אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"הרכבת תיסגר ב-17 באוגוסט - אם לא תיושם תוכנית הבטיחות"

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
הצגת עובדות
עד כה כל התגובות פה היו קיצוניות לגמרי אז אני אנסה לעשות קצת סדר... עובדי רכבת ישראל בניגוד למה שהציבור חושב הם אנשים שעובדים קשה...ממש קשה. מפעל הרכבת הוא מפעל שלא מפסיק לעבוד בכל שעות היממה על מנת שתמיד יהיו קרונות וקטרים מוכנים להסיע נוסעים לכל מקום בבטחה ושתמיד הקו יהיה תקין ובטיחותי. על כולנו לזכור שמסילת הרכבת היא כמו כביש למכוניות וכמו שיכול לקרות מפגע בכביש כך גם במסילה ותמיד עובדי הרכבת יגיעו בהקדם לתקן על זה על מנת להבטיח תנועת רכבות סדירה ובטוחה. אי אפשר רק להתלונן ולומר שכל הזמן הרכבת והעובדים לא בסדר.תמיד יש מקום לבדוק במה מדובר אבל העם הישראלי לא מוכן לשמוע.תמיד מישהו אשם ולא משנה מה הסיבה.כל אחד במקום עבודתו רוצה לעשות את המוטל עליו בצורה הטובה ביותר ובתמורה רוצה להרגיש שמקום עבודתו בטוח ומסודר ודואג לו אבל ברכבת יש רצון לבצע הפרטה.הציבור כמובן לא עוצר ולו לשניה אחת לחשוב מה יקרה במקרה שבאמת תתבצע ההפרטה הזאת.הציבור לא מבין שהדברים יהפכו להיות גרועים.הבטיחות תרד ויחד איתה כל האיכות והאחזקה.מטרתם של הקבלנים היא לחסוך ולהכניס כסף לכיס וממש לא לדאוג לביטחון הציבור שכן זה מה שייקח להם את המזומנים מהכיס. אני קורא מכאן לעם ישראל לעצור לרגע 1 קטן ולחשוב האם באמת כדאי להתלונן תמיד על הרכבת והאם באמת כדאי לבצע הפרטה מוסכנת או שאולי כדאי לתת "דב" לעובדי הרכבת ולוועד שלהם ולהבין שהם עושים הכל בשביל שיהיו מסילות נוספות ותנאים טובים יותר גם לציבור ולא רק לעצמם.עיצרו ותבינו היום הכל נעשה ברכבת למען הציבור !!!
זיו | 13.06.11
5.
עובדי הרכבת הם הטובים ביותר......
למה אני טוען כך? בטח כולם שואלים נכון..?? כי תבינו אין אף פועל תאילנדי שישיה מוכן לבא ולעבוד שעות מטורפות בשכר זעום כל כך... מה זה פה קוטפים עגבניות? מלפפונים בחממה? רבותי יש פה ציבור שלם שעובד ימים ולילות כי שנוסעי הרכבת יגיעו בבטחה למחוז חפצם אז למה להכתים ציבור שלם של אנשים עם משפחות מה??? לעובדי ברכבת אין ילדים שנוסעים ברכבת? אני מצפה מהשר שאים הוא רוצה בטיחות בתקן ארופאי אז הוא חייב להבין שהשכר של ציבור הנהגים חייב להיות בהתאםכמו כן תנאי הפרישה שלהם וסביבת עבודתם חייבת להתאים לבטיחות. בתור אחד שיודע אני מעביר מסר לשר ואומר אל תאיים עובדי הרכבת מהכרות אישית שלי איתם לא סופרים אותך!!! תסגור את הרכבת היום ולא בעוד חודשיים כדיי שהתאונה הבאה לא תאלץ אותך לדבר יותר שטויות ממה שאמרת עד כה!
אחד שיודע | 12.06.11
2.
הבטיחות היא הבעיה הכי קטנה של הרכבת - השירות המזעזע הינו הבעיה האמיתית
יש לטפל גם בהיבט הבטיחותי, אך חשוב מכך, חובה להחליף את שדרת ההנהלה ברכבת באנשים מוכשרים עם תודעת שירות גבוהה. יש להחליף את העובדים הלא מוכשרים והלא יעילים בעובדים מקצועיים, חרוצים ומוכשרים. יש ליצור מנגנון שיתגמל את העובדים בגין שיפור מתמיד באיכות השירות לנוסע. לא עוד שכר מופרז בגין עבודה חלקית, לקויה וזלזול בנוסע, אלא שכר בסיסי אליו יתווסף בונוס שיתונה בעמידה ביעדים ברורים. חובה להציב מדדים לאיכות ואמינות השירות לנוסע (דיוק, תדירות ושעות הפעילות), אחרת לא עשינו כלום. בטיחות חשובה, אבל זו הבעיה הכי קטנה של הרכבת. לתשומת לבך מר כץ.
הנוסע המתמיד | 12.06.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת