אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

למה מנת העוף מוקפת בעיגול? כל מה שרציתם לדעת על סודות התפריט והרווח

46 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

45.
מה רע בזה
מה רע בזה שמסעדה רוצה להרוויח,גם כך בענף הזה מסעדות סוגרות כל שני וחמישי שאתה מגיע למסעדה תעשה את החשבון איזה מאכל אתה אוהב אל מול כמות הכסף בארנק שלך. אף אחד לא אומר לך מה לבחור,רק אתה יודע איזה מאכל אתה אוהב ומה אתה יכול להרשות לעצמך. דרך אגב זה קורה בכל רשת קימעונאית ובכלל בכל דבר בחיים שלנו אז מה חדש בסיפור הזה?
אלעד | 29.04.11
42.
אין לכם מושג לגבי תחום המסעדנות!!!
זה שמנה שהמרכיבים שלה עולים 20 שקל נמכרת ב 100 שקל אבל איפה הוצאות החשמל? הארנונה? השכירות? הגז? משכורות לטבחים? משכורות למנהלי משמרת? החזרת השקעה על המימון לפתיחת המסעדה? הא?! לא לקחתם את כל זה בחשבון?! אחרי כל זה לבעל העסק צריך להישאר כסף בשביל עצמו! יש הרבה מסעדנים שיש להם כסף אבל סטטיסטיקה אומרת שאחרי 3 שנים מתוך 100 מסעדות שנפתחו רק 5 יעברו את 3 השנים הראשונות! אתם קולטים מזה?!
 | 28.04.11
39.
כבר מזמן אין התאמה בין עלות המנה לבין מחירה בפועל. ברור שבעל מסעדה צריך להרוויח אבל
אמור להיות גבול לפער בין עלות המנה לבין הסכום שגובים מהסועד. לא יתכן שמנה שעלות הכנתה כעשרה ש"ח, תוגש במחיר של 100 ש"ח, וזה מה שקורה בפועל. בעלי מסעדות הפכו לחמדנים יותר ויותר. הם רואים שאפשר לתמחר כל מנה במחירים מטורפים. כך גם לגבי עלויות השתיה במסעדה. בקבוק שתיה שמחירו כשלושה שקלים, נמכר ב- 18 ש"ח. הפעולה היא בשיטת 'מצליח'. כל יום מעלים עוד ועוד את המחיר. כל עוד זה מצליח העליה נמשכת. במקביל מורידים את אייכות המנה ומוזילים את עלות הכנתה (השיטות של מוצרים זולים שהוזכרו בכתבה כמו חסה, או כנפיים הן מהמפורסמות). בסופו של דבר אכילה במסעדות הופכת, כמו דברים רבים, להיות נחלתם של עשירים בלבד. כיוון שהאימרה אומרת שפראיירים לא מתים, הם רק מתחלפים, השיטה בינתיים עובדת. השאלה אם בסופו של דבר לא יתעוררו כולם ויבחינו בתרמית המטורפת. דרך אגב, לפני שנים לא רבות התופעה בארץ לא הייתה קיימת. ניתן היה לאכול ארוחה משובחת במחיר הגיוני ושפוי. החמדנות והרמאות שהתפתחה בעשורים האחרונים, משתלטת על כל התחומים. גם בעלי המסעדות רוצים לגזור קופון.
 | 28.04.11
3.
ומה עם העלות לקופירייטר שהציע לקרוא למנה "מקרוני וגבינה של אמא" ?
והכי חשוב זה שהלקוח יהנה מהאוכל ולא ירגיש מרומה גם לאחר שעזב את המסעדה. לקוח שלא נהנה או שמרגיש מרומה, לא יחזור למסעדה וימליץ גם למקורביו להתרחק ממנה. זאת האמת הפשוטה: אוכל טוב, הנאה, פלצנות שאינה מוגזמת מדי בנוסח אייל שני ומחיר סביר.
ב.ק. | 27.04.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת