנסה לשכר המינימום" חה חה גדול!!!!
מקבלים השלמת הכנסה לשכר ממוצע של 25 אלף ש"ח "נטו" בחודש אולי הגברת גילה מגלה לנו משהו חדש שזה בנוסף למשכורת המטורפת שלהם הם מקבלים גם תוספות נוספות מהמדינה "לבדיקת מבקר המדינה בבקשה" בנוסף גברת גילה מה שאת אומרת מוריד מהאמינות שלך כי את לא אמורה לצפות שמישהו יאמין לך!!!
יעקב | 30.04.11
101.
ההפרטות הן על חשבון הציבור הרכב
כל ההפרטות הן על הציבור הרחב שלאחר ההפרטות משלם יותר מיסם אם זה בחינוך או בבריאות או בכל שירותים שהממדלה צריכה לתת לאזרח השרותים שמקבלים לאחר שהחברות מופרטות הם פחות טובים כי הבעלים דואגים להשקיע פחות ולהרוח יותר נערי האוצר מריצים אתההפרתות כי הם יקבלו גובים שמנים בחברות אלו קחו למשל את בזק סבן מכר את כל הנכסים היקרים ולאחר מיכן מכר את בזק כל חברה ממשלתת שמופרטת היא תוספת של מיסים עתדים לציבור הרחב וקבלת פחות שירותים מהמשלה עליהם נצתרך לשלם
שמואל | 30.04.11
98.
לכל חסידי ההפרטה!
בראייה לאחור, אנו אזרחי המדינה משלמים מחיר יקר על מרבית התחומים בהם נעשתה הפרטה. מכרו לנו בלוף שהפרטה לגוף פרטי, תייעל את המשק/חברה אבל בתכלס לא כך. ולראיה, אנו משלמים יותר גבוה מתמיד על שירותים במדינה, בעת שהמסים הולכים וגואים. תגידו לי, מה רווחנו ממכירת בתי הזיקוק או מפעלי ים המלח - כמשל?? אתם באמת ובתמים רוצים לחיות במדינה שהאומים ותומים שלה הוא הקפיטליזם החזירי נוסח אמריקה, או מדינה הדואגת גם לחלשים ולמעמד הבינוני ולמערכת שיוונית, או שמה אתם רוצים להיות עבדים של קולגלמרט שכל מה שמעניין אותו היא ההכנסה האישית בעת שאתם מקבלים שכר מינימום?
מיתוס ואמת | 30.04.11
97.
כישלון ניהולי
אתם חייבים להבין, שכל הבעיות שיש ברכבת , זה כישלון ניהלי מובהק. עובד בשכר נמוך לא נותן או לא נותן שרות, כי ככה מתחשק לו. הוא מתנהג בהתאם לרמת הפיקוח והלחץ שהמנהלים שלו מפעילים עליו. הניהול מתחיל מהמנכ"ל ויורד למטה לסמנכ"לים ולמנהלי המחלקות. במידה והרכבת היתה חברה פרטית אין לי ספק שהבעלים היו מעיפים את כל ההנהלה. התפקיד של הנהלה שפויה הוא לאחד את כלל עובדי החברה, לגרום להם לעבוד קשה וביחד למען אותה מטרה ולדאוג שזה ישתלם לכולם.
דודו | 30.04.11
95.
פולחן ההפרטה: רכבת ישראל כמקרה בוחן (1)
פולחן ההפרטה: רכבת ישראל כמקרה בוחן (1) מאת: אמנון פורטוגלי הפרטה אינה תמיד הדרך המועדפת, וניהול ממשלתי הוא לא ערובה לחוסר יעילות. הקריאות להפרטת רכבת ישראל נובעות מאידיאולוגיה המקדשת הפרטה ולאו-דווקא מרצון לשפר את הניהול והשירות ברכבת אחת מאבני היסוד של המדיניות הניאו-ליברלית הנהוגה בישראל היא ההפרטה של כל דבר. ההפרטה הפכה מקודשת, חלק מתיאולוגית הניאוליברליזם, ללא קשר למציאות הכלכלית-החברתית. רק כך ניתן להבין את התוכנית להפרטה הזוחלת של רכבת ישראל. ה'אידיאולוגיה' של ההפרטה מתבססת על המיתוס לפיו יכולתו השוק הפרטי לנהל חברות הפועלות בשוק תחרותי עדיפה על יכולתה של הממשלה לנהל תאגידים אלו. ביטוי חד ובוטה לכך ניתן למצוא בדבריו של אורי יוגב, מי שהיה ממונה על התקציבים באוצר בין השנים 2004-2000, "רק בעלים פרטיים רוצים ויודעים איך לשפר את השירותים, המדינה לא רוצה ולא יודעת כיצד לעשות את זה". אורי יוגב מככב גם בפירוק ובהפרטה המתוכננת של הרכבת בתפקידו כיו"ר זמני של דירקטוריון הרכבת. להמשך.... http://www.blacklabor.org/?p=32278
יעקב לקס | 30.04.11
92.
שתסביר לי הגב' אדרעי צדוע חבריה מעכבים יציאת רכבות כדי לחכות לחבריהם העובדים שיוכלו "לתפוס טרמפ"
אלו מבין הקוראים שנסעו בקרונות למקומות שמורים יודעים על מה אני מדבר. כמו בנמל - 70K לעובד מנוף חסר השכלה, גם ברכבת משכורות מנופחות לעובדים בטלנים שמסכנים חיים ומעכבים מדינה שלמה בדרכה לעבודה/וממנה.
לאון | 30.04.11
88.
שכר נהג
לכל המיתלהמים שכר נהג דור ב עים ותק של6 שנים הוא 20.9 שקל לשעה אז תפסיקו לשקר ומי שלא מאמין שישאל את האחראים על השכר ברכבת ישראל בושה לגבי פקח כרטיסן או מנהל תחנה מרווחים הרבה יותר ממני נהג שתחת שלו נפתח ולגבי המקורבים רובם של אנשי הנהלה או אנשי ועד קודם אז לפני שאתם רושמים 30000 אלף שקל תבררו את העובדות שכר מנהלים פי5 מעובדים דור ב ושכר עובדים דור א פי2 ושתבינו רוב העבודה על הכתפים של דורב ותבדקו אותי
מנחם | 30.04.11
81.
לסגור את המפעל הקיקיוני הקרוי "רכבת ישראל" ולהביא חברה אירופאית
שתהיה אמונה על כל הנושא. כמו שאנחנו רואים הושקעו מיליארדים ללא תוצאות, ללא תיכנון וללא שום מקצועיות. במקום הגברת אני הייתי שותקת והולכת לחפש לעשות משהו אחר בחיי ולא מעזה לדבר בשם "עובדי הרכבת". בושה וחרפה לעולם הנאור שככה נראית חברת רכבות, מנהליה ועובדיה. תחושת קבס וגועל תאחז בכל מי שמבין ולו קימעה בתחבורה בניהול.
פרומה | 30.04.11
79.
לוועת אחריות ישירה לסיכון חיי אדם
הוועד תומך בהתנגדות למהלכים שיקדמו את הבטיחות ברכבת: 1. מתנגדים למצלמות בתא הנהג. 2. מתנגדים למעקב אחר נהגים. 3. מתנגדים לשימוש בGPS אפשר להמשיך עוד ועוד - אך חשוב לזכור שכאן לא מדובר בשימורי הגליל או איזו חברה קיקיונית שלא מעניינת אף אחד. הוועד הכוחני של הרכבת מסכנת אותנו הנוסעים יום-יום
התאונה  | 30.04.11
77.
על מי את עובדת בדיוק?
אם לא יפריטו את הרכבת וה"טייקונים" ישתלטו על הרכבת וישאבו ממנה רווחים אדירים כמו שאת טוענת, אתם בעצמכם תדאגו לעשות זאת. מה את חושבת שאנחנו לא יודעים מה זה ועדי עובדים וכמה הם רקובים? אתם תפזרו את כל הכסף למקורבים שלכם וכל המסכנים ישארו בלי כלום, ראינו את זה באלפי מקרים קודמים. ההפרטה בלתי נמנעת.
על מי את עובדת בדיוק? | 30.04.11
74.
ואת באת לחלק את הרכבת לחברי הועד ובני משפחותיהם
רכבת ישראל , כמו כל ארגון בארץ הנשלט ע"י ועדי עובדים , נגוע בנפוטיזם ברמות על . חברי הועד מביאים לעבודה את בני משפחותיהם , עושים אפס מאופס ומרויחים עשרות אלפים בחודש . "מי בועד , שמחה ?" "אתה" "שיפול עלי בריז'יט ברדו" (הגששים)
י.רושלמי | 30.04.11
73.
משכורות עובדי הרכבת
גילה שלום 1. אם בחצי משרה את מקבלת 4000ש"ח דהיינו משרה מלאה היא 8000 שקרובה יותר לשכר ממוצע במשק מאשר לשגר המינימום , ונהגי הקטר שעד כמה שאני יודע הם עובדי רכבת מרויחים כ30 אלף ש"ח לחודש , רחינו ש העובדים במגזר הפרטי מכמרים עליהם. 2. אם את רוצה שהציבור שאינו עובד במגזר הציבורי יאמין לך , מאוד פשוט , שמעתי שיש לך נסיון בטבלאות שכר וכספים. תפרסמי טבלת שכר של עובדי הרכבת שמשלמים דמי חבר לועד ועובדים ברכבת לפחות שנתיים , דהיינו מ2009 בלי שמות של העובדים , עם עמודות של ותק , שעות עבודה בפועל , שכר נטו , שכר ברוטו וממוצע שכר, תעבירי לרו"ח חיצוני שיאשר נכונות ותפרסמי בוא נראה את האומץ שלך נ.ב הייתי מציע לך לעבוד 5 ימי עבודה מלאים במגזר הפרטי ואז תביני גם אותנו
רועי | 30.04.11
72.
מגינה על מה בדיוק? על התקלות? האיחורים? הפיגור אחר העולם?
רוצים חברה פרטית שתדע לתת שירות מעולה , תראו מה קרה לבזק מאז שהפריטו אותה. מצטער גברת אדרעי עכשיו זה כבר מאוחר מדי, חבל שלא הושבת את העובדים מזמן ואמרת להם שלא כדאי לזלזל בציבור הנוסעים רק כי יש להם קביעות כי הם עובדי מדינה נמאס לנו מעובדים פרזיטים
 | 30.04.11
69.
גילה יקירתי, בדברייך את רק מחזקת בי את התחושה שיש צורך בהפרטה והבראה של הרכבת
מלמדים באקדמיה שאחד הגורמים הכי חשובים בכל ארגון זה ההון האנושי שבו, קרי העובדים שאותם את מנסה לייצג בצורה בעלולה להמית אסון על החברה שלכם. בארצנו הקטנה ידענו כבר בעבר מקרים שבהם חברות גדולות ומצליחות נסגרו בגלל מנהיגות עובדים בלתי אחראית. יקירתי אלייך לזכור דבר חשוב אחד, "הגורם החשוב ביותר בכל ארגון/חברה הוא הלקוח שלמענו הם קיימים". כפי הנראה חברת רכבת ישראל שכחה לשם מה היא קיימת, אין יום שעובר ללא ליקויים חמורים וקשים בהספקת השירות. כמות הארועים הבטיחותיים שמסכנים את הנוסעים הפכה לשערורייה שמישהו צרך לתת עליה את הדעת. הנהגת עובדים צריכה לנהוג בחוכמה ובראש ובראשונה עליה להבין מהי פונקציית המטרה של הארגון. ברגע שלא משיגים את המטרה (אמינות, זמינות, בטיחות, יעילות וכו') ישנה בעיה קשה לארגון. לפעמים הפיתרון היחידי הוא חריש עמוק, רפורמה כללית והפרטה. אם את באמת דואגת לעובדים שלך אז עלייך לראות קודם את טובת החברה שבהם הם עובדים, ולטובת החברה שלכם ראוי שתבוצע הפרטה בהקדם. הנוסע המתמיד.
הנוסע המתמיד | 30.04.11
68.
צריך רק לבחור מנכל יעיל לרכבת ישראל
מי שמכיר את אירו-טונל הרכבת המחברת בין צרפת ואנגליה יכול היה לראות במשך שנים את ההבדל בין חברה הרכבות הפרטית באנגליה וחברת הרכבות המנוהלת על ידי המדינה הצרפת.כשהרכבת נעה על פסי צרפת היא נעה עד לאחרונה (סוף כל סוף האנגלים היו מוכנים לחיזוק המסילות בשטח אנגליה)במהירות של 275 קלומטר לשעה וברגע שנכנסה לאנגליה היא ירדה לחצי מהירות.משאלו למה? משום שחברה פרטית קודם כל מחפשת רווחים ואם הפסים ישנים ואינם מסוגלים להריץ רכבת במהירות גבוה אז זו לא בעיה של החברה הפרטית,היא דואגת להכנסות ,ההולאות אפשר לדחות. בהקשר לעובדיםגם בצרפת מתחיל להתפורר מצב הקביעות כולל הממשלה. עובד חייב לעבוד ,כל עובד המזלזל במקום עבודתו במיוחד שהוא ממומן על ידי משלם המיסים יש לפטר.חייבים לבטל את מצב הקביעות לעובדים טפילים המנצלים את זכות הקבע.יש לערוך עם העובדים חוזה אישי ולדאוג שהעובד יהיה יעיל ואם לא יעמוד בדרישות יפוטר בהתאם לחוזה.
בני | 30.04.11
67.
להפריט דחוף - ארגון כושל - לנוסעים מגיע הרבה יותר מלעובדים
לא יכול להיות שארגון כזה שנותן שירות גרוע כל כך ימשיך להתקיים. חלק מהעובדים לא ראויים להיות באירגון שנותן שירות לאנשים (קוד לבוש והתנהגות קלוקל). רוצים להשבית - תשביתו. אני מניח שהנוסעים יסכימו לסבול קצת, אם בתמורה יחליפו את הנהלת הרכבת והעובדים הסוררים! תזכרו: העובדים נמצאים שם לשרת את הנוסעים ולא להיפך! אל תתבלבלו!
יעקב | 30.04.11
66.
אין לעובדים פתחון פה והמאבק שלהם אבוד
במשך שנים השחיתות והרקב חלחלו לכל פינה בניהול והפעלת רכבת ישראל. אז הם ישבו בשקט ונהנו מסיר הבשר - ברגעים אלו הם איבדו כל טענה מוסרית או זכות להתערב כשהגישה הקפיטליסטית נכנסת לתמונה ורוצים להעיף אותם לכל הרוחות. יהא זה לקח לכל גוף עובדים : עובדים מאוגדים וחזקים הם אינטרס חשוב בחברה שלנו , אחרת בעלי ההון משתלטים ומקטינים את העובדים - אבל הם באים בשם יעילות השירות והניהול הרווחי ... אז אם גוף עובדים "שוכח" שחלק מהחובות שלו זה לתת שירות יעיל לאזרחים ולדאוג למקום העבודה - החרב תגיע יום אחד ובצדק.
רובי | 30.04.11
65.
תראו מי שמדבר
רכבת ישראל היא מהגופים הכי מסואבים במדינה . הנפוטיזם שולט שם !!! מי שמנהל את הרכבת אלו הם העובדים הדואגים לתחת שלהם ושל בני משפחותיהם,תוך התעלמות מצאכי הבטיחות והמחוייבות שלהם לציבור. הרכבת היום,אינה בטיחותית,לוח זמנים ? הצחקתם אותם,התיעלות ? המילה לא מוכרת לעובדים. אני מקווה ששר התחבורה יפרק את חברת הרכבת ויקים חברה יעילה יותר.
מיכאל | 30.04.11
64.
שבענו אותך די והותר
הנזק שעשיתם את וחבורת החובבנים ש"מנהלים" את רכבת ישראל תעלה לנו בחיים רבים. את יכולה לנהל את המאבק שלך אך לא על חשבון חיינו, הנוסעים ברכבת. גם כך צפוף לנו שם ובמקום להתיעל את מנהלת מאבקים לטובת רעיך החובבנים שאינם יודעים להפעיל רכבת. צאי ותלמדי איך ההודים מנהלים ומתפעלים רכבות ישנות מתקופת הבריטים, רכבות שחוצות את תת היבשת לרוחבה ולאורכה. צאי ותלמדי איך היפנים והסינים והאירופאים והאמריקנים מפעילים רכבת, עם צוותים מיומנים ולא חובבנים. רשות הנמלים שמו את כל הכנסתם ברכבת ישראל אך היא לא התיעלה עד שהגיעו מים עד נפש והם ניתקו את הברית ביניכם כי הייתם בור סופג ללא תחתית.
Dino | 30.04.11
63.
בתור נוסע קבוע, הזלזול של עובדי הרכבת בנוסעים יוצא דופן
הרבה פעמים אי אפשר לקנות כרטיסים, הקופאי לא נמצא. הרכבת לא צמודה ללוח הזמנים. רכבת איחרה? אין עם מי לדבר, ותאמינו לי ניסיתי לא מעט פעמים. הרבה מהבעיות נובעות מהזלזול של ההנהלה והעובדים בנוסעים. למה שייתיחסו לנוסעים אם לנוסעים אין ברירה ובכל מקרה ימשיכו לנסוע ברכבת? אין שום מוטיבציה לעובד לרצות את הנוסע. אני מסכים עם גילה, אין צורך בהפרטה, חבל על המאמץ, רק להקים חברה חדשה פרטית כמובן במקום מה שקורה עכשיו. או שיפור דרסטי או פיצויי פיטורים.
בני | 30.04.11
62.
כשאי אפשר לבצע רה-ארגון פונים לפתרונות אחרים
כאשר המעסיק הציבורי (ממשלה ,רשויות מקומיות) לא מצליח לבצע את השינויים הנדרשים על מנת להתמודד עם השינויים במשק, בשוק או בתכנולוגיה, ואם כדי לייעל את המערכת ולהוזיל את השרות. הוא פונה לאפיקים אחרים. לעתים פניה לספקי שרות כדי "שיעבדו בשבילו" ויספקו את השרותים במקומו. זו אינה הפרטה, זה "מיקור חוץ" וכאשר זה לא מצליח, המעסיק מחליט "להפטר" מהארגון ואז הוא מוכר אותו לגורם פרטי לכל המרבה במחיר. זו הפרטה. מתי המצב הזה קורה? ברב המקרים, כאשר הועד "חזק" מילטנטי שאינו מבין שאין ברירה שצריך לבצע את השיוניים וההתיעלות. מתבצר העמדותיו ו"מגן" על העובדים. התוצאה, במקום להפרד מכמה עובדים נפרדים מכולם. דוגמאות: הפרטה -"כור" (היה פעם ציבורי אמנם הסתדרותי) מיקור חוץ -פינוי אשפה, יעוץ משפטי וגינון ברשויות המקומיות ועוד. יו"ר ועד הרכבת. את בדרך הנכונה אם תמשיכי בדרכך, לנו תהיה רכבת מופרטת וגרועה כמו באנגליה ולך לא תהיה עבודה.
יטב | 30.04.11
61.
נפוטיזם ושחיתות
אחרי שביזבזתם את כל האהדה הציבורית, בהתנהגות שלוחת רסן כלפי ציבור הנוסעים, הציבור מחזיר לכם כעת מנה אחת אפיים. אנחנו לא מעוניינים יותר בנותני שירות שמתעללים בנו. קחו את הפקלאות, ולכו לכם לדרככם. שירות ברמה אפס כמו שאתם נותנים לציבור, כבר לא קיים עלי אדמות. הגיע הזמן למהפכה. במצריים, בתימן, בסוריה, בלוב מתקוממים נגד מושחתים ודיקטטורים. גם כאן הגיע הזמן לחסל את הרכבת המושחתת, ולהקים תחתיה מערכת הסעים המונית שתתן שירות טוב לציבור לקוחותיה.
 | 30.04.11
57.
רקבת ישראל
הגיע הזמן לשנות את הרכבת. אין לציבור אמון ברכבת ישראל ובהתנהלות הרקובה שלה לאורך השנים. אין לי סימפטיה למאבק העובדים של חברה שנתנה לי ליסוע בכל יום ראשון כמו בקר בדרכי להגנת המולדת. הגיע הזמן לפעול ממניעים ענייניים שמשנים את המצב הקיים, מנערים את כל הדרעק החוצה, והופכים את רכבת ישראל לכלי תחבורה מהשורה הראשונה שדוחף את כלכלת ישראל קדימה ושבו בטיחות היא מעל הכל.
שי | 30.04.11
56.
אחרי שהתעמרתם בציבור הנוסעים, אל תצפי לאמפתיה כלשהי
אתם מתעללים בנוסעים, לא עומדים בלוחות זמנים, נותנים שירות גרוע ביותר ומעסיקים אנשים חסרי ידע רק כי הם חברים של...מקורבים של...מהמשפחה של.... נסיעה ברכבת הפכה לסכנת חיים כי אתם חסרי ידע בסיסי ברכבות. מישהו אצלכם קיבל שלמונים והביא קרונות פגומים. וזה לא רק השריפה אלא גם המחוגונים בקרונות לירושלים, זה גם האינדוזי שאתם מבטלים על מנת לנסות לעמוד בלוחות זמנים, ובכך מסכנים משמעותית את חיי הנוסעים ועוד. אגב, את אומרת שרוב עובדי הרכבת מקבלים השלמת הכנסה לשכר המינימום. אודה ולא אבוש, בעת קריאת פיסקה זו, איבדתי שליטה על סוגרים מרוב צחוק. גילה היקרה, זה בדיוק הזמן לחסל את המורסה הזו הנקראת "רקבת ישראל". ודיי לחכימא...
נוסע מאוכזב | 30.04.11
55.
אילו הרכבת הייתה פועלת ללא דופי - היה לך קייס גבירתי... אבל אין
מדינת ישראל היא מדינה בעלת תנאים אולטימטיביים כמעט לפיתוח תחבורה ציבורית יעילה: - מרחקים קצרים מאוד מעיר לעיר - יכולת תכנונית וטכנולוגית - ערים שנבנו ותוכננו במאה ה-20 ולא במאה ה-18 כבאירופה (לרכב מנועי ולא לכרכרות) - כמות נאה של לקוחות "שבויים" כגון חיילי צה"ל - צורך לאומי לחיבור הפריפרייה למרכז, עם כל ההטבות הממשלתיות שנובעות מכך והנה, המציאות אומרת שיש כאן רכב ליסינג לכל פועל זוטר, עודף של מכוניות חדשות שעולות לכביש מידי שנה ובעקבות כך צורך מתמשך והרסני לכסות כל פיסת אדמה באספלט. בנוסף - שירות האוטובוסים בכל מקום פרט לגוש דן הוא גרוע, ובגוש דן עצמו לא יותר מסביר... והרכבת מזלזלת בלקוחותיה עם איחורים קבועים, עבודות תשתית שנמשכות 15 שנה לקו בן 150 ק"מ לב"ש (אתם חושבים שבאנגליה לוקח להם 15 שנה לתקן את הקווים שלהם, שהם ארוכים בהרבה משלנו והונחו לפני 100 שנה?). הרכבת (והנמלים) הוכיחו עצמם כלא מתפקדים ונגועים בחוליים קלאסיים. ישנם בוודאי מאות עובדים נאמנים, חרוצים ומקצועיים ברכבת - אך חברייהם הגרועים ומנהליהם הופכים את הארגון ללא ישר, לא הישגי וכושל. אין קייס להתנגדות להפרטה. מצטער.
נריה | 30.04.11
53.
גילה - בגללך ובגלל עובדי הרכבת המצב כ"כ גרוע. ועד הוא לא הנהלה. ואתם - הועד מנסים להיות גם ההנהלה
אתם רק דואגים לתחת שלכם. צריך לפרק אותכם והפריט ולתת את הכוח להנהלה רצינית שתוביל לתפעול בטוח ויעיל לא ניתן לחובבנים כמוכם לסכן את חיינו ולתקוע את עמוד השדרה של התחבורה הציבורית בישראל. רצף התאונות הוא הציון הכושל שלך ושל חבריך. וכמו בכל חברה נורמאלית מי שנכשל דינו שיפנה את מקומו, מהעובד שכשל ועד למנכ"ל
שאחד שלא יסע יותר ברכבת  | 30.04.11
48.
רכבת ישראל לא ׳עובדת׳ והפרטה בראשות יוגב זה הפתרון
אורי יוגב הזה הוא איש כלכלה וניהול מעולה שלדעתי יעשה סדר בדבר הזה שנקרא רכבת ישראל. מה שווה קרונות מודרנים וחדישים אם אין שם אנשי מקצוע מעולים, תחזוקה מעולה ולא קומבינות של קרבת משפחה וחברי מפלגה או קרובי הועד. דבר נוסף בעולם המערבי אחרי סדרת התאונות כמו של רכבת ישראל הם היו מפרקים לגמרי את החברה ובונים מחדש ! ויש המון מה לעשות ברכבת ישראל. למשל לצמצם למינימום את נקודות המפגש עם כלי רכב, הרי כמו בארה׳ב אפשר לעשות גשר עילי או שיקוע במקום של המפגש, לפחות במקומות הסואנים באיזור המרכז.
איל הון צעיר | 30.04.11
47.
להפריט? כן, בוודאי. חברות ממשלתיות בד"כ כושלות. יחד עם זה יש לחוקק חוקים להגנת העובדים
תפקיד הממשלה אינו לנהל חברות אלה לשמור ולהגן על אזרחיה. אילו היו אוכפים שעות עבודה נורמליות (בכל המיגזרים), שכר הוגן, תנאים סוציאליים, מטפלים בנושא הכאוב של עובדי קבלן, קובעים סטנדרטיים מחמירים לגבי שירות ועמידה בלוח זמנים היה אפשר להפריט, אבל בתנאים שלנו.
 | 30.04.11
46.
הכל טוב ויפה גברת גילה, אבל המצב היום קטסטרופה
בתור נוסעת קבועה כבר 7 שנים (בעל כורחי, הרי אין אלטרנטיבה) אין כמעט יום שאני לא מזועזעת מחדש. החל מהאיחורים הקבועים, שההתנצלות הלקונית המוקלטת שמושמעת רק מרגיזה יותר, את הבוס שלי זה ממש לא מעניין האיחור ברכבת, הפתרונות המבישים כמו לצרף שלוש רכבות ביחד (!), הצפיפות האיומה, תודעת השירות הנמוכה והעובדים - כן העובדים! החצופים והעצלנים. אם זה בודקי הבטיחות שמרגישים שהם חצי אלוהים, הקופאים, שאף פעם אין מספיק, ולא יזיק אם ינהיגו קצת יותר משמעת. למה אני כנוסעת, צריכה לריב יום יום עם אנשים (בעיקר ערסים קטנים ומרגיזים וחיילים מגעילים) שיורידו רגליים מהמושבים, שלא ישמעו את המוסיקה המגעילה שלהם בקולי קולות ושחיילים מגעילים יפסיקו לעשות רעש ויפנו את התיקים שלהם מהמעברים. בשביל מה יש פקחים??? שיעשו את העבודה שלהם. הרכבת מתיימרת לתת שירות טוב, לא?! לפקחים אין עצבים להתעסק עם מפגעים, אז הם משאירים לנוסעים לשבור את הראש. זה אמור להיות אינטרס של הרכבת לשמור על סדר ועל מעברים פנויים (מישהו אמר בטיחות??? ) לפחות!
יעל  | 30.04.11
43.
זה אכן יהיה אסון, וזה באשמתכם. אני אמור לשכוח
את הדיווחים על מאבקי הכח בין הוועדים שעשיתם על גב הנוסעים? הייתי על אחת הרכבות האלה שהשארתם באוגוסט בלי אור ומיזוג, ואחרים היו על רכבות תקועות בגלל מאבקי הכח שלכם. הרכבות לא יוצאות בזמן לעולם. זה פשוט לא קורה. אז מי את מצפה עכשיו שיחלץ לעזרתכם? בזבזתם את כל התמיכה הציבורית שיכלה להיות לכם במאבקי כח ואגו. נהגתם בבריונות אדישה כלפי הלקוחות שלכם-הנוסעים, שאותם אתם לא רואים ממטר מרוב צימאון הכח המטורף של ועד הצפון מול הדרום. על מה תליני עכשיו? את החורבן הזה המטתם אתם על כולנו. או שלא שמת לב שבכל ההתבכיינות שלך, אפילו לא ניסית להבטיח שתשתפרו אם תקבלו עוד הזדמנות? את פשוט דורשת שהנוסעים יסכימו לשערוריה המתמשכת הזו בשתיקה?
נוסע פשוט | 30.04.11
42.
לסגור את הרכבת!!
מחדל שיש לנו כזו רכבת. עובדי הרכבת היקרים - אתם כנראה שכחתם שתפקידכם לשרת ****אותנו**** הציבור ואלא אנו אתכם. הרקבון, החובבניות שלא לומר סכנת החיים שמעמידה הרכבת לנוסעיה הם נתחת לכל ביקורת ולא עומדים בסטנדרטים של המאה ה 19. מצידי תלכו הביתה נבנה את הרכבת מחדש, אתכם או בלעדיכם
אריאל | 30.04.11
39.
גילה - Flash News!!!
חברת הרכבת היא לא חברת כוח אדם שמטרתה להעסיק עובדים. היא קודם כל ולפני הכל באה לתת שירות תחבורה בטוח וזמין לציבור הישראלי. וככזו היא נכשלה בכל סעיף וסעיף! המסקנה - אם צוות העובדים של הרכבת לא מסוגל לעמוד ביעד הפשוט של קיום הרכבת, צריך לשלוח אותו הבייתה ולא יעזרו כל הנימוקים. ולגבי עניין ההפרטה אני רק מציע לך להיזכר איך נראתה בזק לפני שהופרטה (תזכורת: 7 שנים לקבל קו טלפון) או איך נראית רשות השידור (גוף ציבורי) לעומת הערוצים המסחריים. ועדי העובדים דואגים אך ורק לתחת של עצמם, אין בהם טיפת יומרה להתייעל והם רק מתפלאים שכולם שונאים אותם אח"כ. אינשאללה בקרוב הפרטה בנמלים אחרי הרכבת.
האזרח הקטן | 30.04.11
37.
הרכבת היא בושה למדינת ישראל
תנסו לעלות בתחנת ב"ש אוניברסיטה, פשוט ביזיון - בחורה יושבת בדלפק ובבוקר עושה טובה שהיא מוכרת לך כרטיס לרכבת. יצאה לי פעם אחת לפספס רכבת בגלל שה"גברת" הייתה צריכה קפה על הבוקר ועוד באה אליי בטענות , למה אני מגיע בדקה ה- 90 . חוצפה ושירות זוועה. אני נגד הפרטות מאסיביות , אבל אולי כעת שעובדי רכבת ידעו שמי שלא עובד טוב, מפוטר, אולי אז השירות ישתפר. כל הכבוד לשר- תמשיכו לעשות סדר בארגון הקיקיוני הזה. ולראש ועד עובדי הרכבת יש לי לומר כמה מילים- אל תשחקו אותה מסכנים אני מכיר עובדי רכבת שמקבלים משכורות עתק על עבודה של 7 שעות ביום, ללא שבתות וללא חגים.
אזרח מודאג | 30.04.11
35.
תפסיקו לבלבל את כולם ולהפיץ שקרים
לכל הטוקבקיסטים "מטעם" זה לא יעזור לכם אתם לא יכולים להסתיר את הכישלון של הנהלה. הרי העובדים - אותם עובדים , רק ההנהלה התחלפה , הדיחו מנהלים מקצועיים והביאו מקורבים . מי שרוצה לדעת איך שיבדוק את דוחות המבקר של החברה . ולגבי העסקת קרובים, כבר שנים אסור לקלוט ולא קולטים קרובי משפחה של העובדים, רק מקורבים וחברים של הנהלה - פקודים ופקודים של פקודים מהצבא, חברים וחברות של משפחות ההנהלה החדשה. תפסיקו לדבר בססמאות זה רק מראה כמה אתם לא מבינים או רוצים לבלבל את הציבור. ולשר התחבורה, אני מציע שתאמץ את עצתו של - 10 .
גל | 30.04.11
34.
גילה כפרה אסור לשחרר,מה שיותר חזק על המדינה, כדי שתהיו שנואים כמו,,
עובדי חברת החשמל, בזק, ומקורות, לחלוב את המדינה עד הסוף, ולעבוד כמו ימי הבניים, יש לכם יופי של דוגמא ביבי ראש הממשלה ושרה, לא עושים כלום וחולבים עד הסוף, זה אנחנו המטומטים שבוחרים אותו כל ארבע שנים, מגיע לנו,,,
גילה דארעי | 30.04.11
33.
וידוי אישי של נוסע ברכבת
אני שונא את רכבת ישראל בעיקר על הזלזול ההולך וגובר בלקוחותיה. זלזול שמתבטא באיחורים רבים, ובעיניי גם איחור של 5 דקות הוא עדיין איחור. על לוח זמנים שהוא בגדר המלצה בלבד, על חוסר תודעת שירות. אני שונא אותם, והלוואי שעובדי הרכבת ומנהליה יפוטרו לאלתר. רק אחרי שעובדים ומנהלים יצטרכו לתת דין על כל איחור יהיה פה סדר ועמידה בלוח זמנים.
יריב | 30.04.11
30.
התאונה הבאה תהיה באחריות ישראל כץ
בתור נוסע קבוע ברכבת, אני מגלה כל יום מחדש את הזלזול וחוסר האכפתיות לתחזוקה של עובדי רכבת ישראל. בתור עובדים של גוף ממשלתי טיפוסי זה לא מפתיע. רק הפרטת הרכבת או לפחות התחזוקה, תביא סטנדרטיים של השוק הפרטי ואנשים יוכלו לנסוע בשלום. לפני הפרטת בזק לקח שבועיים לקבל קו טלפון והיום לוקח יום וזה ההבדל. במידה ותתרחש עוד תאונה ברכבת בגלל תחזוקה היא תהיה באחריות ישראל כץ שידע ולא עשה דבר.
ירון | 30.04.11
26.
הכל טוב ויפה, אבל ...
לא יעלה על הדעת שהרכבת לא תגיע בזמן, נקודה ! אבל היום המצב הפוך אין רכבת אחת שמגיעה בזמן !!! וזה יחד עם המחירים המופקעים ממש ששווים לפעמים לנסיעה ברכב פרטי מבחינת דלק. לכן חייבים לבנות רכבת ישראל מחדש אחרי שמעיפים משם את כל אוכלי חינם. מה שאסור זה להפריט כי הפרטה ללא תחרות אמיתית גורמת רק נזק רב.
נוסע ברכבת | 30.04.11
25.
הפרטה רע לתושבי המדינה
אכן הרכבת לא מתפקדת ברמה המניחה את הדעת, אכן יש שם כשלים רבים, אבל הפרטה זה לא הפיתרון!! ניתן להביא מנהלחם מקצועיים שבשיתוף העובדים יחוללו מהפכת שירות ומהפכה מבנית ברכבת. למרות כל ההשמצות על חברת החשמל (שחלקם נכונות) בסופו של דבר כולנו מקבלים מהם שירות טוב. והפרטה משמעותה העשרת בעלי ההון. ראו מקרה התחבורה הציבורית בבאר שבע ששם הנהגים שאחראים על חיי אדם של עשרות נוסעים מקבלים שכר מינימום. לכן את הנכסים הציבוריים אסור להפריט, אך כן יש לדרוש התיעלות והעלאת רמת שירות. ולצורך כך פשוט צריך להחליף את המפקדים. כי אין חייל רע יש מפקדים גרועים.
בני | 30.04.11
22.
להפריט בדחיפות את הרקבת ויפה שעה אחת קודם
רקבת ישראל כשמה כן היא, הכל רקוב מהיסוד ויוגב הוא האיש המתאים לעשות שם סדר למורת רוחה הרבה של הגברת הנ"ל, ראינו מי מועסק ברקבת ולאן הם הגיעו, צריך לבער את נגע השחיתות, לפטר את כל המקורבים למיניהם ולהעסיק אנשים ישרים ויוגב בהחלט עם ההשכלה והכישורים מסוגל לכך.
אחד העם | 29.04.11
19.
הם מחזיקים את המדינה בביצים - יש להם כוח חזק בידיים
זה יהיה מאבק רציני שאסור לוותר בו ואחת ולתמיד לחסל את הדינוזאור הזה. המלעיזים תמיד יגידו שימכרו את הרכבת למשפחות המאיון העליון. אבל בנתיים משכורות השחיתות האלה שבהם כל נהג קטר הוא איש המאיון העליון ימישכו להתקיים.
אזרח | 29.04.11
18.
אוטובוסים פרטיים היכונו
לצערי לא כולם מבינים שהפרטה לא תביא לשרות טוב יותר לבטיחות גבוהה יותר.נהפוך הוא רק נשלם יותר ונעשיר את החברים של הפוליטיקה והחברים ידאגו לפוליטקאים שנתנו להם מכרזים תפורים .רק שהם לא לקחו בחשבון שיש בחירות ולא ילדה בת 8 בוחרת לכנסת .אנשים בוגרים שמבינים שאנחנו לומדים לתארים ולא מוצאים עבודות .אנחנו הפכנו לעבדים והעם שמגיע לייאוש לא רואה ממטר.במקום להצטרף לחגיגה של טימטום של הפרטות תבינו לעבודה המאורגנת יש כוח שכנראה כואב למי שבשוק הפרטי והפך לעבד צרת רבים נחמת טיפשים.
מירית  | 29.04.11
16.
הגיע הזמן לעשות סדר בברדק
למרות ריבוי הקוים לבאר שבע , אי אפשר לסמוך על הרכבת ולהגיע איתה בזמן. המחיר בהשוואה לנסיעה באוטובוס בקו באר שבע -תל אביב זו שערוריה. השירות איום והועד עוד מדבר.... אכן צריך לקיים את מה שנביאי הסוציאליזם כתבו "עולם חדש עדי יסוד נחריבה" - הם ראו את העתיד והתכוונו לרכבת ישראל. ככה אי אפשר להמשיך. שבת שלום
חיים | 29.04.11
15.
אחרי שנים שניסו לעשות הגיע הזמן סוף להפריט אתכם
מסכנים החילים כל יום שירות גרוע ול]חות אם יפריטו נזכה לשירות טוב יותר משכרות שאנו משלמים לכם מהמיסים של האזרחים גבוהות ולא הגיניות תאונות על ימין ושמאל הגיע הזמן שהממשלה תעשה סדר גם בנמלים גם בחרת חשמל וגם ברכבת אני נסעתי רק פעם אחת ברכבת וסבלתי ולעולם לא אסע שוב רק בחו"ל אני נהנה פה קטסטורפה אחרי שנים לא הצלחתם לעשות כלום תעשו סקר של כל אזרחי המדינה מה הם חושבים על הרכבת כל יום תנו לאזרחים למלא שאלון על הרכבת ותראו מה חושבים אזרחי המדינה עליכם האזרחים משלמים מעל ומעבר למונפול וקרטלים במדינה והתאונה האחרונה שקרתה הכניסה חרדה לי ובכלל רק שראיתי את זה בטלויזיה אז למה לא להפריט?
שימ | 29.04.11
13.
עובדים מאורגנים אינם ההפך מחזירות קפיטליסטית
התארגנות - נשמע משכנע הפרטה - נשמע חזירי עודף כוח לעובדים = נפוטיזם , מוטיבציה נמוכה,משפחתולוגיה , אבטלה סמויה העדר כוח לעובדים = ניצול, השפלה הפתרון ,חוקת ניהול ותפעות מבוססת תפוקות, יעדי ניהול, ביקורת דינמית וסנקציות ברורות. כהונות מוגבלות זמן של מנהלים וועדים. מסלולי ניהול לבוגרי אוני' ומכללות, הגבלת מספר פורשי צבא שחוסמים קידום לצעירים ונחים על זרי דפנה בזכות ה"פטרון " הממנה.
דוד | 29.04.11
10.
לשר התחבורה
לפי מה שכתוב ומתוך מעקב ארוך אין כבר שום דו שיח בין העובדים ובין ההנהלה . אין חיילים גרועים יש מפקדים שלא יודעים להוביל . האחריות היא כולה שלך להפסיק את מחול השדים הזה. לא אתה ולא אף אחד מאיתנו רוצים שבשביל אגו וחוסר תקשורת תהיה יפגע השירות או שתהיה תאונה ח"וח. תוביל אתה , קח את המושכות . החוכמה היא לקרב אותם ולא להרחיק. כל מנכ"ל שלא יבוא צריך עובדים נאמנים ומשתפי פעולה . לא יו"ר דירקטוריון לא שר התחבורה לא שר האוצר ולא ראש הממשלה יודעים לנהוג קטר.
זה שאכפת לו | 28.04.11
9.
המעמד הבינוני החליט להתעורר
סוף סוף מעמד הביניים קם ואומר את דבריו ,האוכלוסיה של העובדים הסוציאלים הם אוכלוסיה חלשה ואין להם כוחות ואנרגיות לצעוק את צעקתם .אני שמחה שקמה אישה ואחריה כל עובדי הרכבת ואני מאמינה שכל עובדי התחבורה איתנו לה גיבוי .המאבק הזה הוא של כולנו.אזרחי מדינת ישראל הצביעו ברגלים תנו להם תמיכה .הגיע הזמן שתמוך בחושפי השחיטות אורי יוגב תשחק בכסף שלך.את הכסף של המדינה תשאיר לחינוך לתחבורה ולצמיחה .תשחק במים אולי שם אחרי שכל השותפים ישלך יברחו תבין שרק ביבי מאמין בך,העם לא . תפגין אחריות אישית ותעזוב את דריקטוריון הרכבת.
אחת שיודעת  | 28.04.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת