אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

חברות הליסינג בפאניקה: יותר מדי מכוניות יד שנייה

51 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

51.
חדל קשקשת
יש שיר שאני שר לילדי מדי בוקר "בוקר טוב לשועל ולדוב " רק שלדעתי הציבור עדיין ישן וכל מה שמעניין אותו אמצעי תשלום ומימון והרבה פחות ערך הרכב ערך הרכב לאחר שנתיים שלוש לכשיצרך למכור ופה החגיגה האמיתית בכלל איני מבין את האדיוט שקונה רכב יד שנייה מודל 1996-2002 מחירים הנעים בין 5,000 ש"ח ל 25,000 ש"ח גשו לחברות הליסינג לכולם קיים מלאי אדיר של רכבים לא למכירה בתצוגה א' אלא למכירה לסוחריםבעלי ק"מ יותר גבוה ובהנחה ש 50%ם מערך מחירון החארטה של לוי יצחק כל היבואנים ןמפרסמים במחירון תכלס הרי שאין קשר למחירי השוק מעניין יהיה לראות כיצד עורכים את המחירון ומהם הפרמטרים ? חארטה השומר על אינטרסים של טייקוני התחום שוק הרכב
אדיר | 26.06.12
49.
יצוא לחו"ל לא יכול להציל את חברות הליסינג
ולו מהסיבה שהן קנו בהנחה יחסית למחיר המופקע בארץ. אולי הםיוכלו להיפתר ממלאי אבל אין שום סיכוי שבחו"ל ישלמו על הגרוטאות הללו משהו בכיוון של מר יצחק. אני רק אשמח כאשר הן יפלו פשוט כי מדובר על עסק שאין לו שום מקום בשוק פתוח עם תחרות מינימלית, הן קיימות רק בגלל מיסים ותקנות מטומטמים בדיוק כמו המונופולים של הייבוא. תקוותן היחידה נשאר הטמטום הישראלי שאינו יודע גבולות
דניאל | 15.05.11
48.
בקיצור, בועה שעומדת להתפוצץ - התרופה לצד העסקי? לייצא לחו"ל, התרופה לציבור?
לא לקנות יותר מכוניות. לפחות לא חדשות. אבל אז חברות הליסינג בכל זאת יקרסו, וביחד איתן אולי גם איזה בנק. אבל זו לא בעיה, זו למעשה הזדמנות לכל גורם משמעותי להשיג בנק בזול ולממש חובות של יבואני רכב. נראה לכם שזה יקרה??????? לא משנה כמה כתבות יעשו וכמה ספינים וכמה טריקים, מי שישלם בסוף זה אתם, הציבור. למה? כי אתם אדישים. למי תצביעו? אתם תצביעו למי שנראה הכי טוב בחליפת ארמני שהוא קנה על חשבונכם. יקחו ממכם מיסים כדי לממן את חובות הטייקונים? תבכו קצת ואז תמשיכו לחטט באף מול האח הגדול. תאכלו מה שאתם מבשלים.
אייל | 11.05.11
45.
אין פה שום בעייה-יצחק לוי "קובע" מחירים לא ריאליים,לחברות הליסינג יש רכוש שבספרים ששווה הרבה
ובפועל שווה חצי. מה עושים? כלום! נותנים לכוחות השוק לעבוד ואז יצחק לוי ישאר עם המחירונים ואנחנו נקנה רכב במחיר של 50% מהמחירים כיום. איפה יש עוד מדינה בעולם שרכב אחרי שלוש שנות שימוש בחברות ליסינג והשכרה עומד על 80% ממחיר רכב חדש עם 0 ק"מ?
אייל | 10.05.11
44.
אין הגיון
הגל פה עקום והופך לבעייתי יותר רק בגלל המיסים הגבוהים על רכבים. אם המיסים היו ברמה נורמלית כמו בארהב או גרמניה אז מחירי המכוניות היו נמוכות בחצי ממה שמשלמים היון בארץ. כלומר מחירים של פוקוס בת 3 היה 35,000 במקום 70,000. אז אפשר היה לקנות מכונית שלישת לילד המתבגר ולא היו בעיות מהסוג שאנחנו רואים עכשיו. הליסינג והאחרים מנסים לעשות קונצים כדי להרוויח. אני לא מאשים אותם כי זה עסק. אבל כל זה קורה בגלל שהמדינה היקרה שלנו חומסת אותנו המעמד הבינוני. כלכלה לא עובדת בלי המעמד הבינוני. אנחנו האיכות ומכמות ומנוע הצמיחה של הכלכלה. את זה הממשלה לא מבינה.
ן | 10.05.11
43.
עיברו לאוטובוס, אופנוע ואופניים
אפילו מונית מדי פעם אם צריך. לא נראה לכם טפשי להוציא עשרות אלפי שקלים על קופסת פח שאתם מפקירים חונה ברחוב במשך 95% מהזמן? מדינת ישראל צריכה לעודד תח"צ. סה"כ אנשים צריכים להגיע מנקודה א לנקודה ב, ולא להפקיר 100 אלף שקל חונה ברחוב. אחזקת רכב בישראל היא אחת ההוצאות הכי מיותרות וטפשיות שיש בתקציב של האזרח הקטן.
ירוק | 11.05.11
42.
ליסינג
הפרה החולבת שנקראת ליסינג הולכת ונגמרת,מה שהתחיל כהטבה לאנשי הייטק מיצה את עצמו ,אנשים מתעוררים ומתחילים לבדוק מה כדאי ומה פחות. מאז ומתמיד כול ההקלות כוונו לעבר בעלי ההון, האזרחים שילמו ועוד ישלמו.חגיגת הריבית האפסית עומדת להגמר . מענין מה יהיה הפטנט הבא כדי לעבוד עלינו האזרחים ולהמשיך למלא את קופותיהם של בעלי ההון.
שלמה | 09.05.11
35.
מדוע באמת חלה ירידה קשה -בדיוק בחצי השנה האחרונה במכירות היד השניה באוויס??
הניתוח מקצועי-אך שכחתם שלפני חצי שנה מכירות היד השניה של אוויס היו במצב טוב. כאילו שלפני חצי שנה קרה שם משהו בחברה, שהביא לירידה קשה ביד השנייה. מישהו באוויס צריך לערוך בדק בית רציני ולבדוק האם יש סיבה לפגיעה הקשה במכירות היד השנייה, לפני שהמשקיעים יתחילו להראות סימני עצבנות. נפי גוזלן-מומחה לסחר ברכב משומש
נפי גוזלן | 07.05.11
34.
כדאי לקנות רכב מליסינג בן 3 שנים
פוקוס חדשה מפסידה כ- 70,000 שקל בשלוש שנים ראשונות .... כדאי לקנות פוקוס בת 3 שנים ב- 55,000 שקל, להחזיק את הרכב 3 שנים נוספות ... למכור את המכונית הישנה ב- 35,000 שקל .... ולקנות שוב רכב חדיש בן 3 שנים מליסינג ... הבעיה היא שביום לא כדאי לקנות מליסינג רכב שני תמורת 55,000 שקל ... תמורת 55,000 שקל קונים רכב חדש מהניילונים
יורם | 07.05.11
30.
רציתם בועה ?
ב 2008 דיברו על הבעיות בשוק הליסינג , נבאו שחורות , היתה קריסה של חברה , שלא לדבר על חדלות פרעון אג"ח . הגיע פישר הוריד את הריבית לאפס וחילץ את כל הטייקונים ובינהם גם את חברות הליסינג שיכלו להמשיך לחגוג עם מימון בריבית אפסית ( שלילית ) . ברגע שהריבית תעלה לרמה ריאלית חברות הליסינג לא תוכלנה לשבת יותר על מלאים כיון שהריבית תלחץ אותן למכור את הרכבים מהר , מצד שני הקונים לא ימהרו לקנות ותוסיפו לכך את עליית מחירי הדלק . הבועה האמיתית בישראל היא בועת שוק הרכב ולא הנדל"ן כיון שערך הרכב נשחק כל שנה וודאי שלא יכול לעלות . כמו כן כל אדם שפוי יעדיף לותר על הרכב שלו לפני שיוותר על הדירה . מוטב היה אילו פישר במקום להתערב בנדל"ן היה מקדיש את מרצו לבדיקת בועת הליסינג והשפעתה על הבנקים , או יותר טוב אילו לא היה מוריד את הריבית מלכתחילה ושם סוף ל"חגיגת הליסינג" על חשבון האזרח הקטן .
אני רק שאלה | 06.05.11
28.
לא שווה לקנות ליסינג
היום בהנחות יבואן ( צרכני הוט או אירגון מורים ) אתה יכול לקבל מכונית חדשה בפער של 10,000 ש"ח מרכב ליסינג שהיה שלוש שנים על הכביש . אופציה נוספת שהמכוניות הקטנות כגון יונדאי זולות יותר ממכוניות שקונים בליסינג . לדעתי מקור הבעיה המחיר הפקטיבי של יצחק לוי שאינו משקף את הביקוש והיצע . בארופה מחיר לאחר 3 שנים חייב לרדת ב- 50 -60אחוזים
יוסי  | 06.05.11
26.
במחירים האלה -שימכרו ללוי יצחק
הוא הרי היחד שחושב שזה באמת המחיר של הרכב אחרי שהם קנו אותן ב 30 אחוז הנחה ,הרוויחו את הערך של רכב בשלוש שנות ליסינג,ואחרי וארי שלוש שנים שלנו נסיעות בשטח עם טיפולים מיוחדים לרכבי ליסינג , הם מצפים שהישראלים הפראיירים יקנו את הרכב במיחר שהם יקנו בו עוד רכב חדש ,וחוזר חלילה.
ערן | 06.05.11
25.
הסבר נוסף: מעמד הביניים-נמוך פשוט קורס ומצטמצם ומוותר על קניית רכב.
כאשר הוצאות הדלק והאוכל והשכירות והכל טס למעלה פשוט מוותרים על שידרוג הרכב. המשדרגים הפונטציאליים שנוסעים כרגע עם רכבים של שנת 1998-2002 פשוט מוותרים על השדרוג לרכבים שנת 2007-2009. מעמד הביניים הגבוה ממשיך לקנות כרגיל אבל המעמד הזה מדולל בצורה רצינית. והמדינה הטיפשה שלנו לא מבינה: לא משדרגים=רכבים פחות בטיחותיים על הכביש. במקום שבמדינה כמו ישראל יסעו על הכבישים רק מכוניות חדשות מצוחצחות במחיר שכל ישראל מסוגל לשלם (מאזדה 2011 שווה רק 55 אלף בפועל וכך שאר המכוניות בהתאמה) ובמקום לחסוך את ההרוגים והפצועים על ידי צי רכבים חדשים = המדינה מעדיפה לשעבד אותנו להחזיק אותנו ברמת חיים נמוכה. אין פלא שהכתבה בנושא המדינה הכי מועדפת להגירה מקבלת טוקבקים של שנאה למדינה ושל שאיפה בלי בושה לרדת ולבעוט במדינה ובכל סמליה. לא חבל?! לא עצוב? וכל זה רק בגלל תאוות בצע של המדינה ושל קשרי ההון שלטון. שמישהו יתעורר לפני שיהיה מאוחר מידי. בעצם. מאוחר מידי.
קרס ו | 06.05.11
21.
אני חושב שאם חברות הליסינג היו נוהגות בשקיפות מלאה המצב היה שונה
כבעל רכב ליסינג ב11 שנים האחרונות אני לא יעיז לקנות רכב ליסינג אני יודע מה חלק מהרכבים הללו עוברים ויותר מזה אני רואה איך מטפלים בהם. אני לא ישלם שקל עבור רכב ליסינג גם את זה שהיה אצלי ב3 שנים האחרונות
 | 06.05.11
16.
הבעיה מתחילה ונגמרת במשרד האוצר, שממציא לנו כל פעם מלכודת חדשה:
כל סיפור הרכב הצמוד הוא מחלה ישראלית, כי על ההטבה הזאת (על הנייר, כי המאושרים שוכחים שההטבה יורדת להם מהברוטו לצורכי פנסיה) משלמים פחות מס הכנסה מהמס המוטל על השכר. אחרת כל העסק הזה של הליסינג (התפעולי, נוסף לכל הצרות) לא היה מתרומם. בחו"ל ליסינג הוא פשוט פתרון מימון למי שרוצה לקנות רכב ולא לשלם עליו את כל המחיר בזמן הקנייה. הצעד הקודם של הממשלה, העלאת שווי הרכב הצמוד, היה בכיוון הנכון, אבל אז קמו חברות הליסינג, ועשרות אלפי השכירים שנהנים מההטבה, על הרגליים האחוריות - וכרגיל בארצנו, הממשלה עצרה את התהליך הנכוןן.
איציק | 06.05.11
14.
יש לנו מדינה מפגרת קודם כל לוקחים מס 50% מס יותר על ליסינג ואז מקפיצים את מחיר הדלק
וכל זה בזמן שהתחבורה הציבורית בארץ חאפרית וגם יקרה כלכך שעדיף להחזיק אוטו. לנסוע בתחבורה ציבורית זה בערך כמו לשלם שירביצו לך ואני לא מכיר הרבה מזוכיסטים. בסוף החישוב זה לא עולה הרבה פחות ,לוקח לך פי 3 יותר זמן להגיע ואתה לרוב עומד ואתה גם חשוף ליותר אנשים שיכולים להיות חולים...
מישהו | 06.05.11
11.
הבעיה מתחילה ונגמרת במחירון הפיקטיבי של מר לוי יצחק, שמאפשר לחברות הליסינג
לקבל מימון על סמך מחירי מכוניות מצוצים מן האצבע. מספיק לפתוח לוח ידיעות מהיום, ולראות שחברות הליסינג הגדולות ביותר מוכרות, לדוגמא, מזדה 3 2008 ב- 57,900 ש"ח, כשהמחירון הוא 83,000, כדי להבין את האבסורד. הרי אם כמעט כל המזדה 3 בארץ (והפורד פוקוס, והמיצובישי לנסר וכו') נמכרו לליסינג ולהשכרה, הרי שאם החברות הללו מוכרות את הרכב ב- 70% ממחיר המחירון, מחיר המחירון חסר כל משמעות. בעצם רכבי הליסינג, המהווים בטחונות למינוף העצום של חברות הליסינג, שווים בממוצע כ- 25% פחות מהערך המיוחס להם. (ובפועל עוד פחות לאור העובדה שאלה נכסים קשיי-מימוש). כשחברה גדולה או שתיים יקרסו והמפקח על הבנקים יתחיל לחקור את הסיבות למימון המטורף שהבנקים העניקו להם ללא בטחונות מספקים, יהיה צריך לבדוק גם למה המחירון שעליו נשענו הבנקים - ואשר כולם בענף יודעים שאינו קשור למציאות - שימש כאבן מנחה לקביעת שיעור הבטחונות הללו.
אפרים | 06.05.11
9.
הישראלי כבר לא טיפש...התאונות של הליסינג בשיתוף מכון הבדיקה...שמחליק ענין...
רוב הליסינג תאונות לא פשותות שבעזרת "בדיקת מכון הבית" נעלמות מהדוח....נוכלים שעובדים יד ביד....והקונה הטיפש רוכש....כאילו חדש מהנילון...הם באמת שמים נילון...חדש...מומלץ לכל רוכש להפעיל זהירות וחשדנות רבה..!!!,להיעזר במומחה חיצוני !! ללכת לבדיקה תמיד למקום שאתם בחרתם בעצמכם !!!! ראו הוזהרתם !!!!!! יש כמובן ,מעט מאוד מכוניות מה שנקרא "נקיות"וצריך קשרים לזה......
סןד כמוס | 06.05.11
8.
אל תתנו יד לפרזיטים שרוצים לאכול אתכם פעמיים!
פעם אחת הם מוכרים לכם בליסנג את הרכב, אחרי 3-4 שנים הם כבר השיגו את מלוא ערכו, וכעת כרכב משומש הם גובים יותר ממה שהוא עלה להם? אתם מבינים את זה? שייחנקו במאגרים שלהם! גם בחצי מחיר לא כדאי לקנות ליסנג, כי הביקוש שלו אחר כך אפס, אל תקחו סיכונים מיותרים.
אומלט | 06.05.11
7.
מחירי המכוניות גבוהים בלי שום פרופורציה.....
במדינות העולם המערבי מכוני בת 3 שנים עולה חצי ממחיר מכונית חדשה .רק בארץ יורד ערך המכונית ב- 7עד 10 אחוז שזה דבר אבסורדי לחלוטין.לדוגמא בארצות הברית מכונית משטרה שיה על הכביש כמעט שנתיים נמכרת ב-10% ממחיר מכונית חדשה מאותו דגם.מכוניות ליסינג או יד שניה נמכרות לאחר 3 שנים החצי ממחיר רכב חדש. בארץ מחירון לוי יצחק קובע אחרת .לתשומת חברות הביטוח מחירון לוי יצחק דופק גם אותכם.
מוריס | 06.05.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת