אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

שברולט וולט קפצה לביקור בישראל

15 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

14.
נראה כהרכב המשתלם מכולם. טיוטה,אחיזת עיניים
אני לא מבין את האמריקאים והישראלים. כל האיברידיות זה החרטה הגדולה בעולם. תצרוכת דלק של 14.5 קמ לליטר זה ביג דיל? כל רכב דיזל ארופאי צורך פחות דלק. עובדה שבגרמניה הרכבים האלו נכשלו. והגרמנים הם אלופי היעילות. לראשונה מאז התחיל עיניים ההיברידיות(החרטה) נראה כי יהיה רכב חסכוני באמת.
 | 28.05.11
12.
שימו לב לקומבינה של רשות המיסים
אפשר לומר שזה רכב חשמלי, כי מה שמחובר לגלגלים זה מנוע חשמלי. אם זה רכב חשמלי הוא יקבל פטור ממס קנייה. אמה-מה:יש לו מנוע קטן שמשמש כגנרטור, אז רשות המיסים תגדיר אותו כרכב היברידי ולא כרכב חשמלי. שורה תחתונה: מס ארבעים אחוז במקום פטור ממס. המחיר של הוולט יהיה 160 עד 200 אלף שקל, ואף אחד לא יקנה את את האוטו
מני | 28.05.11
10.
לכל המגיבים שרוצים פאנל סולארי - רדו מזה. זה קשקוש.
הקרינה המקסימלית בשיא הקיץ באמצע הצהריים היא בערך קילוואט למ"ר. הפאנלים הסולאריים הטובים ביותר שיש בשוק יכולים להמיר פחות משליש מזה לחשמל. אז מה קיבלתם? אם כל הגג, מכסה המנוע והבגאז' מכוסים בתאים סולאריים (וברור שזה לא כך) אז יש לכם בערך 2 קילוואט בשיא השמש, שזה סדר גודל של שלושה כ"ס... ומה קורה כשהשמש לא בשיא השמיים או אם הרכב חס וחלילה חונה בצל? בקיצור - תבדקו את המספרים. זה לא רלוונטי.
 | 25.05.11
2.
נשמע מצוין. חסר רק פאנל סולרי יאפשר טעינה מהשמש בחנייה
מתי כבר נראה כאלה פה, בארץ? אם היו גם מוסיפים לי פאנל סולרי על הגג, כזה שאחרי שעברתי את 40 ק"מ והגעתי לעבודה גם ידא להטעין סוללה בכדי שיהיה לי עוד 40 ק"מ לחזור בלי דלק ובלי חשמל. לא לשכוח. רוב הרכבים בארץ ישראל חונות תחת כיפת שמיים ולא בחניונים מקורים. פאנל כזה היה מספק להערכתי 50-80% מהחשמל הנדרש לנסיעות היום-יומיות שזה בדר"כ למקום העבודה-סופרמרקט-בית ושמש כידוע לכם - לא חסר לנו. כן, כן, אני מודע לזה שפאנל כזה לא מספיק לנסיע על גבי החשמל, אבל הוא בהחלט יכול לספק טעינת סוללה ל40-80 ק"מ במשך 9+ שעות שרכב עומד בחנייה בזמן שכולנו עבדים.
ג'ין | 24.05.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת