אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ברק הודיע על מינויו של דב בהרב ליו"ר התעשייה האווירית

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
סיפורים פה, סיפורים פה
(1) כיצד הוא מתכוון ליישם את שיטת גלי הפיטורים השנתיים בתעשייה האוירית? (2) האם ידוע לו שלא ניתן לבצע שלושה שינויים ארגוניים - מבניים גדולים בשנה כמקובל באמדוקס? (3) רבים מהכישורים של דב - קשר עם שוקי ההון ואנליסטים בדגש חברות תוכנה, ניהול מוטה שורת רווח בחברה עם צבר הזמנות יציב דרך מנופי ביצוע מהירים (בעיקר עלות כח אדם), נפנופי ידיים בכנסים נוצצים - לא יועילו בתעשייה האוירית ועדיין, יש לברך על מינויו של אדם בעל יכולות ורקורד בסקטור הפרטי על פני הבנים-של, המלקקים-של, וחסרי החוליות למיניהם שמאיישים על עך הרבה עמדות כוח במשק הישראלי העקום. בהצלחה
סנטה קלאוס | 06.06.11
5.
מי שמכיר את שתי החברות...
נסיון בכספים בחברה רב לאומית לא מתאים לתעשייה האוירית כיום שהיא חברה ממשלתית ישראלית שחלות עליה מגבלות רבות שלא מאפשרות לה להיות חברה גלובלית ולהתחרות בשוק הגלובלי כמו שצריך. בנוסף יש את ועד העובדים, וההנהלה הבכירה, שנהנים מתנאים טובים. בגלל סיבות אלו לא ברור מה האינטרס של דב לקחת את התפקיד, אלא אם הובטח לו הסרת מגבלות כתנאי לכניסה לתפקיד. אם אכן יוסרו מגבלות וועד העובדים ישתף פעולה עם ההנהלה והדירקטוריון, החברה תהפוך תחרותית יותר. בקיצור, עצה לדב, תבדוק טוב לפני שאתה לוקח את התפקיד.
עצה לדב  | 06.06.11
2.
דב בהרב אדם טוב
באמדוקס הוא הצליח בתנאים קשים אבל היה מאחריו צוות מלוכד ותכליתי. לא היה ספק שהוא ולא אף אחד אחר מנהל את החברה. בתעשייה האוירית הוא כינור שני כי מי שמוביל אותה הוא חיים כץ. כדי לנהל את החברה בהרב צריך לסלק את ועד העובדים ולנהל אותה כמו שהוא ניהל את אמדוקס. רק כך הוא יוכל להפריט אותה כי המשקיעים לא יהיו מוכנים לקנות חברה שבה אי אפשר לפטר.
הפרפר | 06.06.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת