19. תשובה ל 4 בחלק מחברות התעופה את מקומות שמורים והעסק עובד על בסיס כל העולה זוכה. לכן חברות התעופה גובות תשלום על עליה מוקדמת למטוס וכך אפשר לתפוס את המושבים הטובים... יואב | 20.06.11 (ל"ת)
18. תשובה ל - 4 א. אם אנשים מוכנים לשלם, למה לא לגבות כסף (הרי גם אוכל ושמיכה אפשר להביא מהבית)? ב. בגלל שלוקחים תשלום על מזוודות שעולות לבטן המטוס האמריקאים מעלים כמה שניתן על המטוס, מה שיוצר עומס על התאים, מה שנותן יתרון למי שעולה ראשון. | 20.06.11 (ל"ת)
16. ספיריט זו דוגמא גרועה הכרטיס עולה גרושים אם אתה בא עם חולצה ארנק וזוג מכנסיים 30 אחוז מאל על. אז אתה משלם על השאר אני | 20.06.11 (ל"ת)
15. תשלום עבור השגחה על קטין נשמע לגיטימי והגיוני-למה לשים במרכאות שזה "שירות" ? זו אחריות ומעמסה מיוחדת על הצוות ונימת הבקורת אינה מוצדקת. דני | 20.06.11 (ל"ת)
14. מנכ"ל ריינאייר הציע לגבות לירה שטרלינג עבור שימוש בשרותים אחרי שימוצו כל אפשרויות הסחיטה האחרות. וזה עוד יגיע | 20.06.11 (ל"ת)
11. אוזניות בטיסה ניתן לרכוש באיביי מתאם בין האוזניות הפרטיות שלכם (שקע 3.5 מ"מ) לשקע הכפול במטוס. עולה פחות מדולר אחד כולל משלוחה לארץ. הכי משתלם, הכי היגייני וסאונד יותר טוב מהאוזניות באקונומי. נוסע מתמיד | 20.06.11 (ל"ת)
10. זה לא קורה באירופה כי ישנן חלופת רכבת בארה"ב מלבד מספר זעום ביותר של קווים איכותיים בעיקר בחוף המזרחי, אין רכבות נוסעים יעילות. נסיעה ברכבת מניו יורק לדטרויט אורכת בין 12-16 שעות!!! עם עשרות עצירות ארוכות בדרך בעוד שטיסה אורכת שעה. היחס נכון להיום צריך להיות בין ארבע לחמש שעות של רכבת רגילה לשעת טיסה. ברכבות מהירות כמו ביפן ובחלק מהקווים המהירים באירופה היחס עומד על ל 2:1. אם מודדים זמן door to door מהרגע שאדם יוצא מהבית עד שהוא מגיע ליעדו, ישנם מקרים רבים מאד באירופה שנסיעה ברכבת מקדימה את הטיסה וזאת בשל זמני הגישה והיציאה משדות התעופה והשהיה בהם. ארה"ב היא מדינה שלא דואגת לאזרחיה. עניינו של הממשל הוא רק בחברות העשירות ולכן אין ולא יהיו בה שרותי רכבות נוסעים מפותחים. אבי | 20.06.11 (ל"ת)
8. מצויין - תמשיכו ככה! בסיכומו של דבר, נוסע כמוני - שלא רוצה אוכל כי הוא ישן בטיסה ובין כה האוכל גרוע, לא מעוניין באזניות מאותה סיבה, נוסע עם מזוודה אחת קטנה (למה לסחוב?) והמקום לא ממש מעניין אותו (אני ישן מצויין בכולם) - יכול לקבל אחלה מחיר, שייתכן מאד שהוא בעצם מחיר הפסד לחברת התעופה. את הרווחים החברה תעשה על חשבון הפראיירים שלא יכולים בלי הפינוקים הקטנים. תמשיכו ככה. יואל | 19.06.11 (ל"ת)
6. כל הכבוד!!! חברות התעופה בארצות הברית סוף כל סוף מצאו דרך להיות רווחיות. תעשיית התעופה באופן מסורתי הפסידה כספי משקיעים לאורך שנים... שוב - בראבו!!! אלמוני | 20.06.11 (ל"ת)
5. אל על "גנבים", כנוסע מתמיד קיבלתי תמיד מושב מועדף ללא תשלום. 59 דולר על מושב מועדף, למה?, גנבים!!!!!! | 20.06.11 (ל"ת)
3. ודיוטי פרי גם בטיסות רבות גובים כסף על מוצרי דיוטי פרי אוזניות סרטים שיחות טלפון שתיה חריפה וכמובן: מחלקה עיסקית, מחלקת תיירים, ועוד ברק | 19.06.11 (ל"ת)
2. סתם שאלה לא היה עדיף לעשות את הכתבה הזאת על חברת אלעל או אוליי חברה ישראלית ניראה לי מגוחך שזה על חברות אמריקאיות האם אתם מראים לי כמה המצב בארץ ״טוב״ יחסית לעולם ? כי הוא לא. תומר | 20.06.11 (ל"ת)
1. פרט שולי ששכחתם לציין הוא שתשלומים אלו בדיוק מאפשרים מחיר זול מה שעשו חברות התעופה נועד להוזיל את מחיר הטיסה. מאחר ולא הרבה אנשים משתמשים בשמיכה ובטיסות פנימיות לא כולם מעלים מזוודות למטוס, החליטו לגבות על זה כסף כדי לייעל את התהליך ומצד שני להוזיל את מחיר הטיסה הבסיסי. MrJones | 19.06.11 (ל"ת)
כך פועלות חברות התעופה להגדיל את הרווחים
19 תגובות לכתיבת תגובה