אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מוזי ורטהיים: "קמתי הבוקר והרגשתי כאילו אני מרוח כולי בקוטג'"

112 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

102.
לא פלא שפרופר נחלץ לטובת ורטהיימר-2 מהמשפחות ששולטות במדפי הסופר
ורטהיים שולט על טור אחד בסופר : קוקה קולה, נביעות, פריגת, בירות היינקן וקרלסברג, ומשקאות נוספים. פרופר, שולט על: מדף החטיפים המלוחים (במבה, ביסלי וכו), מדף הפסטות, המרקים, רטבים, קוסקוס וארוחות מוכנות. כמו כן שולט גם במקפיאים: עוף טוב, טבעול (שמחיריה דורשים חרם בפני עצמו), שום ומוצרי דורות. כמו כן שולט במדפי הדגנים (נסטלה), ובמזון לתינוקות (מטרנה). גם נתח שוק משמעותי משוק הגלידות (נסטלה), קפה נמס נסטלה, ועוד ועוד. כמעט שכחנו את החומוס והסלטים התעשייתיים (והעלובים) שגם. עליהם שולט פרופר.
די, נמאסתם! | 16.06.11
101.
די להתבכיין, תתחילו לעבוד ולא להציק לנו בכתבות שטחיות על יקור של שקל. בטלנות
תמיד יש עליות מחירים\ אבל כאן אנשים מגזימים, תופסים טרמפ על חשבון כמה משועי הארץ, מיטב אנשי העסקים שתורמים לכלכלת המדינה. די לפופוליזם הזול של שביתת קוטג' מגוחחת! ניצה בן דב חיפה
ניצה בן דב | 16.06.11
100.
הוא הרגיש מרוח בקוטג, אבל באצם הוא מורח אותנו.
איך הוא מסביר את העובדה שמוצרי המזון ובכללם מוצרי החלב בארץ יקרים כמעט פי שניים מאשר באירופה ? באשר לתחרות ,היא קיימת רק בדמיונו הפרוע . למעשה יש כאן קרטל מאורגן היטב בהסכמתה השקטה של הממשלה תומכת העשירים של ביבי.
cinege | 16.06.11
98.
נא להציג מספרים !!
אי אפשר למרוח את הציבור ולהגיד לציבור המחיר בירידה אם מביאים בחשבון הגורמים האלה והאלה . משמעות דבריו כי הרווחיות שלו טיפה ירדה .כי הוא ספג עליית מחירים מסוימת . בעלי טרה צריך להפעול בשקיפות ולגלות כמה הוא מרוויח על גביע קוטג. וכן להסביר מדוע הקוטג בחול זול יותר ....
נחום  | 16.06.11
97.
תשמעו, אני מעמד הבינים ויש לי מה להגיד
אנחנו משפחה בת חמש נפשות. עובדים, משתכרים בסדר. גומרים חודש אבל עם הלשון בחוץ. פעם היינו קונים מותרות. קורונפלקס,חטיפים, פירות מכל מיני סוגים, מוצרי חלב מגוונים. כיום, קונים רק סוג אחד של פרי ואת זה שזול ביותר. קורונפלקס התחלף בקוואקר ואת הגבינות הלבנות, אנחנו משאירים לילדים מתוך אחריות הורית ומחשבה שהם זקוקים לשילדה טובה בעתיד. על גבינה צהובה שמטיפים לנו לא לאכול עם אחוזי שומן גבוהים ויתרנו מזמן. תגידו לי אתם האם אפשר לשלם 18 שקלים על גבינה צהובה לייט.עכשיו , הורדנו גם את הגבינות הלבנות. תגידו לי אתם שזאת הגזרה האחרונה ושלא נסבול מחוסרים תזונתיים...
רמה | 16.06.11
96.
כנס לחנוכת הקתדרה לממשל תאגידי בישראל על שם אקרמן בבית הספר למינהל עסקים באוניברסיטת בר אילן
הבנתם את זה"כנס לחנוכת הקתדרה לממשל תאגידי בישראל על שם אקרמן בבית הספר למינהל עסקים באוניברסיטת בר אילן" בוזגלו קם בבוקר אכל את הקוטש שלי והלך לחנוך את ???????? ובא לו לבכות כי שפכו עליו קוטש
בוזגלו חונך נעל | 16.06.11
86.
מה אתם מאשימים את מוזי תאשימו את תנובה המונופול ששולט על החלב בארץ !!
לא יכולה להיות תחרות אמיתית כאשר תנובה היא המונופול בשוק החלב. מאז שטרה נכנסה בצורה רצינית לשוק התחילה תחרות רצינית ואמיתית בשוק מוצרי החלב עד אז תנובה ושטראוס עשו כל העולה על רוחם. רק הקוט'ג זה הבעייה שלכם מה עם מחירי הדלק,הדיור המים, מוצרי המזון והצריכה. לפני חצי שנה הייתי באיטליה בלב רומא, קניתי בסופר שנחשב יקר וכל פעם שיצאתי משם אמרתי לאשתי שאם המחירים בארץ היו כמו בסופר "היקר הזה ברומא" היינו כל חודש חוסכים 50% בקניות חודשיות.
ישראלי | 16.06.11
80.
ממש בא לי לבכות מרחמים...שיחשפו בכמה הם קונים את החלב מהרפתנים!!!
מחיר החלב אינו אמור להשפיע בכהוא זה על מחיר התוצר הסופי! אם הם היו משלמים שקל לליטר...או אפילו חצי שקל לליטר אז אולי הייתה השפעה....אבל זה ממש לא המצב בארץ...הרפתנים מקבלים גרוש וחצי והמחלבות גוזרות קופון!
איל | 16.06.11
73.
אל תדאג אנחנו נחרים את קוקה קולה גם כן
אחרי הגבינה יבואו גם מולר וגם מוצרים אחרים כמו קוקה קולה שמחירו כפול מארצות הברית שם מוכרים 2ליטר קוקה קולה במחיר 0.99 סנט לבקבוק וישנם מבצעים של 12 פחיות ב3.99 דולר אז תצפה שגם זה יגיע גם הקפה אנחנו הצרכנים נתחיל ללמד אתכם בעלי ההון השחצניים מה זה צרכנות נבונה ולא לעשוק אותנו.
שוקי | 16.06.11
69.
סיפורי הקוטג"
הכל פוליטיקה מתי מישהו בדק את מתח הרווחים של הרשתות. גם הצדקנות של מילירדר המשקאות לא עושה רושם הקוזק הנגזל במהדורת מוצרי חלב ומשקאות קלים . כלום לא יעזור ימשיכו לרדות בנו ואנחנו נחריש חלק מאיתנו ישלים הכנסה בדרך לא דרך אחרים ימותו מרעב או מחוסר יכולת לקנות תרופות ונמשיך להחריש האם המדינה מלאה את ימיה? כל אחד שיפשפש
בני אהרון  | 16.06.11
68.
אני מסכים איתך
מר וורטהיים היקר אני מסכים איתך לחלוטין. אתה צריך להתבייש כבעל הון. מה שקורה עם הקוטג' ולא מעט מוצרים אחרים זה בזיון. אתה מוזמן להיות עשיר כקורח מבחינתי. אבל אם זה אומר שלילד אחד ברחבי ישראל אין ארוחת בוקר בסיסית בגלל תאוות הבצע שלך אז תתבייש לך.
דורון | 16.06.11
66.
לגד פרופר
תפסיק לדבר שטויות!! ורטהיים קנה את טרה כי זו הזדמנות עיסקית ולא כי הוא עשה טובה למשק הישראלי וגם לא לצרכן הישראלי. ולראייה - גם הקוטג' של ורטהיים נמכר באותה רמת מחיר. הוא לא שבר את השוק ולא יצא מגדרו למען הצרכנים. אז באמת... דבר לעניין. ולגבי ורטהיים שאומר אני מתבייש להופיע כבעל הון - וואלה, זו אולי האמירה הכי מענינת שנשמעה כאן בתקופה האחרונה. בהחלט מעניינת. ותוסיף לך עוד הגיג שקראתי באחד הטוקבקים: "משפחות הפשע".
ענב | 16.06.11
64.
צמד שקרנים מתחסדים
לפני כ 30 שנה אמר לי בעל מפעל ליצור ביגדי ים את הדברים הבאים: 90% מהיצור שלנו מיועד ליצוא ו 10% לשוק המקומי 50% מהרווחים שלנו הם מהשוק המקומי.....אזרחי ישראל הם פרה נחלבת ע"י בעלי אינטרסים וטייקונים. אחד ממוקדי הכוח החזקים ביותר הוא החקלאים גם בימי קרב מול רצועת עזה דאגו למעבר עגלים לרצועת עזה שחלילה מחיר הבשר הטרי לא ירד בשוק המקומי. חברת הכנסת יחימוביץ מקשקשת מחיר הדלק בצרפת דומה מאוד למחירו בארץ מחיר גבינת קממבר בצרפת נע בן 2 אירו (10 ש"ח) ל גג 3 אירו לגבינות מיוחדות. כמות החלב וההשקעה הדרושים להכנת הגבינות בצרפת גדולים פי כמה מהמוצר העלוב שנקרה גבינת קוטג'. לפני כמה שבועות (בחופשת הפסח) רכשתי בסופרמרקט בפריס ענבים מדהימים שיובאו מצ'ילה הם עלו 15 ש"ח לק"ג בזמן שבארץ מכרו לפריירים ענבי בוסר חמוצים ב 40-50 ש"ח לק"ג. מדוע בסופרמרקט בצרפת מחיר בקבוק שמן זית מעולה הוא כמחצית ממחירו בארץ ? הסיבה מאוד פשוטה הלובי החקלאי דואג להטלים על השמן המיובא ומונע כל תחרות. מדוע אקטיביה פירות יער של חברת דנונה נמכר בסופרמרקט בפראג בחצי מחיר לעומת המחיר בארץ ? דנונה=שטראוס ! שבדיה היא מדינה יקרה ? ממש לא ביולי שנה שעברה הינו שבועיים בשטוקהולם על יד הבית היה סופרמרקט והמחירים היו נמוכים בעשרות אחוזים לעומת המחירים בארץ. צימר בצרפת באזור סופר מתוייר (5 ק"מ ממון סאן מישל) עולה בן 40 ל 50 אירו ללילה לזוג + ארוחת בוקר. מדוע בארץ המחיר כפול לפחות?
דוד | 16.06.11
59.
מגי 10 צודק - למה מים "שחורים" [ולא בריאים} עולים כל כך הרבה
אני יודע למה- למעלה מ 30% מהמחיר זה בגלל הפרסומות המטומטמות [לדעתי] למה מים עם טעם [כל שהוא] זה ב"טרוף שלנו" ולמה משקה שחור גורם לי [או יגרום] לקפוץ ולקשקש על רכבות???? אתםיודעים כמה פעמים החליפו את "האריזה" של הקוטג??. בתנובה צירו את הבית [אותי זה לא שיכנע] בטרה ציירו כתמים שחורים [גם זה לא משכנע] בשטראוס הפרסומות עם הפרחים [או מה שזה לא יהיה] או הרקדים והלהקות שאמורות לשכנע אותי [ולא מצליחות] לרכוש קצת חלב או לבן ממותק. כשבעלי החברות יעבירו את המיליונים שהם "שורפים" על פרסומות לנו לצרכנים על ידי הורדת המחירים זה יעזור. רשת "רמי לוי" אינה מפרסמת והחנויות מלאות המלחמה בין "הבלבול" ל"דילדול" לא תורמת דבר חוץ מאשר מנפחת את כיסיהם של המפרסמים [ותתפלאו אך המקורבים נהנים גם מהרווחים של הפירסום - מה הם פריארים?]
אלן | 16.06.11
57.
השאלה היחידה: תיאמתם מחירים? כן או לא? אם כן - קנס כבד וכלא
מר ורטהיים, תצהיר שלא תיאמתם מחירים ושלא פעלתם בניגוד לחוקי ההגבלים העסקיים. תוסיף ותצהיר שאם תיתפס באי אמירת אמת בנושאים הנ"ל, תשלם כופר של 20 מליון ש"ח ותיכנס לחודש לכלא. ואז אולי נאמין לך. אבל גם נחקור, ליתר בטחון.
עורך דין | 16.06.11
56.
עלות ייצור כ30 אגורות
נוסיף מיסים, שיווק הפצה ופרסום - נגיע אולי לשני שקלים עלות לסיטונאי. כל השאר רווח נקי. מה יותר פשוט מלראות את הדוחות הכספיים של החברות? מתוכם ניתן לדעת את העלויות האמיתיות. רק לקרא, הכל כבר שם. אין תחרות, היצרניות עובדות על המדינה ועלינו הצרכנים. אבל הבעיה שאין כל כך ברירה בדיוק בגלל מבנה השוק. אם לא נקנה קוטג' אז נקנה גבינה לבנה ושוב אנחנו שבויים שלהם. מה הפתרון? 1. להתיר יבוא חופשי ופרוע של כל מוצרי המזון- כולל קוקה קולה, פירות, ירקות, ביצים וכדומה. לא צריך לרחם על "חקלאים" כי הכל בסוף  חוזר לעסקנים. כדאי ומומלץ לקרא גם את דוחות מבקר המדינה עלל ענף הלול לדוגמה. ושלא יעבדו עליכם. שבת שלום
tאורי | 16.06.11
53.
חצי אמת גרועה משקר!!!!
אני מציע לורטהיים וחברינו להציג לקהל בכמה אגורות (לא אחוזים) עלה מרכיב החלב והאנרגיה בקוטב. להערכתי נגיע לאסורות בודדות. רוב עליית המחיר היא לרווח!! עוד משהו: נראה אתכם מפרסמים דוחות כספיים על רווחיהם מהקוטג. ואז הציבור ינוכו כי רווחיהם עלו פלאים.
כלכלן | 16.06.11
51.
התמימות הורגת- הם מונעים הגדלת מכסות חלב
מונעים הגדלת מכסות חלב כדי לשמר מחיר גבוה ואז מאשימים את החלב היקר במחיר מוצרי החלב די עם התמימות די עם לעבוד על כולם די להיות גזלנים על גב חלשים תאפשרו הגדלת מכסות חלב(הרפתות בארץ יכולות להעלות את התפוקה) תורידו מחיר החלב ותורידו את שאר המחירים ואז במקום להרוויח 2 מליון שקל לחודש תרוויח 1.9 מ שקל לחודש נכון לגבי כל הנהלים
התמימות | 16.06.11
46.
לא לייבוא מקביל מחו"ל - כן לפיקוח מחדש על היצרנים הקרטליסטים
אחוזים גבוהים של ייצור החלב נשפכים - ויש לבכות על זה... הכל בשביל מחירים גבוהים ומופקעים למוצרי חלב! אפשר להפיק או למכור\לתרום את עודפי ייצור החלב בהרבה אפשרויות. המחירים כיום מופקעים ויקרים פי 2 גם בהשוואה לחו"ל - ולמעשה פי 4 יחסית לשכר הממוצע - בערך כמו מחירי הדלק והדיור ...! לא לייבוא מקביל מחו"ל - כן לפיקוח מחדש על היצרנים הקרטליסטים שעושקים את המחלבות וגונבים מהצרכנים. מחירי מוצרי החלב צריכים לרדת בחצי ! ואת העודפים במקום לשפוך - יש למכור לגורמים בחו"ל. גם ככה יש הרבה ייבוא מקביל של מוצרי חלב כולל גבינות וכו' - וכמו שהיה עד היום - גם אם יהיה יבוא לא תהיה ירידה משמעותית במחיר - כי היבואנים המקומבנים יסגרו מחיר עם היצרנים המקומיים ועם הפוליטיקאים והפקידים - כך שכולם יחגגו על חשבון הצי-בור...כרגיל.
 | 16.06.11
45.
1: אז אני אסביר לך
החלב באירופה מסובסד ע"י הממשלה. היצרנים קונים חלב גולמי בחצי מהמחיר שהוא נמכר בארץ, ואת ההפרש הממשלה משלמת לרפתנים. יצרני החלב מקבלים חלב זול, ולכן מוצרי החלב שם זולים יותר. הפתרון הוא לא להתחיל לסבסד פה, חלילה אלא לייבא מחו"ל חלב ואבקת חלב מסובסדים. שהפראיירים באירופה יסבסדו גם אותנו.
דני | 16.06.11
39.
לא קוטג ,גם גבינה טוב
אני תמיד אומר קופסת הקוטג כזאת קטנה כבר מה יש בה אדם אחד יכול לגמור אותה בקלות .למה הם לא שמים כמות יותר גדולה במחיר סביר ,מחר ימכרו לנו כפית קוטג במחיר 8 שקל ,מי קובע את הכמות של הקוטג ,מזה 250 גרם הבעיה בקוטג שאתה מורח את הגבינה על פרוסה אתה לא יכול לשים קצת זה לא יכסה את הלחם ואז אתה שם כמות גדולה ,לפעמים אפילו חצי קופסה ,זה לא כמו גבינה לבנה שהיא נמרחת ,וכמות קטנה מספיקה לדעתי טוב שאנשים יוותרו על הקוטג ויעברו לגבינה לבנה ושהיצרנים יאוכלו את מה שהם בישלו .
אודי | 16.06.11
32.
וורטהיים יוצא מנקודת המוצא כי על הציבור המסכן לממן 100% מהסיכון בכל העסקים כולם.
וזאת הבעיה. עשירי המדינה הסבורים כי על הציבור החבוט במדינת ישראל לקחת את כל הסיכון בכל העסקים כל הזמן: הדלק עולה - הדלק יורד - הדולר עולה - הדולר יורד - המחירים תמיד יעלו באמתלה כזו או אחרת. ז"א - 100% מהסיכון עליכם. כל שנשאר לי לעשות הוא לעדכן את המחירים מידי פעם ולעזאזל הכל. אם, למשל, קוראים לי אביבית כהן וקניתי את פסגות ביוקר - אין בעיה. כל שצריך לעשות זה להרים קצת את הרווחים בקוטג'. קוראים לזה ריכוזיות. אני במקום ורטהיים הייתי מתחבא שבוע.
סתם אחד | 16.06.11
28.
שיצחק עד מחר בסופו של דבר הוא ואשר החברות יפסידו... כי הישראלים לאט לאט
מחכימים ומשנים את המנטליות שלהם. תחשבו שאתם יכולים לקנות BMW,ALFA ROMEO, AUDI ועוד מותגים שיותר זולים בחצי מחיר, כן זה אכן אפשרי לדוגמה רכב של Alfa romeo mito לדוגמה שעולה כ- 150K יעלה 75K... אתם רק צריכים להחליט איזה דגם אתם לא קונים במשך חצי שנה. למה אתם לא מבינים שאנחנו כוח גדול ואנחנו צריכים לנהל את השוק והמחירים. כך בכל דבר שאנחנו צורכים. דרך אגב מאוד מפתיע אותי שאף אחד לא מדבר על גלידות וגבינות אחרות. הלוואי ונתאחד ובאמת נעשה שינוי במדינה לטובה. תודה לכם.
איתי | 16.06.11
27.
התחרות במשק החלב קשה ביותר?
אז איך זה שמחירי מוצרי החלב עולים כמעט כולם בסיביבות 7 שקל זה לא נקרא תיאום מחירים? אז מה כן? תחרות מטורפת למה הלקוחות לא מרגישים את זה? הבעיה היא שהם חושבים שאנחנו בכיס שלהם לא משנה כמה הם יעלו את המחירים.. כל הכבוד למי שמצטרף למחאה, מי יתן ויתחילו לעשות תחרות כמו שצריך במקום הזה.. מחירים באירופה וארה"ב הדברים עולים חצי מחיר.. פשוט לא נתפס
מוזילא | 16.06.11
25.
זה לא עניין של כן או לא בעל הון. זה תלוי מאיפה ההון הזה בא, ואם ההון הזה
הושג כתוצאה מעושק של צרכנים שבויים, שאין להם אלטרנטיבות אחרות. כועסים כל הבנקים - כי אי אפשר לחיות כאן, ללא חשבון בנק, הבנקים יודעים זאת היטב, וגובים עמלות בהתאם. כך גם לגבי מזון, אנרגייה (דלק), מים, וכן - גם טלפונים. לעומת זאת על צ'קפוינט, ועל העומד בראשה, ועל דומיהן אף אחד לא כועס, לא מתרעם, ולא אומר שהונו הושג בגזל - וזאת למה ? כי הם פועלים בשוק חופשי לחלוטין, שבו אף אחד לא באמת _חייב_ לקנות את המוצרים והשירותים שלהם, והלקוחות שלהם הם לא לקוחות שבויים. יחי ההבדל הקטן !!
 | 16.06.11
24.
הפרה הישראלית היא אלופת העולם בתפוקת חלב, כל החליבה היא אטוטמטית
מרחק המשלוח הוא מינימלי לעומת אירופה וארה"ב, הפועל מקבל שכר מינימום מגוכח, אלא מה, במחלקת הקוטג' יושבים מהנדסי הייטק ומייצרים במו ידיהם את גבישי הקוטג' אחד אחד ומסדרים אותם בעדינות בתוך האריזה. כל מהנדס מייצר 33 גבישים בשעה, בכל אריזה יש 100 גבישים, מהנדס משתכר 950 ש"ח ליום ברוטו, עובדים בשלש משמרות משמרת שניה מקבלת תוספת של 25% ומשמרת שלישית 50% כך שגביע קוטג' שנמכר לנו בשבעה וחצי ש"ח עולה לייצרן המסכן פי כמה וכמה, תעשו את החשבון, פשוט צדיקים בדורם
פרה חולבת | 16.06.11
23.
יש דרך פשוטה לראות אם ורטהיים צודק
בהנחה שהחרם יתפוס חזק (וכך אני מאוד מקווה שיקרה) נראה עד לאן יירדו המחירים. ככה אפשר לראות עד כמה היצרניות יכולות לקזז במרווח שלהן. יש לי תחושה שלא מעט. הגיע הזמן שנהיה קונים חכמים וכשמשהו יקר לנו מידי, פשוט לא לקנות. המחירים בטוח יירדו לאחר מכן.
מישהו | 16.06.11
9.
מחיר הקוטג'
מוזי ורטהיים טוען שהאשם בעלית המחירים הם מחירי האנרגיה. בכתבה בכלכליסט מהיום "סערת הקוטג': כך עליית מחירי המזון משנה את הרגלי האכילה" נכתב שמחירי המזון בארה"ב עלו השנה ב3.1% בלבד. האם הם חייםעל פלנטה אחרת? האם אינם מושפעים ממחירי האנרגיה? למוזי וורטהיים פתרונים.
אריה | 16.06.11
3.
בא לי לבכות, מסכן מוזי
כל קופסאת קוטג' נמכרת בהפסד. זה תחום לא ריווחי. כל גרגר קוטג' שווה את משקלו בזהב. למעשה תנובה טרה ושטראוס מסבסדים את הקוטג' כי עם ישראל אוהב קוטג' והם רוצים שנאכל קוטג'. בחיאת מוזי - קצת אינטיליגנציה. דרך אגב מוזי, המחיר שאנחנו משלמים על הקוטג' הוא לא תיאורטי, אנחנו מרגישים אותו בכיס בכל קנייה. אבל באמת, למה שזה יעניין אותך.
מוזי שטוזי | 16.06.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת