9. את כל חברות הליסינג לרכוש רכבים כאלו, מליארדים נשאיר פה... רגע- המדינה תפסיד אז כנראה שיתקעו אותנו ככה עוד כמה שנים שנמשיך ונממן את המסים המיותרים. למה 200?K למה לא לחייב | 02.07.11 (ל"ת)
7. ל 4 : אתה טועה. זה כמו חמאס או נסראללה. אבל שניהם רמאים ושקרנים. המוסלמים רוצים לרצוח אותך וזה ברור. והיהודים גונבים לך את הכסף. אבל כאילו באופן חוקי וגם זה ברור. אז תיזהר משניהם. בטר פלייס הוא יד ימין של האוצר | 01.07.11 (ל"ת)
6. 70 קילומטר ב 160 קמש יעלו במכונית ממוצעת עשרות שקלים אם לא יותר, פה יש לך כמה שקלים לחשמל. בשביל מי שמחליף מכונית כל שש שנים כמוני, אין ספק בכלל שהיא משתלמת יותר ממכונית רגילה גם אם דרושה השקעה ראשונית גדולה יותר. חומר למחשבה. שייקה | 29.06.11 (ל"ת)
5. נראה שמדובר במכונית מאוד חכמה אם היא "מבקשת" ממך לטעון את המצבר פעם בכמה שבועות. הגיע הזמן למשהו שמתקשר עם הנהג שלו ולא רק מציית לו, מגניב :) טל | 29.06.11 (ל"ת)
4. פתאום המכונית של בטר פלייס נראית אטרקטיבית המחיר של הרנו החשמלית והוולט צריך להיות דומה. הבטריה של הרנו גדולה יותר ולכן עולה יותר ולוולט יש מנוע בנזין שמוסיף לעלות. אפשר להניח שבניגוד למה שכולם חושבים, שבעצם בטר פלייס לא מרוויחים הרבה\כלל על הרנו. אני מאי שם | 28.06.11 (ל"ת)
3. מחיר אטרקטיבי.... הוולט היא באמת פיתרון מעניין לעומת האשליה שיוצרת המכונית ההיברידית, אבל המחיר הנ"ל הוא שערורייתי. בהנחה שהמדינה תקבע כי זו לא מכונית היברידית, אלא מכונית חשמלית, שעליה כמעט ולא מוטל מס, המחיר חייב להיות נמוך יותר ובר השגה. במקרה כזה המכונית תהיה להיט ולא דבר נדיר. אבל מכיוון שמדובר במדינת ישראל, סביר להניח שגם המדינה וגם היבואן יהנו מנתח רווחים מוגזם וחזירי, ואנחנו נישאר רק עם כוונות טובות ועם גרוטאות... דרור | 28.06.11 (ל"ת)
2. אני עצמאי... איך אני מתמודד מול רשויות המס לגבי החזר הוצאות? תשובות ל- bicoms@gmail.com BICOMS | 28.06.11 (ל"ת)
1. פתרון מעניין מאוד ומתקדם. רוצה אחת אבל אין לי 200K!! אפשר לסגור על 100K? אופס --- האוצר מתנגד! | 28.06.11 (ל"ת)
שברולט וולט מגיעה לישראל; תעלה כ-200 אלף שקל
9 תגובות לכתיבת תגובה