אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

על פריוס, וולט ומה שביניהן

27 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

19.
המדינה לא תוותר לעולם על ההכנסות המגיעות מהמכונית...
יש גם את העניין של הכנסות המדינה מהמס על הדלק,כיום-ככל שניסע יותר כך נהנית המדינה מהמסים,לכן,לא ניראה שיהיה מצב כזה שנוכל לטעון את הרכב החשמלי ללא תשלום "נאה" לקופת המדינה,הזכירו לאחרונה רעין לחיוב לפי קילומטרז',כלומר,נוכל לטעון חשמל בכל צורה ובלבד שהמדינה תקבל את הנתח שלה,אם אלמוני יצליח למצוא שיטת טעינה שלא תהיה מהשקע החשמלי -כמו אנרגיה סולרית למשל- בסופו של דבר יחוייב לפי כמות הקילומטרים שנסע,כך שהמכונית לעולם תישאר ה"פרה החולבת" של המדינה... מה שבוודאי מצער את כולנו...
אלי | 23.06.11
13.
יותר מ 200K ש"ח לשברולט וולט?
מי יסכים לשלם את המחיר המטורף הזה? הריבית על הכסף עולה יותר מהחיסכון בדלק חבל מאוד, כי הפוטנציאל גדול: אני נוסע 40 אלף ק"מ בשנה, קצת פחות מ50 ק"מ לכל כיוון ביום עבודה. כלומר מצד אחד הוולט מספיקה לי בדיוק, מצד שני, היא לא נתקעת כשנגמר החשמל ולכן אני לא מפחד אגסי? שימשיך למכור אוויר חם - אני לא קונה
נהגוס | 22.06.11
8.
סיכוני בטיחות ועומס יתר של טעינה בשקע חשמלי ביתי- קשקוש בלבוש
כל מדינה מערבית מאפשרת את הטעינה בשקע חשמלי ביתי- וזה מאוד בטיחותי. רק פה זה בעייתי. חרטה ברטה. הבעיה היחידה זה שכנראה בטר פלייס המפסידנית העיקרית עם דבר זה יצא לפועל שיחדה כמה שרים מטמטמים להוציא את הטעינה מחוץ לחוק, וגם לשר האוצר לא יהיה דרך לחלוב עוד קצת כסף מהאזרחים. אין בעיה, שהמכוניות האלו ימכרו בארץ, אני בטוח שתהיה איזה ערכה פיראטית שבעזרתה כן יהיה אפשרי לטעון את הרכב בשקע ביתי, ואני מכריז בזאת שאני הראשון שיקנה את הערכה הזו, ושבטר פלייס וכל שאר השרים האידיוטים שלנו שיעבירו חוק זה ישקו לי בתחת, כי על אפם וחמתם, אני אטען את רכב הזה בחשמל ביתי.
רונן | 22.06.11
2.
מרתון מתחיל בצעד קטן, ואלו בדיוק הצעדים הראשונים
זה נכון שהחסכון שלהן עוד מוטל בספק. אבל כיום רוב האנשים מתחילים להבין שמכוניות אלו הן אמינות לפחות כמו המקבילות עם מנוע רגיל ללא חשמל, והיצרנים והטכנולוגיה משתפרים מיום ליום. במבט לאחור הן יזכרו כמכוניות מהפכניות לגמרי, ששינו את העולם.
עידן | 22.06.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת