אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"יהיה מותג חלב פרטי רק אם ספק גדול ירים את הכפפה"

4 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
רוב עלית המחיר נבעה מרשתות השיווק אבל ברור שכל השרשרת צריכה לקצץ קצת
מחלבה קטנה תמיד תתקשה להתחרות עם מחלבה גדולה במחיר, ולא רק בזה, הסיבה העיקרית היא מערכת ההתיעלות שקימת בגופים הגדולים וכמעט לא קיים בקטנים יצא לי להיות גם בקטנים וגם בגדולים אין בכלל בסיס להשוואה, הרמה של היצרנים הגדולים בידע כמעט בכל תחומי היצור היא בליגה מעל הקטנים ההבדל הגדול שהגדולים לא נכנסים למוצרי נישה קטנים זה גוזל להם משאבים ולא רווחי והם ישר סוגרים את הפס יצור, המערכות של היצרנים הגדולים בנויות ליצור של אלפי ליטר כאשר זה קטן מידי זה הופך ללא רווחי במערכות יצור ושיווק שלהם, לתוך הסדק הזה נכנסים הקטנים עם הרבה מוצרים מצוינים , וכמובן לכייף של כולנו כי המבחר מוצרים בארץ הוא גדל, אם צריך עזרה בקיצוצוי מיסים למניהם זה צריך לבוא לעזרת העצמאים הקטנים אלו שבקושי גומרים את החודש.
גדול | 28.06.11
2.
עוד דמגוג שהתאקלם מהר ואימץ את התרבות העסקית הדורסנית של ישראל
מה הטעם במותג פרטי, אם שופרסל מעלימה את המותגים האחרים, ומזניקה את מחיר המוצר? מחיר הסרדינים בשמן זית של שופרסל קפץ ב 2 שקלים ועבר את המותג המתחרה. קילו גרגרי חומוס עולה כיום קרוב ל9 שקלים לק"ג והיחידים על המדף, לשוקולד שלכם טעם של קרטון....להמשיך??????????...
אני מתעקש להשמיע את דעתי | 28.06.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת