26. מה ההבדל בין מכונית חשמלית לבין מקרר,מזגן או מדיח נהפוך הוא המכשירים הבתיים עובדים כל היום בעוד שהמכונית החשמלית תטען שעות ספורות בלבד בכל יום,בעיקר בשעות הלילה,ולא תכביד על עומס החשמל רוני | 25.06.11 (ל"ת)
25. לא יתנו לך לחסוך בהוצאות רכב. סיפור שטעינה בתית מסוקנת כרתה -או עומס על רשת החשמל- פשות כולם רוצים ליקפוץ לנו על הגב ולהיתחבר לוריד--- ezra | 25.06.11 (ל"ת)
24. פשוט לא יאומן המדינה שלנו היא מספר אחת בעולם במציצת כסף מחשבונות הבנק של אזרחיה כמו גם ביצירת כל מיני מונופולים שפועלים בלי תחרות לוקחים מוצר\שירות מעניין והופכים אותו למסחטת כסף. פשוט לא נתפס. מהנדס | 23.06.11 (ל"ת)
20. שחיתות!!! איך הרשו לבטר פלייס לטרפד אפשרות לכל מכונית נטענת אחרת???? להחרים את בטר-פלייס!!! אדי | 23.06.11 (ל"ת)
19. המדינה לא תוותר לעולם על ההכנסות המגיעות מהמכונית... יש גם את העניין של הכנסות המדינה מהמס על הדלק,כיום-ככל שניסע יותר כך נהנית המדינה מהמסים,לכן,לא ניראה שיהיה מצב כזה שנוכל לטעון את הרכב החשמלי ללא תשלום "נאה" לקופת המדינה,הזכירו לאחרונה רעין לחיוב לפי קילומטרז',כלומר,נוכל לטעון חשמל בכל צורה ובלבד שהמדינה תקבל את הנתח שלה,אם אלמוני יצליח למצוא שיטת טעינה שלא תהיה מהשקע החשמלי -כמו אנרגיה סולרית למשל- בסופו של דבר יחוייב לפי כמות הקילומטרים שנסע,כך שהמכונית לעולם תישאר ה"פרה החולבת" של המדינה... מה שבוודאי מצער את כולנו... אלי | 23.06.11 (ל"ת)
18. הצרכנים הנפגעים צריכים לצאת כנגד העדפת בטר פלייס מחאת הקוטג' צריכה לעבור לנושא זה. מדובר על כסף ענק שיכול להחסך מאיתנו בטעינה ביתית. קוט'ג בטר פלייס | 23.06.11 (ל"ת)
17. צריך לאפשר טעינה זולה בשעות הלילה צריך לאפשר טעינה זולה בשעות הלילה ואז לא יהיה עומס במשך היום. אסור שחשמל לרכב יהיה יקר. התקדמות הטכנולוגייה צריכה להייטיב לאזרח לא לממשלה. קוטג' | 22.06.11 (ל"ת)
16. לא רוצה גם וגם זה שאנחנו נעבור להיברידי לא יעזור למלחמה בדלק כי בסופו של דבר היא לא חשמלית מלאה. אנחנו עדיין נצרוך בנזין ועדיין נשלם כמו חמורים, עדיף להפרד מהזוועה הזאת לצמיתות עם רכב חשמלי מלא. בזזזז | 22.06.11 (ל"ת)
15. לא רוצה גם וגם זה שאנחנו נעבור להיברידי לא יעזור למלחמה בדלק כי בסופו של דבר היא לא חשמלית מלאה. אנחנו עדיין נצרוך בנזין ועדיין נשלם כמו חמורים, עדיף להפרד מהזוועה הזאת לצמיתות עם רכב חשמלי מלא. בזזזז | 22.06.11 (ל"ת)
14. טוב לראות שדברים מתקדמים בטר פלייס הייתה הראשונה בארץ ועכשיו הטויוטה נכנסת (למרות שהיא רק חצי חשמלית)...אני מאמין שככל שהתחרות תתקדם גם התנאים יהיו יותר טובים. בנתיים אחרי ששכללתי גם את עלות הרכב וגם את הקילומטרים נראה שדווקא בטר פלייס דיי עדיפה. אמריקנה | 22.06.11 (ל"ת)
13. יותר מ 200K ש"ח לשברולט וולט? מי יסכים לשלם את המחיר המטורף הזה? הריבית על הכסף עולה יותר מהחיסכון בדלק חבל מאוד, כי הפוטנציאל גדול: אני נוסע 40 אלף ק"מ בשנה, קצת פחות מ50 ק"מ לכל כיוון ביום עבודה. כלומר מצד אחד הוולט מספיקה לי בדיוק, מצד שני, היא לא נתקעת כשנגמר החשמל ולכן אני לא מפחד אגסי? שימשיך למכור אוויר חם - אני לא קונה נהגוס | 22.06.11 (ל"ת)
12. המוח מנופח, מרוב רעש הנעשה סביב המכונית החשמלית עבורי מכונית, זה לא להיות תלוי באף אחד, בלי קונסים וקומבינות. | 22.06.11 (ל"ת)
11. פריוס רגילה מול פלאג-אין למה יש פער כ"כ גדול בין פריוס רגילה לפריוס פלאג-אין ? אפי | 22.06.11 (ל"ת)
10. שוב, הממשלה היא הסמרטוט של הטייקונים. אנחנו רואים לאורך כל הדרך, שהממשלה עובדת עבור 15 המשפחות. איך יתכן? האם עברנו את השואה בשביל זה?? ג'ורג' | 22.06.11 (ל"ת)
9. בטר פלייס הצליחו לעבוד על פואד בן אליעזר שלא הבין מימינו ומשמאלו ואישר טעינה מבוקרת צריך שר תשתיות כמו משה כחלון | 22.06.11 (ל"ת)
8. סיכוני בטיחות ועומס יתר של טעינה בשקע חשמלי ביתי- קשקוש בלבוש כל מדינה מערבית מאפשרת את הטעינה בשקע חשמלי ביתי- וזה מאוד בטיחותי. רק פה זה בעייתי. חרטה ברטה. הבעיה היחידה זה שכנראה בטר פלייס המפסידנית העיקרית עם דבר זה יצא לפועל שיחדה כמה שרים מטמטמים להוציא את הטעינה מחוץ לחוק, וגם לשר האוצר לא יהיה דרך לחלוב עוד קצת כסף מהאזרחים. אין בעיה, שהמכוניות האלו ימכרו בארץ, אני בטוח שתהיה איזה ערכה פיראטית שבעזרתה כן יהיה אפשרי לטעון את הרכב בשקע ביתי, ואני מכריז בזאת שאני הראשון שיקנה את הערכה הזו, ושבטר פלייס וכל שאר השרים האידיוטים שלנו שיעבירו חוק זה ישקו לי בתחת, כי על אפם וחמתם, אני אטען את רכב הזה בחשמל ביתי. רונן | 22.06.11 (ל"ת)
7. אופניים לכולם כולם פירסמו כבר לפני שנה שהם מתכננים לסלול שבילים לאופניים. מי שרוצה לעשות שבילי אופניים, עושה כאילו... פיני | 22.06.11 (ל"ת)
6. מחאת העם הבא: פלאג אין נגד דיקטטורת עופר ואגסי הבא נפצח במחאת הצרכנות הבאה - פלאג אין. בעד התרת התקנה אישית של עמדת הטענה בייתית. נגד מונופול עופר ואגסי פלג יוני | 21.06.11 (ל"ת)
4. לא לפחד מטעינה מנוהלת תפרידו בין טעינה מנוהלת של בטר פלייס שהיא יקרה להחריד בגלל הצורך לממן את תחנות ההחלפה והסוללות היקרות, לבין ספקי טעינה אחרים שיקחו מחיר שפוי לטעינה שרק מעט גבוה ממחיר החשמל בשקע הביתי. מיקי | 21.06.11 (ל"ת)
3. לא ניתן יהיה למנוע... אין ספק כי בסוף תהיה טעינה בשקע שבבית, בין אם ברשות ובין אם בלי רשות. ימכרו כבלים מיוחדים המתאימים לחבר את השקע שבבית למכונית החשמלית, אף אחד לא יודע אם החשמל הלך לטעינת המכונית או להפעלת התנור בבית. חשמלאי | 22.06.11 (ל"ת)
2. מרתון מתחיל בצעד קטן, ואלו בדיוק הצעדים הראשונים זה נכון שהחסכון שלהן עוד מוטל בספק. אבל כיום רוב האנשים מתחילים להבין שמכוניות אלו הן אמינות לפחות כמו המקבילות עם מנוע רגיל ללא חשמל, והיצרנים והטכנולוגיה משתפרים מיום ליום. במבט לאחור הן יזכרו כמכוניות מהפכניות לגמרי, ששינו את העולם. עידן | 22.06.11 (ל"ת)
על פריוס, וולט ומה שביניהן
27 תגובות לכתיבת תגובה