אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"לפרסם עכשיו גבינות זו התאבדות"

77 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

71.
תנובה לא יודעים לנהל משבר
הציבור רותח ומוציא את כל מה שהתבשל אצלו בשנתיים האחרונות על מוצרי החלב שמסמלים את כל מה שמושחת ושנמאס ממנו במדינה הזו. לא הבינו את זה מהרגע הראשון ועדיין לא מבינים. כן כולם מזיעים לאן זה יתפתח ומכותבים תוכניוץת מגירה במקום לעשות את הדבר הנכון וזה להוריד מחירים. לתנובה מגיע חרם רציני ושיעשו שם בדק בית בהנהלה. כי הם הולכים להיות באמצע המטרה הזו וחבל.
אלון | 27.06.11
69.
הם אופטימים כי אין להם ברירה
זה התחיל מקוטג" והוקצן על תנובה, מי שלא קורא את המפה יש לו בעיה, תנובה אאוט, כדי לשקם את התדמית זה א.להעיף ראשים (זהבית), ב.להוריד מחירים. ולא תנובה אט אט הולכת מדכי אל דכי. תנובה חייבת לצאת מכל המקררים בבתי האב וכמו כן גם חברות הבת שלה שכמו שכולם קוראים כבר יש להם מושג על אילו מוצרים תנובה חולשת. האמת תמיד כל פעם מול המקרר של הבורקסים והפיצות הייתה עדיפות למעדנות זה כבר השתנה, נכון זה פחות טעים אבל גם פחות כסף, מה שחשוב יותר זה אידאולוגיה. אין לי אינטרס לפרנס גזלנים ומנוקרים.
אזרח | 27.06.11
64.
המשבר יגמר כשאייפקס ימכרו את תנובה
הציבור הישראלי הפך את מחאת הקוטג למחאה נגד תנובה כי ברור שהחברה המונופוליסטית בתחום היא שהוליכה את הקטגוריה של מוצרי החלב לעליות מחירים שמטרתם למקסם את רווחי הבעלים החדשים שקנו את החברה. לכן המחאה וההחרמה של מוצרי תנובה תמשך עד לקריסת החברה או למכירתה על ידי קרן אייפקס, רודפי הרווחים קצרי הטווח, לבעלים חדשים שיקנו את תנובה כדי לשרת את כלל הציבור בישראל.
משה | 27.06.11
62.
תנובה ושטראוס לא נכנסים אלי הביתה
אני בתור עקרת בית פשוטה, לא מבינה בכלכלה ועוד כל מיני מילים גדולות. אבל אני כן יודעת שמזלזלים האינטיליגנציה שלי, בכסף שלי ובמשפחה שלי. זהבית שלפה מהאוב רת האמא שלה. את יודעת מה? אמא שלך לא מעניינת אותי כהוא זה ואני בטוחה שהיא נעלבה שהשתמשת בשמה לשוא. ואם כבר הוצאת אותה מהאוב, אני חייבת לאמר שבמהלך השנים את שכחת מה שאמר שלך לימדה אותך כי אני בטוחה שהוא לא למדה אותך להתנהג בצורה ברוטלית שכזו.
יפית | 27.06.11
61.
לא נשכח ולא נסלח, זהבית כהן אכלה בוסר ושיני תנובה תכהנה!!!
אנחנו נמשיך בחרם ונוריד את תנובה על ברכיה. הציבור הישראלי הפסיק להיות פריאייר, לא ניתן יותר לגזור עלינו קופונים של מאות אחוזי רווח, אם עולה לייצר קוטג' 2-2.5 ש"ח, תמכרו אותו ב- 3.53 ש"ח לרשתות וב- 3.5 ש"ח לצרכן ש"ח ולא ב- 7.5 ש"ח, זה גזל. וכך בכל המוצרים, הציבור הוא לא פרה חולבת, אפשר להרוויח גם בלי לעשוק אותנו.
 | 27.06.11
60.
התגובה של החברות החלב בהתחלה היה נכון, כלומר: להמתין עם התגובות ולראות.
לאחר שראשי החברות ראו שהמחאה לא דועכת כול אחד הגיב לפי עומק היהירות שהוא כלוא בתוכה. אצל תנובה אופי התגובה מלמד שהם לא למדו את הלקח של סילקון בחלב. והתגובה על המחאת הקוטג' זה המישגה השני שמלבד שרמת היוהרה בחברה הזו חצתה את הקו האדום ויש ללמד אותם לקח כזה שיעבורו 100 שנים עד שיתאוששו ממנו אם בכלל... והם חיבים להיות השעיר לעזזאל של כול המשק הישראלי. כן אני גדלתי על מוצרי תנובה ואין שום סיכוי שאני ירשה לבני מישפחתי לנגוע במוצרי תנובה. כסף ממיני לא תראו יותר. אני האדון על הכיס שלי. לגבי שטראוס, האימפטיה זה כלי שאומר: אם שדדתי אותך באופן גס ולא עדין, כעת אני אשדוד אותך באופן מנומס ואהיה מעט יותר עדין, אבל בעבור זה אתה צריך לשלם כעת יותר כי אני מחייך אלייך וגם כי שטראוס זה לא תנובה.... וגם בגלל שאתה עוזר לנו להיות כמו תנובה.... לכן רבותי היו חשדנים באופן קיצוני בכול מה שקשור לשטראוס וזכרו תמיד: כאשר האימפטיה מופיעה בלי מעשים נילווים התומכים במה שהפה יורק זה אומר הולכים לדפוק את הציבור הקונים באופן ניבזי ביותר.... האימפטה זה כיסוי הראש שמכסים בו את המועמד ל 100 מלקות מ 100 כיוונים שונים עד שלא יבחין בין ימינו לשמאלו.... זה מה שתנובה עשתה מיום הקמתה ועד משבר הקוטג'...
אביתר | 27.06.11
59.
הציבור צריך להבין שכוח הקניה 'חזק' יותר מכל ריגולטור
מקווה שהפעם הציבור יתמיד ולא יתפזר לכל מיני כוונים. ההתפזרות - רק מחלישה. ככול שיותר אנשים לא יקנו את המוצר הזה לאורך יותר זמן - התוצאה תהייה טובה יותר. והאפקט יהיה מספיק חזק גם לגבי שאר החברות. כשתנובה תוריד את המחיר - ניתן יהיה לעבור למוצר הבא ! ולא משנה אם זה פסטה, אורז, ...
יעל | 27.06.11
52.
הערה ל#7: גם טרה אינם צדיקי הדור. מר מוזי וורטהיים שולט גם בקוקה-קולה
שהיא מסחטת כספים לא פחות גדולה, אלא שהמים הצבועים-ממותקים שלו אינם מוצר חובה בכלכלת המשפחה. לשלם 5 ש"ח (7.5 לבקבוק) עבור ליטר מים ממותקים ב"מבצע" ולממן פירסומי ענק - לא רציונלי. (מחיר של מי ברז בבית פחות מאגורה לליטר אפילו לאחר השחיטה האחרונה).
אבי | 27.06.11
50.
תנובה שטראוס וטרה גמרו את הסיפור איתנו,.
גנבים גונבים מלא כסף, קוטג' גבינה לבנה לא צריכים לעלות יותר מ-3-4 שקל זה עולה 7.46 שקל אגורות הם גונבים מלא כסף רוצים פרסום הכל כרגיל לא יהיה הכל כרגיל אנחנו לא קונים קוטג' וגבינה לבנה, אנחנו נעשה מחאה יותר חזקה וכואבת, טוב מאוד בקולנוע צעקו להם בוז, חברות של גנבים אתם גונבים את העם שלכם העם שלכם יעניש אותכם לא יקנה ממכם אתם תפסידו מלא כסף, אנחנו ניצא גם לרחובות נשמיע את כולנו אלפי אנשים בעם ונראה לכם מזה גנבים אנחנו נכבוש את הערים שלנו גנבים,.
 | 27.06.11
49.
את הכסף האדיר שהם שופכים על פרסומות
אנחנו סופגים במחיר המוצר אז אולי יותר פשוט לפרסם פחות ולהוזיל את המוצר ? ביננו אף אחד לא רץ לקנות קוטג' בגלל פרסומת תמיד קנינו ותמיד נקנה ( כמובן לא עכשיו ) והבחירה שאתה עושה בסופר \ מכולת היא על סמך הטעם , וגם אם התפתתי לרכוש משהו בגלל אריזה מושכת והטעם חרא אני לא אחזור על הטעות פעמיים נכון ? נכון ! אז בשורה התחתונה תשקיעו פחות כסף בפרסומות ויותר בלקוחות :)
ארז | 27.06.11
48.
לא רק שהמשבר יחריף אלא...
לא רק שהמשבר יחריף אלא כל זמן שעובר ללא התנצלות ותיקון העוול באופן רטרואקטיבי יגרום לו להעמיק. כבר עכשיו הרבה אנשים מבטיחים שלא לקנות תנובה יותר בחיים. אם הם חושבים שהזעם יעבור אז מחכה להם הפתעה לא נעימה. זו בשורה לכל החברות שמפקיעות מחירים.
ניבירו | 27.06.11
42.
תמשיכו בחרם
רק אם לכולנו תהיה הסבלנות וכח ההתמדה החברות המסחריות יתייחסו אלינו הצרכנים ברצינות ויבינו שגם לנו יש גבולות שאנו לא חוצים ויחשבו פעמיים לפני שהן מעלות מחירים שגם כך יקרים אז לא לוותר ולהמשיך ולצמצם במינימום את קניית מוצרי החלב ואת הקוטג' להחרים לגמרי למרות שפתאום אפשר למכור אותו בחמישה שקלים
עמי | 27.06.11
40.
חייבים להמשיך במאבק
גבירותי ורבותי המאבק בעושקי העם חייב להיות מאבק מתמשך. תרבות הצריכה חחיבת להיות כזאת שבוחנת תמיד את המחירים ולא להתפות לקנות בכל מחיר . הכוח בידינו הצרכנים וחברה שלא תנהיג מדיניות מחירים הוגנת חייבת להענש וזה רק בידנו אז כל מי שמרגיש שמוצר מסוים יקר לו שפשוט לא יקנה אותו וכך אם כל אחד יינהג באותה צורה המחירים יהיו שפויים יותר עלו והצליחו במאבק - אם נהיה מאוחדים נצליח גם מול הממשלה שעושקת אותנו במחירי המים!!!!!! הדלק!!!! ומה לא??
אבי | 27.06.11
37.
הטעות של תנובה היא חטא היוהרה - שנים שהיא עושה מליונים על מוצר בסיס שצורכים מתוך הרגל
אבל התנהגות צרכניתם במוצרי צריכה היא קצת אחרת.... היתרון הגדול של המוצרים האלו (החלום של כל יצרן) הוא שהצרכנים קונים אותו מתוך הרגל ולא בגלל צורך (מי מאיתנו לא לקח קוטג' מהמקרר בלי צורך ממשי ?) אבג אותו הדבר בדיוק קורה עם שוק היוגורטים.... החסרון הגדול של המוצרים האלו הוא שברגע שהצרכן מפסיק לצרוך (מכל סיבה שלא תהה) הוא מבין שלמעשה הוא לא באמת צריך אותם... וזה לדעתי מה שיקרה להמון ישראלים עם הקוט'ג. מי שאוהב את הגבינה עם הגושים יחזור לקנות, ומי שקנה מתוך הרגל - "יגמל" לכן לדעתי טועה תנובה ומתנהגת ביהירות. הם חושבים שיש להם מינימום אויר או מים ביד ... אבל ככה זה אחרי שנים של מכירות גדולות נתח שוק עצום - מתנתקים קצת... בלי קשר, אני מאד מקווה שיפתח השוק ליבוא גבינות (לא רק אבקת חלב) אני רוצה לטעום גבינות מכל העולם אולי יש דברים שאנחנו מפסידים ?
M | 27.06.11
36.
הציבור לא טיפש והמשבר לא ייעלם
כנגד כל מהפכה אמיתית, חברתית או פוליטית, ניצבים תמיד אנשים שלא מאמינים בכוחם של אחרים, ציניקנים שלא מאמינים שאפשר לשפר, לעשות ולשנות. התפקיד שלנו, כלפי עצמנו, כלפי המדינה וכלפי הילדים שיגדלו כאן, להוכיח להם שהם טועים. את המחאה הזו אי אפשר לעצור והיא לא ממשיכה בגלל שזה "נוח". היא ממשיכה כי הציבור כועס, רותך ממש על היחס המשפיל והמבזה מצד הממשל ובעלי ההון. היא ממשיכה כי יש גבול לניצול וכי האזרחים כאן מבינים שיש להם כוח ומרגע שהבינו זאת, יהיה קשה לשכוח ולחזור למה שהיה. ומי שחושב שזה קשור רק לקוטג' לא מבין את עומק התופעה. שיצטרף אלינו לפייסבוק ויראה מי מדבר ועל מה מדובר.
יגאל זייפמן | 27.06.11
32.
כולם בלחץ
היועצים האסטרטגים, המפרסמים, חברות פירסום ובעיקר היצרנים בלחץ יעלם תוך שבועיים? בחיים לא! משווים את המשבר לטויוטה? מה הקשר? טויוטה עשתה טעות בביקורת איכות, התנצלה, הורידה מחירים, התייחסה לכל טענה של הצרכן בכובד ראש ואפילו בסלחנות מסויימת ובאה לקראת הצרכן. תנובה, שטראוס והמדינה. מה הם עשו? לקחו יועצים והחליטו מראש מה להוציא מפיקוח ואיזה מוצרים להעלות את המחיר בטיעון של חקור חומרי גלם ומיסים. זה נכון אבל לא מסביר את העליה המטורפת שביצעו בשורה ארוכה של מותרים. עד היום שתקנו. לא עוד. את החזירות של החברות ושל המדינה יותר לא נסבול. נחרים את כולם אם צריך. נכון, יהיה לנו לא נוח, לא בדיוק מה שאליו התרגלנו אבל אנחנו יודעים להסתגל ומחרים אותכם עד חורמה. עד התאדו על 4 תתנצלו, תתחייבו להוגנות בעסקים ותורידו מחיר. רק אז אולי נחשוב מה לעשות לכם הלאה. עד אז אין אפילו על מה להתדיין כי עברתם כל גבול ואתם חןשבים שאנחנו מטומטמים. זה כבר לא יקרה
טל | 27.06.11
30.
The show most go on
חייבים להמשיך את המחאה. צרכנים צריכים להצביע ברגליים. פשוט לצרוך פחות מהמוצרים שהועלו למחאה החברתית. שימו לב! הייצרנים פשוט לא עושים כלום. מחכים שהכל יגמר. לא מורידים מחירים. לא יוצאים בהסברה. פשוט מחכים שהמשבר יעבור. עובדה, משבר שאורך יותר משלושה חודשים גורם גם לאדישים ביותר לבוא לקראת המחאה. יישר כח
גלעד | 27.06.11
25.
המחאה האמיתית זה התנגדות לשכר מינימום ועבודה דרך חברות כוח אדם
המחאה הצרכנית נותנת תקווה של שחר יום חדש. צריך להתנגד לכך ששכר מינימום נהפך לשכר נורמטיבי בהמון תחומים . מועמד שמוצע לו שכר מינימום יקום ויעזוב. לא פחות מ27 ש"ח וגם זה, זה לא הרבה. זה לא פשוט כמו חרם קוטג אבל מאוד כדאי בטווח הארוך. רק זה ישנה את המציאות . ולא לסמוך על ההסתדרות אלא על עצמנו
מיכאל | 27.06.11
24.
המשבר לא יעלם. מהיום מצביעים ברגליים. כבר למעלה מחודש איני קונה קוטג'
למרות שאני צורכת קבוע את המוצר. עליית המחירים והשוואתם למחירים בחו"ל פשוט מעוררת זעם בלתי נסבל. החברות עשו מאיתנו צחוק בעוד שאת אותם מוצרים שאנו קונים כאן בארץ ביוקר בחו"ל הם נמכרים יותר בזול, זאת כאשר מכרו לנו את הסיפור שבחו"ל הכללללל יותר יקרר . בול שייט. מהיום אני מקווה שציבור הצרכנים יצביע ברגליים ויחרים כל חברה שתעז להעלות מחירים. בכלל אני מקווה שיתחילו לייבא מוצרים של חברות מחו"ל לכאן.
אתי  | 27.06.11
23.
המשבר בפרסום
המפרסמים מודאגים מגודל המשבר ,. לא מדאיג אותם שהם תורמים לעלויות המוטלות על מחיר המוצר . הם מודאגים שמא יופסקו מסעות הפרסום וההטעיה של הציבור דוגמת הפרסום ההזוי של מפעלי ים המלח. עליכם להבין שההשפעה שלכם פחתה בהרבה וקיים גורם חדש המשפיע יותר מכם על הצרכנים . יש לקוות שהצמצום בהשפעה יוריד את הכנוסיתכם ומכאן פחות עלויות על מחיר המוצר. נראה מישהו מכם מפרסם קוטג" של תנובה. להמשיך בחרם על תנובה זה המבחן.!!
תום | 27.06.11
18.
תנובה מפרסמת בלוח הפנימי שכל עובד שלה הוא שגריר שלה וצריך לפעול כדי להרגיע את הרוחות
כי תנובה נותנת לו פרנסה. היא מדגישה כי אי שביעות הרצון של הציבור הוא לא בגלל מחיר הקוטג' אלא בגלל ירידה ברמת החיים בכלל ועליות מחירים ועניין של הקוטג' הוא מקרי לגמרה והתנפח בזכות תקשורת. בקיצור, לא מזיז להם.
אני | 27.06.11
15.
לזה שהשווה את המשבר הנוכחי למשבר בטיוטה . הצבור סלח לטיוטה כי התברר שזה בלוף
שקודם על ידי האמריקאים כי לא היתה להם דרך להתמודד עם הצלחת טיוטה . אם אלה התובנות שלך אתה צפוי להכשל . כי הצבור הישראלי מתעורר וזה רק התחלה . בהמשך תבא נציגות אה פוליטית ובעידן הפייס בוק והאינטרנט הכוח המאוחד שלנו ברוך השם הוא עצום . לכולם לא להפסיק לא להתייאש . בהמשך סלולאר דלק ארנונה מים וכו
ר | 27.06.11
13.
לבחון את כל השוק-משקדי מרק של אוסם ועד פסטה מיובאת של ברילה. מחירים בלי הצדקה
לצרכן פשוט נמאס להיות פראייר. אנחנו מבינים כבר מזמן שעובדים עלינו, גובים מחירים כי פשוט אפשר. זה התחיל אי שם בעבר כשמכנסי ג'ינס של ליוואייס עלו כמו משכורת שלמה של אדם ממוצע, וממשיך היום במחירי הסלולר, שקדי מרק והפסטה. שני דברים השתנו: 1. פשוט להשוות מחירים עם חו"ל 2. הרשתות החברתיות מאפשרות התארגנות שמתעצמת כמו אש בשדה קוצים. הצרכנים הבינו שאפשר וצריך לשנות סדרי עולם. החברות הגדולות עוד לא הפנימו - אבל לא תהיה להן ברירה.
סתם, כי אפשר לגבות | 27.06.11
9.
קוטג' נדל"ן
הממשלה מבלבלת את הציבור והיא בוחנת אותם. לפני כחודש דיברו על הורדת מחירי הדירות כשזה לא הצליח פתאום נזכרו לדאוג לעם ישראל בארץ ישראל להוריד מחירי הקוטג' מעניין כמה הם דואגים!!! מאיפה לאיפה הם קפצו. כמו סרט הודי וטורקי. הפסיקו לבלבל את הציבור ותתחילו להורדת מחירי הדירות זה יעזור לכם לבחירות. העם ישראל תתעוררו עובדים עלכם בעיניים. תורידו את מחירי הדירות אנחנו נסתדר עם מחירי הקוטג'.
שרון | 27.06.11
8.
התעשיינים והפרסומאים נתקלים לראשונה ב'ברבור השחור'
תמיד חשבתם שהציבור הישראלי פראייר, חסר מודעות צרכנית ונטול עמוד שדרה. אז חשבתם. המשחק השתנה, ולא לשבועיים, אלא לתמיד. התעשיינים הישראלים ילמדו שעליהם להתחשב בצרכנים שלהם, או לחלופין לפשוט את הרגל. הציבור שבע ממסעות פירסום מטופשים. אנחנו מעדיפים שלא תפרסמו כלל, ותורידו את מחיר המוצרים. המחיר הזול הוא מקדם המכירות האמיתי.
אורן | 27.06.11
3.
הם מתחילים להבין לאט, את מה שגם מובארק הבין באיחור
אי אפשר להמשיך להתעמר ולזלזל בצרכן, לשים לו סיליקון בחלב, ולפגוע בשכבות החלשות מבלי להענש. חברות ענק בינלאומיות יודעות שאחריות חברתית היא הכרח, ולא פילנתרופיה. תנובה תבין את זה בדרך הקשה. ואחרי שתנובה תיפול, אני מקווה שהאסימון ירד סופית גם אצל תאבי הבצע האחרים.
אחריות חברתית | 27.06.11
1.
אתם משלים את עצמכם, המשבר לא יעבור המשבר יחריף
התקשורת אכן צריכה לתת יד למאבק, כי תפקידה לשקף את העם ולא לדאוג לעשירי. זה גם התפקיד של הממשלה, רק שלא כולם מבינים את זה. נכון להיום המשבר לא תלוי רק בתקשורת, נראה שהתקשורת התעייפנה כבר ליפני שבוע, אבל הציבור לא עייף מהמאבק. וכן, גילינו שאפשר בלי קוטג'.
א | 27.06.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת