7. ללא ספק עולים קצת ברמה... אגב.. לאלה שעוד לא יודעים/לא כ"כ מבינים... יש בארצינו כבר מכונית יפנית מתוצרת ניסאן שנקראת GTR... אמנם התענוג הנ"ל גם לא זול אבל מי שמחפש ביצועים כוח והתנהגות כביש פנומנאלית הייתי ממליץ בחום רב.. פרארי בארץ תהיה רק לאלה שהיום נוהגים על ב.מ.וו או מרצדסים שחורות (עבריינים/אנשי שופוני למינים) .. אני חוסך ליפנית ;)... נ.ב בהצלחה ברבעון הראשון... אני נותן לאוטו איטליה שנה עד לפרישה מהשוק הישראלי.. אם עד עכשיו לא ישבה פה סוכנות כזו.. כנראה שיש סיבה.. אגב.. פרארי לא תשחרר בקלות שני עובדים מינימום מאיטליה לישראל.. כי אחרת אף אחד גם לא ידע לטפל אפילו עם המוסך יהיה של פרארי.. המכונות המדהימות האלה נבנות בעבודת כפיים וע"י סודות שנשמרים כבר שנים.. נראה מה יהיה... כנראה יש דברים שאני לא יודע.. בן | 02.08.11 (ל"ת)
5. ל-4. גם אם היו פותחים אולם נפרד אין ספק שאחזקת מותגים כאלה תחת אותו היבואן בהחלט הייתה יחולה למתג מחדש את סמל"ט ואולי חלק מהקסם שיש לפרארי ומזארטי היה מתפזר על שאר המכוניות שהם מביאים. טל | 04.05.11 (ל"ת)
3. סמל"ת עוד תתחרט על שוויתרה על הזיכיון תארו לכם כמה קהל היה נכנס לסניפים של פיאט, לנצ'יה ואלפא אילו המכוניות של פרארי ומזראטי היו עומדות שם. פספוס אדיר, טעות בשיקול דעת. בועז | 04.05.11 (ל"ת)
1. סוף סוף נראה מכוניות יפות בכבישים... חבל רק שיש 87 אחוז מס על מכוניות ועוד 100 אחוז מס על דלק ואין כמעט אנשים שיכולים להרשות את התענוג הזה לעצמם. גיורא | 03.05.11 (ל"ת)
עכשיו זה סופי: זכיינית אוויס תרכוש חצי מיבואנית פרארי
7 תגובות לכתיבת תגובה