אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

כך פועלות חברות התעופה להגדיל את הרווחים

19 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

10.
זה לא קורה באירופה כי ישנן חלופת רכבת
בארה"ב מלבד מספר זעום ביותר של קווים איכותיים בעיקר בחוף המזרחי, אין רכבות נוסעים יעילות. נסיעה ברכבת מניו יורק לדטרויט אורכת בין 12-16 שעות!!! עם עשרות עצירות ארוכות בדרך בעוד שטיסה אורכת שעה. היחס נכון להיום צריך להיות בין ארבע לחמש שעות של רכבת רגילה לשעת טיסה. ברכבות מהירות כמו ביפן ובחלק מהקווים המהירים באירופה היחס עומד על ל 2:1. אם מודדים זמן door to door מהרגע שאדם יוצא מהבית עד שהוא מגיע ליעדו, ישנם מקרים רבים מאד באירופה שנסיעה ברכבת מקדימה את הטיסה וזאת בשל זמני הגישה והיציאה משדות התעופה והשהיה בהם. ארה"ב היא מדינה שלא דואגת לאזרחיה. עניינו של הממשל הוא רק בחברות העשירות ולכן אין ולא יהיו בה שרותי רכבות נוסעים מפותחים.
אבי | 20.06.11
8.
מצויין - תמשיכו ככה!
בסיכומו של דבר, נוסע כמוני - שלא רוצה אוכל כי הוא ישן בטיסה ובין כה האוכל גרוע, לא מעוניין באזניות מאותה סיבה, נוסע עם מזוודה אחת קטנה (למה לסחוב?) והמקום לא ממש מעניין אותו (אני ישן מצויין בכולם) - יכול לקבל אחלה מחיר, שייתכן מאד שהוא בעצם מחיר הפסד לחברת התעופה. את הרווחים החברה תעשה על חשבון הפראיירים שלא יכולים בלי הפינוקים הקטנים. תמשיכו ככה.
יואל | 19.06.11
1.
פרט שולי ששכחתם לציין הוא שתשלומים אלו בדיוק מאפשרים מחיר זול
מה שעשו חברות התעופה נועד להוזיל את מחיר הטיסה. מאחר ולא הרבה אנשים משתמשים בשמיכה ובטיסות פנימיות לא כולם מעלים מזוודות למטוס, החליטו לגבות על זה כסף כדי לייעל את התהליך ומצד שני להוזיל את מחיר הטיסה הבסיסי.
MrJones | 19.06.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת