14. השלטים פונים לכיוון העירוני. אין בעיה גם בכבישים של מעצ וגם בכבישים עירוניים - כאשר השלט פונה לכיוון העירוני, ניתן לפרסם עליו. הגיע הזמן שהמדינה (מעצ) תעשה כסף בדיוק כמו שהשוק הפרטי עושה בחסות עיריות ומועצות אזוריות רענן | 15.06.11 (ל"ת)
12. מרחב ציבורי המרחב הציבורי אינו שייך למעצ אפילו לא לרשויות הממשל. המרחב הציבורי כשמו כן הוא, הוא שייך לציבור ואין לשום גוף הזכות לטמא אותו. huxh praer | 15.06.11 (ל"ת)
11. המרחב הציבורי שייך לכולם ואי אפשר לכער אותו עוד אני מחכה לחבר הכנסת שימשיך את דרכו של ס. יזהר שהתנגד בסוף שנות השישים לכיעור הדרכים. רק חוק נגד הפרסומות יוריד אותן מהדרכים ויתן לנו לנהוג שלומית | 15.06.11 (ל"ת)
10. אם נשאל "מי צריך את זה?" לכל דבר נפתח שאלה פילוספית עמוקה מאוד, שתוביל אותו למסקנה שהמדינה עושה יותר בשביל הרווח מאשר בשביל האזרחים. אנונימית | 15.06.11 (ל"ת)
9. פרסום שלטים ומסכי ענק פוגעים בריכוז הנהג ,יש פה סטירה הרי כולם יודעים שיש קומבינה בין הגופים הקשורים לנושא שמגלגלים מליונים על חשבון הבטיחות בכבישי הארץ pablo | 15.06.11 (ל"ת)
8. תקחו 15 שקל מכל נהג בשנה ואל תשימו לנו פרסומות - זה יכסה 30 מליון אני מוכן לשלם אלון | 15.06.11 (ל"ת)
7. מעולה.כסף למדינה ופחות פקקים הסחת הדעת תגרום לתאונות והרוגים וכך יפחתו הפקקים . הרי זו מטרת הממשלה, לדאוג לאזרחים לא? יובל | 15.06.11 (ל"ת)
6. העלויות הגבוהות של הפרסום הן הסיבה העיקרית ליוקר המחייה כאשר פרסום מוצר או שרות עולה כל כך הרבה כסף, זה משליך מיידית על המחיר הסופי של המוצר. בסופו של דבר גם דוחפים לנו פרסום לעיניים בזמן נהיגה, וגם אונסים אותנו לשלם על זה דרך מחיר מופקע של המוצר. אז מה היה קודם - הביצה או התרנגולת? אורית | 15.06.11 (ל"ת)
4. חבל מאוד. הפרסומות מסיחות את הדעת אך מעבר לכך מזכירות לאדם את כל מה שאין לו לפיכך הן הופכות אותו מתוסכל. תסכול אינה המילה המדוייקת לתאר את הרגשות שפרסום מעורר באדם אך איני מצליח למצוא מילה יותר טובה. זהו מין מצב שבו האדם מאמין שאם ירכוש את המוצר המפורסם כל בעיותיו יפתרו. אני לא יודע אם המציאו לכך מילה בעברית. או באנגלית. אולם נראה שזה הבסיס לתחרותיות היתר בחברה שלנו ולמה שקורים בעולם המערבי "התפוררות המרקם החברתי", כי הפרסומות מבדילות אותנו אחד מהשני ודוחפות לפרק לאט ובוודאות את מה שקרוי "החברה". זהו אותו תסכול שמוביל לצריכת יתר שטובה כל כך למפרסמים. אז לשים עוד פרסומות? זו שטות! הצטערתי שהשיבו את הפרסומות לאיילון לפני מספר שנים ומאז מספרן נסק. לאור האמור לעיל, המפרסמים צריכים לשלם לנו עבור הזכות לפרסם. הם גורמים לנו להרגיש כפי שתיארתי והם צריכים לשלם על זה. תום | 15.06.11 (ל"ת)
3. השלטים מסיחים את תשומת הלב מנהיגה - מסוכן מאוד. מדוע כתיבת הודעת SMS בנייד מסוכנת והתבוננות בעומק מחשוף של דוגמנית על כרזת ענק אינה מזיקה ? מע"צ אמורים להגביר את הבטיחות בדרכים. הצבת שלטים שמסיחים את דעת הנהגים פוגעת בבטיחות. התעסקות מע"צ בנושא פרסום והפניית משאבי כח אדם ותקציב לנושא באה על חשבון תיקון ליקויים בטיחותיים. מוטב כי יעסקו בנושא אחריותם ולא יחפשו מקורות מימון תמוהים. למה שלא ישתלו עצי פרי בצידי הדרכים וימכרו את התוצרת ? או כל מיני רעיונות הזויים אחרים. בוריס | 15.06.11 (ל"ת)
1. הזוי. חברה ממשלתית צריכה לחשוב איך להועיל לאזרח ולא איך לפגוע בו כדי להגדיל את ההכנסות שלה. לא יתכן שיציפו אותנו בפרסומות ויפגעו בריכוז הנהגים תמורת בצע כסף! אזרח | 15.06.11 (ל"ת)
בלעדי ל"כלכליסט": מע"צ מוציאה מכרזי פרסום על הגשרים והמחלפים בבעלותה
16 תגובות לכתיבת תגובה