אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלעדי ל"כלכליסט": "אתרי הקופונים גוזרים קופון של רבע מיליארד שקל"

31 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

30.
יש בועה והיא תיכף תתפוצץ. כנסו - תבינו מה קורה בדיוק!
בעל העסק המפרסם באתר הקופונים - מקבל את כל הכסף של מכירות אתר הקופונים בניכוי עמלה בסך 10%-35%. העמלה (בלבד!) נשארת באתר הקופונים. חוסר המימושים כ- 15% - לעסק (רווח נקי וקל על חלק יחסי זה). נוצר מצב שבעל העסק מקבל עבור המוצר סכום שנע בין 45% ל- 30% ממחירו האמיתי!!! אין בעל עסק שמרוויח (רווח!!!) על מוצריו 90%-105% !!! לא קיים!!! ולכן הבועה תיכף תתפוצץ. כל שקל הנחה שהצרכן מקבל הוא שקל ה פ ס ד אמיתי לבעל העסק. נקודה!!! כבר כיום ישנם בעלי עסקים שפרסמו מוצרים באתרי הקופונים והיום מסרבים להמשיך בכך בכל תוקף!!! זוהי סכנה קיומית עבור העסקים!!! אז צרכנים יקרים, תיהנו בינתיים... אוטוטו יוצג מודל חדש לאתרי הקופונים אשר יהפוך את כל הרעיון ל win win אמיתי. גם לצרכן וגם לבעל העסק. זה קורה עוד מעט... וזה בא בזמן!!!
באבא | 16.06.11
24.
איזה בועה? מה יתפוצץ?
כמה אתרי מכירות יש עכשיו באתר זאפ? רק 1221 חנויות עם 1072655 מוצרים (נתונים אלה ניתן לראות בתוך אתר זאפ). הבועה הזאת לא יתפוצצה? אנשים ממשיכים לקנות בחנויות אינטרנט? אז למה כאן לא יכולים להיות מאות אתרים עם עשרות אלפים מבצעים שונים? כל לקוח ימצא את המבצע שלו וכל מבצע ימצא את הקבוצת לקוחות שלה.
מפתח אתרים מהסוג קופונים | 01.05.11
19.
תופעה מעניינת בתגובות
יש כמה וכמה תגובות מסוג "למי אכפת כמה הם מרוויחים - זה טוב לנו". זה מעניין, כי זה מראה את מצב הרוח של החברה הישראלית - האנשים האלה מצפים מאייטם בעיתונות כלכלית להיות תיאור של דרך שבה "דופקים" אותם. וכשזה לא אייטם "מתבכיין", הם לא מבינים מה הוא עושה שם. הם מצפים מכל "חדשות" להיות ביקורת שלילית. כל ההקשר של עיתונות כלכלית - דיווח על אופן פעולת השווקים, מתפספס ע"י החבר'ה האלה לגמרי. אני מוצא את זה מעניין.
 | 01.05.11
17.
עבודה עיברית
ככה עובדים היום החלוצים של ימינו מוכרים מוצר שאף אחד לא צריך ולא ירכוש לעולם ועוד בהנחה רוצים דוגמה בבקשה רכיבה על סוסים באותיות הקטנות מסתבר כי זה על בסיס מקום פנוי ברכישה ישירה מול הספק זה גם יותר זול כך לגבי צימרים לאחר פרסום של צימר מסויים היתקשרתי לצימר וקיבלתי אותו בעוד 10 אחוז פחות ממה שהקופון הציע אתם מבינים זה כמו המיבצע 2 פלוס אחד או אחד פלוס אחד וכו
חיים | 01.05.11
12.
זו עבודה בעינים על בתי העסק הקטנים
כמו כל מודל כלכלי או עסקי יש לבחון מה מרוויח הלקוח ומה מרוויח בעל העסק הלקוח מרוויח הנחה וזה ברור (אלא אם כן העסק מפרסם מחיר לפני הנחה גבוה יותר כמו במקרי אתרים שמפרסמים קופון נופש :-) ) אבל האם באמת העסק מרוויח חשיפה?? לקוחות חדשים?? הגדלת השעות המתות?? בואו נבחן זאת בשיטת תורת המשחקים (אל דאגה זה יהיה פשוט) 1. חשיפה?? חיובי אם אתה רוצה להגדיל את מספר האנשים שישמעו על העסק שלך אז זה יעבוד אתה תחשף ליותר אנשים אבל גם אנשים שמכירים את העסק יקנו קופון ואין בכך רע לצ'פר מדי פעם לקוחות ותיקים שורה תחתונה: חשיפה גדלה 2. לקוחות חדשים?? מטרת החשיפה היינה הגדלת קהל הלקוחות הקיימים וכאן כבר קיימת בעיה משום שנסו לחשוב מצד הלקוח ...נניח אני אוהב מסאז' אז אני נכנס ומשיג קופון למסאז' מאוד נהניתי מהמסאז' אותו רכשתי ב50% הנחה לאחר חודש שוב בא לי מסאז' האם אני א. אחזור לאותו מקום ואשלם 200 שקל למסאז' ב. אחפש קופון למסאז' ב100 שקל במקום אחר תעשו סקר ביניכם לבין חבריכם ותגלו שהרוב יענו על ב. משום שרוב הקופונים הם על מוצרים או שירות שאינו יחודי ...אבל עדין יהיו כאלו שיחזרו תאמרו ....נכון אבל כמה?? וכמה כסף העסק השקיע בכדי להביא אותו קומץ לרוב העסק לא משתלם.....הבעיה מבחינת העסק שאם הוא לא במשחק הזה הוא עלול להפסיד לקוחות משום שאם אני הייתי אוכל המבורגרים במוזס....ואגאדיר שפחות טוב בעיני מציא 50 אחוז הנחה האם אני עדין אוכל במוזס??? ....נוותר על סעיף ג. :-)
dave | 01.05.11
11.
אם עושים את זה חכם, מרכישת קופונים יוצא רק טוב
יש את הנסחפים שקונים כל כך הרבה קופונים שהם כבר לא עוקבים אחרי מה שיש להם ביד ומפספסים את התוקף. אבל עיקר הבעיה עם הקופונים שזה די ממכר והמוני אנשים קונים דברים שהם לא צריכים או שלא היו קונים בהחלטה צרכנית נבונה. אם ניגשים לקופונים בגישה מושכלת, כלומר - רכישת קופון לשירות שהיינו רוכשים ממילא (בעיקר בתחום המזון) ובעסק שאנחנו מכירים (ולא קוסמטיקאית סוג ת'), העסק הופך למשתלם. האתרים שמרכזים הכל פועלים מבחינת הצרכן הישקראלי כמו המדפים ליד הקופה בסופר - מעודדים קניה אימפולסיבית. שוב, אם עושים את זה חכם מהקופונים יוצא רק טוב.
עמית | 01.05.11
3.
הכי מצחיק שבערך רבע-שליש מהקופונים הם לטיפולי לייזר \ שיער
כל מי שפתח מספרה וכל "מכון יופי" שהוא בעצם קוסמטיקאית ששכרה מכשירים זולים ומסוכנים להסרת שיער בלייזר, מפרסמים את עצמם בקופון. מוטב יהיה אם יפקחו על זה, ולצרכנים לבדוק (טלפונית ומול המכונים!) את האישורים והתקנים שיש למכשור. כמו כן, גם טעויות שנובעות בעיקר מחוסר ניסיון עלולות לגרום לנזק רפואי. שימו לב לאחוז הקטן של מוצרים כאלה בעוגת המכירות, לעומת האחוז הגדול שלהם מסך כל הקופונים שאנחנו רואים (למשל באתרים שמרכזים את כל הקופונים במקום אחד).
אני | 01.05.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת