אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

שופרסל: "היינו שמחים להיכנס גם לתחום החלב עם המותג הפרטי"

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

2.
ברור שהם שמחים: יציפו את השוק בזול, יהרסו יצרנים מקומיים ואז יעלו מחירים אפילו עוד יותר מהיום
השיטה הידועה. רק במדינה שלנו רשת ששולטת ביותר מ-50% מהשוק לא מוגדרת מונופול ויכולה להמשיך לדרוס את התחרות ולהתנות חוזי מכירה ושכירות בכך שלא יפתחו לידה מתחרים. שופרסל לא חלק מהפתרון היא חלק גדול מאד מהבעיה של יוקר המחירים, והיא ה"תנובה" של הרשתות - הצרכן משלם על כמות הסניפים והפרסום הבלתי פוסקים שלה.
ישראקרטל שופרסל מגה | 19.06.11
1.
גם המותג הפרטי לאחר מספר חודשי הרצה עולה כמו "מותגים מוכרים"
מר האנטר היקר אני יודע שתשמחו לעשות הכל בכדי לשמור על הלקוחות כפי הנגזר משמך. אבל לצערי בפעמים האחרונות שאני מבקר בסופרים שאתה מנהל אני מוצא את המותגים שלך נמכרים במחיר זהה ל"מותגים" אחרים סתם דוגמאות: שמנים ומוצרים חד פעמיים . לתדהמתי הרבה מוצרים שאינם ממותגים אינם נמצאים על מדפי המרכולים אותם אתה מייצג. אני מוותר על מותגיך הפרטיים ורוצה לראות מתחרים במחיר גם על מדפי המרכולים שאתה מיצג.
שמח בחלקם | 19.06.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת