8. ל-7. למה סתם להתפרץ? 206+ משווקת עם תיבה ידנית - ולא AL4 (שאכן ידועה לשמצה) והמחיר אחרי ההנחה באמת הופך את הסופרמיני הזאת לאלטרנטיבה לדגמי מיני שהפכו לפופולריים לאחרונה. רק לטעמי האישי העיצוב החדש דווקא פחות חינני מהקודם שאפילו היום נראה חביב ומושך. ג.ג. | 15.06.11 (ל"ת)
7. ל- 5, ואיך תיבת ההילוכים האוטומטית? אני מקווה שאתה נהנה מהתיבה הנהדרת הזו - AL4, זו תיבה חכמה שלומדת את התנהגות הנהג. תיבה מעצבנת שמחליפה הילוכים במקומות הלא נכונים ואם מעדכנים את התוכנה, היא מושכת את ההילוכים ובגלל זה הרכב זולל יותר דלק. חוץ מזה, אחרי 4 עד 5 שנים, הרכב מתחיל לייצר תקלות ובלאי חלפים די מוגבר לרבות מערכת חשמל, מזגן, רכיבים בתיבת הילוכים וכו'. אחד הימים המאושרים בחיי היה היום שמכרתי את הרכב הזה. הגעתי למצב שנמאס לי להתחבק עם המוסכניק כל שני וחמישי ולהפרד בכל פעם מאלפי שקלים. א.א | 14.06.11 (ל"ת)
5. 206+ - פירוט בדבר הרכב מבעלים טרי כן כן, גם אני ניגשתי לסוכנות עם ציפיות נמוכות וציפיתי ל-206 ארכאית וותיקה. קיבל את פניי רכב יפהפה, לאחר מתיחת פנים ושדרוג משמעותי באיכות החומרים הפנימית. הגיע הזמן להודות: המנוע מיושן! אבל זמינות מומנט טובה שלו ומשקל עצמי נמוך מאד של הרכב מובילים לזריזות רבה שלו. אגב, אמינותו של המנוע דווקא בשל גילו, מוכחת. האבזור שמקבלים עם הרכב מלא (צבע מטאלי, קודנית, מרימי שמשות, ואפילו חישוקי סגסוגת קלה - "מגנזיום" וניקלים). לרכב 4 כוכבי בטיחות, 4 כריות אוויר, ESP ו ABS. לא בראש הקטגוריה אבל רחוק מאד מאד מאד מה-205 כך שההשוואה גם אם בצחוק לא במקום. בהיבט האיבזור יש כמה לקונות: חלונות ידניים מאחור, כיוון ידני של המראות. ועדיין, במחיר הנוכחי המוצע מדובר בלהיט אמיתי. ממליץ על נסיעת מבחן - תתפלא כמה תתרשם. אלעד | 13.06.11 (ל"ת)
3. שטויות, תגיעו לכל סוכנות ועם לא הרבה שכנוע וכסף תקבלו הנחה יותר גדולה בקלות ואת זה אני אומר מנסיון אישי. פשוט צריך להיות סבלני, והמחיר יורד בעשרות אלפי שקלים דרומי | 13.06.11 (ל"ת)
2. ל-1: למעשה,ה- 206 עדיין מיוצרת!!! היא נקראת 206+ ("פלוס") וחיצונית די דומה ל-207. אע | 13.06.11 (ל"ת)
1. יש גם מבצע של 60,000 ש"ח על פיג'ו 205 חדשה.... לא הפסיקו ליצר את ה-206 לפני איזה עשר שנים? אדי | 13.06.11 (ל"ת)
בלעדי ל"כלכליסט": רוצים פיז'ו בהנחה? חפשו בשופרסל
9 תגובות לכתיבת תגובה