אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

המותג "בארסה" ממשיך לגדול

12 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

12.
ל"אוהד כדורגל שפוי"
יש הרבה יותר פסיכים שמממנים שטויות כמו דת, למשל. ההבדל הוא שבשם הכדורגל, לא נרצחים יותר מדי אנשים - מה שאתה לא יכול להגיד על קנאים דתיים. רק פה בארץ נשפכים מאות מיליונים, אם לא מיליארדים, כל שנה, על מימון טפילים דתיים שלא תורמים כלום לאנושות, שלא לדבר על העשרות מיליארדים של תקציב ביטחון שאנחנו נאלצים להוציא עקב קנאות דתית של המוסלמים. אז מכל הצרות בעולם, תמצא לך משהו יותר טוב להתלונן עליו מאשר אוהדי כדורגל שנהנים מקצת בידור ובדרך כלל לא מזיקים לאיש.
נדב | 03.05.11
7.
אה, וגם יש להם מוצר, שהוא במקרה, קבוצת הכדורגל הטובה בעולם
סליחה, לא תשכנעו אותי עם סיפורים על שיווק ומיתוג. לפני הכל, בכל ובסוף הכל, צריך מוצר, שיהיה מצויין. ברצלונה היא לא "קבוצת הכדורגל הטובה העולם". ברצלונה היא פשוט הקבוצה הטובה בעולם. שום טריק שיווק לא מחליף את זה שהם השקיעו סכומי עתק באקדמיה לכדורגל, בסקאוטים שייסעו בכל העולם ויחפשו ילדים בני 12 ששווה לתת להם חוזה שמן, להביא אותם לברצלונה עם כל המשפחה, ולגדל אותם להיות כדורגלנים מעולים (עובד עם אחד מ 10, אבל כשהאחד הזה הוא מסי...), ההשקעה שלהם במתקני אימון ובשחקנים כישרוניים לקבוצה הבוגרת. כל נסיון ללמוד מהם משהו על "שיווק" ייכשל, אם לא תלמדו מהם קודם כל על מוצר בעל ערך.
לכל משווקי הזבל | 03.05.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת