אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

זה כל השוני: מה למדנו מהתגובות של אפל וסוני למצבי משבר?

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
שעשעת אותי. כן- המוניטין של אפל נפגע. באיזה כוכב אתה חי?
נראה לך שהמקרה הזה גרם ללקוח אחד של אפל להחזיר את המכשיר ולפקוח את עיניו? לא נראה לי. זה לא יקרה לעולם. מי שמשתמש במוצרי אפל מעריץ בצורה עיוורת את כל המ שקשור בחברה. אני בטוח שיש להם הסבר או כל דבר אחד שפסיכולוגית יצדיק הדחקה של העניין.
שלומי אסף | 02.05.11
5.
ההבדל מאוד פשוט, סוני היתה חייבת לפי החוק להגיב ולעדכן
כי להם היתה פגיעה ממשית בפרטיות, מידע אישי כמו שם, כתובת, כתובת דואר, תאריך לידה ועוד דלפו לגורם זר ובנוסף המערכת כולה היתה פרוצה להאקרים שעלולים היו להגיע למידע נוסף ולכן סוני החליטה להוריד את המערכת. במקרה כזה, בארה״ב, חברה מחויבת על פי חוק לדווח ולא רק לדווח לתקשורת, היא צריכה לדווח על כך לכל לקוח שמידע שלו דלף. לאפל לא קרה דבר כזה, שום מידע דומה לא עבר לגורם זר. לסיכום השוני הוא לא סוני, השוני הוא החוק בארה״ב.
יוסי | 02.05.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת