אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלעדי ל"כלכליסט": מע"צ מוציאה מכרזי פרסום על הגשרים והמחלפים בבעלותה

16 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
העלויות הגבוהות של הפרסום הן הסיבה העיקרית ליוקר המחייה
כאשר פרסום מוצר או שרות עולה כל כך הרבה כסף, זה משליך מיידית על המחיר הסופי של המוצר. בסופו של דבר גם דוחפים לנו פרסום לעיניים בזמן נהיגה, וגם אונסים אותנו לשלם על זה דרך מחיר מופקע של המוצר. אז מה היה קודם - הביצה או התרנגולת?
אורית | 15.06.11
4.
חבל מאוד.
הפרסומות מסיחות את הדעת אך מעבר לכך מזכירות לאדם את כל מה שאין לו לפיכך הן הופכות אותו מתוסכל. תסכול אינה המילה המדוייקת לתאר את הרגשות שפרסום מעורר באדם אך איני מצליח למצוא מילה יותר טובה. זהו מין מצב שבו האדם מאמין שאם ירכוש את המוצר המפורסם כל בעיותיו יפתרו. אני לא יודע אם המציאו לכך מילה בעברית. או באנגלית. אולם נראה שזה הבסיס לתחרותיות היתר בחברה שלנו ולמה שקורים בעולם המערבי "התפוררות המרקם החברתי", כי הפרסומות מבדילות אותנו אחד מהשני ודוחפות לפרק לאט ובוודאות את מה שקרוי "החברה". זהו אותו תסכול שמוביל לצריכת יתר שטובה כל כך למפרסמים. אז לשים עוד פרסומות? זו שטות! הצטערתי שהשיבו את הפרסומות לאיילון לפני מספר שנים ומאז מספרן נסק. לאור האמור לעיל, המפרסמים צריכים לשלם לנו עבור הזכות לפרסם. הם גורמים לנו להרגיש כפי שתיארתי והם צריכים לשלם על זה.
תום | 15.06.11
3.
השלטים מסיחים את תשומת הלב מנהיגה - מסוכן מאוד.
מדוע כתיבת הודעת SMS בנייד מסוכנת והתבוננות בעומק מחשוף של דוגמנית על כרזת ענק אינה מזיקה ? מע"צ אמורים להגביר את הבטיחות בדרכים. הצבת שלטים שמסיחים את דעת הנהגים פוגעת בבטיחות. התעסקות מע"צ בנושא פרסום והפניית משאבי כח אדם ותקציב לנושא באה על חשבון תיקון ליקויים בטיחותיים. מוטב כי יעסקו בנושא אחריותם ולא יחפשו מקורות מימון תמוהים. למה שלא ישתלו עצי פרי בצידי הדרכים וימכרו את התוצרת ? או כל מיני רעיונות הזויים אחרים.
בוריס | 15.06.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת