אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מתחרה חדשה בשוק המיני: קיה מציגה את הפיקנטו בישראל

13 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

9.
זה בדיוק מה שאני אומר
שאנתונים הללו הופכים לפחות ופחות רלוונטיים. כל זה נעשה לטובת מטרה אחת - להציג מספרים יפים שאין להם כל בסיס בחיים האמיתיים. "תופרים" את המכוניות למבחנים ולא לנהגים (אין מה לעשות - זה מוכר טוב). ואז אתה קונה יונדאי\קיה, חושב שזה רכב חסכוני ובמחן התוצאה מגלה אתה חייב מנוי VIP לתחנת דלק. כאשר אני קורה מבחני כביש של מגזינים, הם מציגים תוצאות הרבה יותר קרובות למציאות היום-יומית. למה? כי יש הבדל ע-נ-ק בין לנסוע 90 קמ"ש בתנאי מעבדה, לנסיעה בכביש 4 שכולל רמזורים ודרש מדי פעם לשנות את מהירות הנסיעה ואף לעזור לפרקי זמן. הריי רוב הדלק הולך על תאוצה - ופה צריך למדוד את יעילות הרכב!
GN | 02.05.11
8.
==ל5 הנתונים הללו טובים לביצוע השוואה יחסית בין מכוניות==
הסיבה היא לכל המבחנים נעשים בצורה מבוקרת על מסלול זהה עם אותם תנאי נהיגה (מצב חלונות,מיזוג כבוי וכו') ככה שלמעשה אופי הנהיגה לא משפיע על הבדיקה אלא רק הביצועים הטכניים של הרכב. זה שאנשים נוהגים עם רגל כבדה על הגז ונוסעים בצורה בזבזנית,זה כבר לא קשור ברכב ,הם יבזבזו דלק בכל רכב שבו יסעו.
אורן | 02.05.11
5.
הקשר בין הצריכה המוצהרת לאמיתית - הינו מקרי בהחלט
אני נוסע כבר הרבה שנים ברכבים ושמתי לב לתופעה אשר מאפיינת שוקק הרכב לאחרונה... נתוני צריכת דלק הרשמיים מתנתקים מהמציאות כל יום יום יותר ויותר. פעם היה רכב, שממוצע יצרן היה מאוד קרוב לחיים על הכביש, אולי עם הבדל של ליטר בודד. היום אני קונה רכב חסכוני יותר ממה שהיה לי (ע"פ מבחני מעבדה של שניהם), אך בפועל מקבל אוטו צמה מאוד. איך זה? נראה לי היום זה כמו באלקטרוניקה, מערכות סטריאו - יצרנים ציינו כמות הווטים. ויום אחד זה הפסיק לייצג את עוצמת השמע אלה היה כלי למכור יותר. היו כלים שנגנו אותו דבר אך נתוני יצרן היו שונים בעשרות אחוזים. מי שהיה עמיץ לשקר יותר - רשם ערכים גבוהים יותר. איכשהו יש לי הרגשה שכך זה גם ברכבים, במיוחד קוריאנים (נסעתי, מודה, זה לא רכבים חסכוניים).
GN | 01.05.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת