אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ניתוח "כלכליסט": השוק השתנה, הסלולריות עדיין לא לגמרי

3 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

2.
מה שאומר שפרטנר התבססה בעיקר על קנסות ועונשים ללקוחות שלה...
ואני לא מכיר אף אדם נורמלי שירצה להיות מנוי ולשלם את הכסף שהוא מרוויח לחברה שהתבססה שנים רבות על מתן עונשים וקנסות ללקוחות הקבועים שלה, שבסך הכל ביקשו לקבל שירות. נסו לקבל שירות מהם היום.. תתייבשו הרבה לפני שמישהו מהם יתייחס אליכם. שלא לדבר על החיובים המיותרים שהם עושים בשיטת מצליח.
אחד מהשטח | 26.05.11
1.
פשוט מגיע להם.החברה היחידה ללא זכות קיום.
תעריפים שערוריתיים זמני המתנה של מדינת עולם 3 נציגים לא מקצועים. שמעו בדיחה... לפי 3 חודשים הגשתי להם קבלה של אייפון שקניתי בחו"ל בכדי לקבל ניתוק זיקה והחזר חודשי ונחשו מה קרה??? לפני שבוע אני בודק את החשבון ורואה שאיני נהנה מהזיכוי המיוחל...יצרתי איתם קשר ומה הם אמרו לי.... "מצטערים אבדנו את הקבלה שלך" אבדתם שאלתי?חיכיתי שעתיים וחצי במרכז שרות כדי למסור אותה ועכשיו אתם אומרים לי שאבדתם אותה???? חברה של רמאים והחברה היחידה שמתקנת מכשירי אייפון במעבדות חיצוניות כבר שנה ויותר ללא אישור של Apple
יודע דבר | 26.05.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת