7. לא בטוח שנכון לקרוא לו קרוס אובר. אני לא מתכוון לקרוס אובר במושגי קר-אודיו. אני מתכוון לזה זה ג'וק ברגסת הנעה קדמית (לא 4X4 שעולה 190 אלף) רכב הזה לא בדיוק כביש-שטח. זה יותר רכב כביש-מדרכה-כביש. GN | 11.05.11 (ל"ת)
5. פעם אחת במשך 40 שנות נהיגה היה לי גיר אוטומטי .פעם אחת יותר מדי.מאז אופל טיגרה 206CC וכרגע 207GT 150כס תענוג אמתי .אוטומט זה לסיסים.ידני עדיף מבחינת המחיר ביצועים תצרוכת דלק ותענוג בנהיגה.אבל כמו שאמרתי אתה צריך להיות נהג ולא בובה. YORAM | 10.05.11 (ל"ת)
4. עשיתי נסיעת מבחן. גיר אוטומטי-רציף - זה לא זה. אין על ידני. שום דבר לא יעזור - אוטומט זה לא זה, גיר רציף, עוד יותר גרוע. אפילו גיר רובוטי של טויוטה עשה עלי רושם טוב יותר (מבחינת חיבור למנוע ותגובה לפדאל גז). אין כמו גיר מכני, ידני. ואני עוד לא דברתי על חסכון כספי. יש האומרים שלא ימכרו רכב עם ידית ולקאצ'. אל תאמינו להם. אתה מראש קונה רכב ב10-15 אלף פחות מהאוטומט, אחרי שלוש שנים פער במחיר אף קטן. עם זאת, בזמן הזה חוסכים ים כסף (כ20-30%) על הוצאות דלק. GN | 09.05.11 (ל"ת)
3. תחזרו להילוכים ותהיו מרוצים מקווה שלפחות נהגים ינסו לנהוג על הילוכים ויבינו שככה יותר נהנים לנהוג. הניסאן ג'וק רכב שנראה לי כיף לנהוג בו - נסו הילוכים ותהנו לנהוג. אסי | 08.05.11 (ל"ת)
2. מה הבעיה? גם ככה הגרסה הידנית של הג'וק היא האטרקטיבית יותר... האוטומט שלו עגלתי ביותר בגרסת 1.6 2X4 בנץ | 05.05.11 (ל"ת)
הצונאמי מגיע ליבואנית ניסאן: עיכוב באספקת ניסאן ג'וק
7 תגובות לכתיבת תגובה